1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Daniela CASAPU, SIGNAL IDUNA: ...

Daniela CASAPU, SIGNAL IDUNA: "Consider ca transformarile care au avut loc in timpul pandemiei sunt ireversibile"

Cresterea interesului romanilor pentru asigurarile de sanatate este o tendinta care incepuse sa se contureze de mai multi ani, insa multi specialisti din industrie sunt de acord ca, dupa anul 2020, sub impactul COVID-19, a avut loc o schimbare de viteza in ceea ce priveste orientarea spre astfel de polite.

"Pandemia a fost practic momentul in care [romanii] au inteles importanta unei asigurari de sanatate pentru accesul rapid la serviciile medicale de calitate. In mod evident, pandemia a accelerat si nevoia de servicii medicale la distanta, dezvoltand telemedicina pentru care exista in continuare o cerere importanta, fiind accesata in prezent nu numai de persoanele tinere, deschise catre digitalizare, ci si de persoanele mai in varsta", a explicat Daniela CASAPU, Membra a Directoratului SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE, in contextul campaniei nationale de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate", pe care compania o sustine in calitate de Partener.

"Consider ca transformarile care au avut loc in timpul pandemiei sunt ireversibile si, cel mai probabil, lectiile invatate in aceasta perioada au devenit deja reguli de buna practica, definind o noua normalitate in multe aspecte ale vietii noastre. Constientizarea impactului pe care mediul de zi cu zi il are asupra sanatatii mintale, necesitatea prioritizarii bunastarii emotionale, adaptarea la tehnologiile digitale au devenit un fundament pentru modul in care societatea se va organiza si functiona in continuare. Realitatea ne-a demonstrat ca viitorul este dificil de estimat, insa am observat ca suntem mai deschisi schimbarilor pe care le imbratisam mult mai repede si mai usor, ceea ce inseamna ca stim mai bine acum sa ne pregatim pentru situatiile neprevazute", a adaugat Daniela CASAPU.

Interesul romanilor pentru politele de asigurare de sanatate este confirmat si de datele financiare. Potrivit raportului realizat de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), pentru primele 9 luni ale anului 2023 primele brute subscrise pentru asigurarile private de sanatate au inregistrat o evolutie de circa 27,5% fata de aceeasi perioada a anului anterior, o situatie similara fiind intalnita si in cazul numarului contractelor.

Una dintre zonele unde asigurarile de sanatate castiga teren este si cea a beneficiilor extrasalariale - angajatii se asteapta ca pachetele lor salariale sa fie completate si de astfel de bonusuri.

"Asigurarea de sanatate este mai mult decat un beneficiu extrasalarial", puncteaza oficialul SIGNAL IDUNA, "inseamna acces rapid la ingrijirea medicala, la tratamente. Este o componenta importanta oferita de companii in retentia si atragerea de personal, oferindu-le angajatilor siguranta ca in cazul in care apare o problema medicala au alaturi un sprijin de incredere. In plus, simtindu-se valorizati si sprijiniti in ceea ce priveste sanatatea lor sunt mai motivati, mai implicati si mai loiali fata de companie, ceea ce duce la o mai mare productivitate si succes pe termen lung. La randul lor, companiile promoveaza un mediu de lucru sanatos, diminuand absenteismul la locul de munca, ceea ce conduce in final la rezultate financiare mai bune."

"Accesul facil la serviciile medicale si consientizarea beneficiilor medicale incurajeaza angajatii sa apeleze la consultatii specializate pentru problemele lor de sanatate, fara sa aiba grija costurilor. Acest lucru se reflecta in cresterea numarului de accesari al serviciilor medicale si implicit intr-un diagnostic precoce al afectiunilor. La nivel de companii se remarca, de asemenea, o crestere a cererii pentru componenta de wellbeing, o valoare adaugata pentru sanatatea angajatilor. Este o tendinta semnificativa care reflecta evolutia constiintei organizationale in directia unei culturi a sanatatii si bunastarii, un pas inainte spre crearea unui mediu de lucru echilibrat si sustenabil pentru toti angajatii", a concluzionat Daniela CASAPU.

Despre campanie

Campania nationala de informare si educatie financiara "Luna Asigurarilor de Sanatate" este organizata de APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

Partenerii campaniei sunt GROUPAMA Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, SIGNAL IDUNA, SAFETY Broker, MEDIHELP Broker, CAMPION Broker, MERCER MARSH Benefits, MILLENIUM Insurance Broker, Consultant AA, ASIGEST Broker, DESTINE Broker, DAW Management Broker, HOBBIT Broker si ASISOFT.

Mesajele campaniei vor fi transmise si de RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro, in calitate de Parteneri media.

Afla mai multe despre proiect pe pagina oficiala a campaniei, pe Facebook sau pe Instagram.