"Deja sunt mai multe companii care inoveaza, au proiecte de digitalizare si ofera mai multe tipuri de produse de asigurare online, nu doar RCA sau polite de calatorie. Pe de alta parte, inovatiile din domeniu au dus la simplificarea proceselor interne si a procedurilor de despagubire, ceea ce reprezinta un beneficiu semnificativ pentru clienti. In Romania, trebuie sa imbinam digitalizarea cu capacitatea de a ajunge la toti clientii, inclusiv la cei care nu au acces la tehnologie si care prefera modalitatea clasica de a incheia o polita", a spus Alexandru CIUNCAN intr-un interviu acordat 1asig.ro.
"Credem ca mai exista foarte mult loc de dezvoltare pe aceasta piata, atat cantitativ, ca numar de polite, cat si calitativ, ca diversitate a produselor de asigurare - desi vedem din ce in ce mai multe initiative inovatoare care isi fac locul in industria romaneasca de profil. Speram sa avem sprijinul institutional si cadrul legislativ propice inovarii, de care avem neaparata nevoie pentru a ne putea dezvolta", a mai spus el.
Uniunea considera ca mai exista foarte mult loc de dezvoltare pe aceasta piata, atat cantitativ, ca numar de polite, cat si calitativ, ca diversitate a produselor de asigurare - desi vedem din ce in ce mai multe initiative inovatoare care isi fac locul in industria romaneasca de profil.
Cititi aici intregul interviu oferit de Alexandru CIUNCAN.
Cititi aici intregul interviu oferit de Alexandru CIUNCAN.