1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Otilia PETRARIU, Consultant AA: ...

Otilia PETRARIU, Consultant AA: Granita dintre "a avea grija" si " a avea griji" e foarte fina. Asigurarile de sanatate nu mai sunt astazi un moft, ci o necesitate

Sunt romanii interesati mai mult de propria stare de bine? Sunt ei mai constienti de rolul si beneficiile unei asigurari de sanatate?

"Avem nevoie de o Romanie asigurata, iar deficitul de asigurare inregistrat trebuie sa ne motiveze, o data in plus, sa iesim din zona de confort, sa transformam temerile in oportunitati si sa devenim in fiecare zi o o versiune mai buna a noastra. Trebuie continuate si sustinute toate demersurile de educatia financiara, insa avem nevoie de mai multa constientizare si responsabilitate din partea populatiei. Asigurarile de sanatate nu mai sunt astazi un moft, ci o necesitate", a declarat Otilia PETRARIU, Director General si Asociat, Consultant AA in contextul campaniei nationale de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate", pe care compania o sustine in calitate de Partener.

"Granita dintre "a avea grija" si " a avea griji" e foarte fina si de cele mai multe ori mai multa grija inseamna mai putine griji. Din experienta avuta cu colegul nostru care ne-a parasit in vara acestui an, pot spune cu mana pe inima ca o asigurare poate face diferenta dintre speranta si nenorocire. O asigurare poate reprezenta singura "a doua sansa", oferind certitudine si sprijin real atunci cand viata te pune in fata unor provocari peste care este greu sa treci singur. Altfel spus, asigurarea poate fi singura alegere care sa iti permita mai multe alegeri. Ne bucura sa vedem ca interesul pentru acest segment de asigurari a inceput sa creasca si oamenii au inceput sa se intereseze de ceea ce inseamna si ceea ce ofera o asigurare de sanatate", a adaugat Otilia PETRARIU.

Vorbind despre impactul pandemiei asupra perceptiei romanilor atunci cand vine vorba de asigurarile de sanatate, Otilia PETRARIU a precizat: "Este foarte adevarat ca trecutul este cel mai bun prezicator al viitorului si ca populatia se autoeduca, cei mai multi invatand din greselile proprii sau din greselile apropiatilor, dar nu este suficient. E dificil sa schimbi mentalitati dar e mult mai simplu sa educi caractere. Vorbim insa de un proces de durata si continuu. Multi romani au inca multe alte prioritati inaintea sanatatii. De cele mai multe ori isi manifesta interesul pentru o asigurare de sanatate cand ajung la clinici sau in fata medicului."

La randul sau, Corina CUCU, Director Vanzari, Consultant AA, a amintit de popularitatea in crestere a asigurarilor de sanatate ca beneficii extrasalariale, popularitate care contribuie la interesul si utilizarea in crestere a acestor polite: "Nu mai este o noutate pentru nimeni ca asigurarea de sanatate este unul dintre cele mai dorite beneficii la locul de munca si cei care au accesat acest beneficiu au inteles importanta acestuia si au devenit consumatori in adevaratul sens al cuvantului. In functie de rata de consum de pe aceste polite de sanatate, companiile de asigurari au adaptat serviciile oferite dar si tarifele contractelor."

Despre campanie

Campania nationala de informare si educatie financiara "Luna Asigurarilor de Sanatate" este organizata de APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

Partenerii campaniei sunt GROUPAMA Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, SIGNAL IDUNA, SAFETY Broker, MEDIHELP Broker, CAMPION Broker, MERCER MARSH Benefits, MILLENIUM Insurance Broker, Consultant AA, ASIGEST Broker, DESTINE Broker, DAW Management Broker, HOBBIT Broker si ASISOFT.

Mesajele campaniei vor fi transmise si de RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro, in calitate de Parteneri media.

Afla mai multe despre proiect pe pagina oficiala a campaniei, pe Facebook sau pe Instagram.