1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Alexandru GEORGESCU, GROUPAMA: ...

Alexandru GEORGESCU, GROUPAMA: Pandemia a fost, probabil, unul dintre primii factorii care au generat schimbari in modul in care ne raportam la riscuri privind propria sanatate

Interesul pentru asigurarile de sanatate este in crestere in Romania, un trend incurajator care se mentine, deja, de cativa ani, si care reflecta o schimbare importanta a modului in care romanii se raporteaza la propria sanatate.

"Uitandu-ne la datele din portofoliul nostru, dar si la rezultatele studiilor de piata pe care le derulam, am observat intr-adevar o crestere a cererii si interesului pentru asigurarile de sanatate. Este un trend care a devenit vizibil odata cu perioada recenta, pandemia fiind probabil unul dintre primii factorii care au generat schimbari in modul in care fiecare dintre noi ne raportam la riscuri, mai ales atunci cand vine vorba despre sanatate. In aceeasi masura, exista si o mai mare deschidere catre preventie, lucru pe care il vedem inclusiv in nivelul de accesare a serviciilor ce tin de aceasta arie", a explicat Alexandru GEORGESCU, Director National Vanzari, GROUPAMA Asigurari, in contextul campaniei nationale de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate", pe care asiguratorul o sustine in calitate de Partener.

"Firesc, clientii isi doresc servicii de calitate, iar noi, la GROUPAMA, le oferim intocmai asta: calitate la pretul corect, produse si servicii care pot fi personalizate conform dorintelor si nevoilor fiecaruia, fie ca vorbim de preventie, diagnostic sau tratament sau de alegerea locului in care se trateaza, in Reteaua de clinici si spitale private Regina Maria, partenerul nostru, sau orice alt spital privat sau public", a adaugat acesta.

Este important de remarcat faptul ca, dupa incheierea perioadei pandemice, atitudinea proactiva fata de sanatate s-a pastrat, fiind coroborata cu apetitul pentru digitalizare, manifestat chiar si atunci cand vine vorba de instrumente din domeniul sanatatii.

"Cel putin din perspectiva datelor la care avem acces, interesul romanilor pentru sanatate si asigurarile de sanatate se mentine in crestere [n.red si dupa pandemie], un lucru de altfel incurajator pentru industria de asigurari din Romania. Uitandu-ne la preferintele clientilor nostri, vedem si un interes pentru utilizarea diverselor platforme de suport medical la distanta: e vorba despre serviciul nostru, IntreabaMedic, prin care clientii beneficiaza gratuit de sfatul medicului, sub forma unor micro-consultatii oferite de doctori reali licentiati, prin intermediul WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram sau SMS. Este si aceasta o forma de preventie si un semn incurajator daca privim din perspectiva informarii din surse sigure si avizate", a subliniat Alexandru GEORGESCU.

Pentru a ramane in tendinte, si companiile raspund cererii in crestere, incluzand asigurarile in lista beneficiilor pe care un angajat le primeste pe langa salariu.

"Asigurarea de sanatate ca beneficiu extra-salarial devine o normalitate in majoritatea companiilor mari, dar si in multe companii medii si mici, iar asta este un lucru foarte bun. Avem un grad de utilizare ridicat, ceea ce confirma intr-o anumita masura trendul pe care il identificam, acela de crestere a interesului pentru preventie si controlul sanatatii", a punctat Directorul National de Vanzari al GROUPAMA.

Despre campanie

Campania nationala de informare si educatie financiara "Luna Asigurarilor de Sanatate" este organizata de APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

Partenerii campaniei sunt GROUPAMA Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, SIGNAL IDUNA, SAFETY Broker, MEDIHELP Broker, CAMPION Broker, MERCER MARSH Benefits, MILLENIUM Insurance Broker, Consultant AA, ASIGEST Broker, DESTINE Broker, DAW Management Broker, HOBBIT Broker si ASISOFT.

Mesajele campaniei vor fi transmise si de RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro, in calitate de Parteneri media.

Afla mai multe despre proiect pe pagina oficiala a campaniei, pe Facebook sau pe Instagram.