1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Sustii un stil de condus preventiv? Alatura-te campaniei FII TREAZ LA VOLAN!

Sustii siguranta in trafic si un stil de condus preventiv? Arata ca esti un sofer responsabil: alatura-te campaniei nationale de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! Poti face acest lucru atat online, cat si offline! Iata cum:

Online: Pana la debutul campaniei oficial din 11 iulie (dar si oricand dupa aceea) poti deveni sustinator oficial al proiectului FII TREAZ LA VOLAN! Trimite un e-mail cu subject-ul "Ma alatur campaniei!" la adresa de e-mail adina.tudor@mxp.ro, iar pe 11 iulie vei primi un mail de la noi care va include Kit-ul oficial al campaniei!

De asemenea, te asteptam pe pagina oficiala facebook.com/treazlavolan: cu un simplu Like te alaturi comunitatii si afli sfaturi si informatii utile despre siguranta si preventia rutiera! Crezi ca mesajul campaniei trebuie sa ajunga la cat mai multi oameni? Invita-ti prietenii pe pagina si distribuie mai departe mesajele si informatiile care ti se par utile!

Offline: Vrei sa distribui brosura informativa FII TREAZ LA VOLAN! clientilor tai? Scrie-ne un mail pe adina.tudor@mxp.ro in care ne spui in ce orase/ localitati ai putea distribui brosura si cam de cate ai avea nevoie*, iar noi vom lua legatura cu tine pentru a stabili toate detaliile.



FII TREAZ LA VOLAN!

Campania nationala de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! este realizata de APPA-Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor in parteneriat cu IGPR - Directia Rutiera si FPVS - Fondul de Protectie a Victimelor Strazii. In cadrul acesteia vor fi distribuite brosuri informative gratuite continand sfaturi de care orice sofer ar trebui sa tina cont atunci cand pleaca la drum.

Brosura "FII TREAZ LA VOLAN!" va fi distribuita in trafic, dar si in principalele centre comerciale din Bucuresti si din 20 de municipii din tara timp de aproape 2 luni, in aceasta vara. Totodata, demersul este sustinut de o solida componenta de online axata pe social media fiind dublat, in premiera, de o campanie online de VIP endorsement.

Campania se axeaza pe mesaje-cheie menite sa creasca nivelul de constientizare a riscurilor la care se expune oricine se urca la volan obosit si pe distante mari in drum spre mare sau spre munte, sau care se lasa distras de smartphone-uri in timp ce conduce. Un alt tip de mesaj vizeaza conducerea sub influenta bauturilor alcoolice sau a anumitor tipuri de medicamente.

*numarul brosurilor va fi stabilit in functie de fiecare solicitare, fiind luate in considerare tirajul disponibil si numarul de solicitari