1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in august 2018

NN Asigurari de Viata si-a pastrat pozitia de lider in "Topul asiguratorilor de pe Facebook", in luna august 2018, fiind urmat de ASIROM Vienna Insurance Group si MILLENIUM Insurance Broker - ambele au urcat cate o pozitie fata de luna iulie, potrivit clasamentului lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, citat de portalul IQads.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform sursei citate, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

Conform clasamentului, NN Asigurari de Viata a inregistrat 15.634 de interactiuni in luna august. Pe pozitia doi a urcat ASIROM VIG - 10.570 de interactiuni, urmata de MILLENIUM Insurance Broker (MIB) - 12.740 de interactiuni - care a urcat o pozitie fata de luna precedenta, METROPOLITAN Life - 5.043 de interactiuni si GENERALI Romania - 4.803 de interactiuni.



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in august 2018, un total de 1.774 de aparitii (in scadere cu 13,2%), impartite intre presa online (1.357 de aparitii, -14% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (69 aparitii, -27,4%) si retele sociale (348 de aparitii, -6,2%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in august 2018, OMNIASIG VIG a continuat sa ocupe primul loc, cu 233 de aparitii in 105 de surse si un viewership de 328.101.

Topul este completat de EUROINS Romania, AEGON, ASIROM VIG si GROUPAMA Asigurari, conform IQads.