Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iulie 2018 - Asigurari - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din Romania - 1asig.ro

Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iulie 2018 -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
28
1 EUR = 4.6590 RON
1 USD = 4.0854 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iulie 2018


NN Asigurari de Viata, GROUPAMA Asigurari si ASIROM Vienna Insurance Group se afla pe podium in ceea ce priveste "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna iulie a acestui an, arata clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, citat de portalul IQads.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform ZeList, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice -calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate.

Conform clasamentului, NN Asigurari de Viata a inregistrat 19.962 de interactiuni in luna iulie, fiind urmata de GROUPAMA Asigurari - 12.740 de interactiuni, ASIROM VIG - 10.945 de interactiuni.

Locul patru a fost ocupat de MILLENIUM Insurance Broker - MIB, cu 10.930 de interactiuni, iar pe locul al cincilea s-a aflat, in iulie, METROPOLITAN Life - 7.946 de interactiuni.



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in iulie 2018, un total de 2.043 de aparitii (in crestere cu 21,8%), impartite intre presa online (1.577 de aparitii, +32,2% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (95 aparitii, -5%) si retele sociale (371 de aparitii, -3,4%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in iulie 2018, OMNIASIG VIG a ocupat primul loc, cu 264 de aparitii in 120 de surse si un viewership de 393.953.

Topul este completat cu ASIROM VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GROUPAMA Asigurari si METROPOLITAN Life, conform IQads.




Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iulie 2018).

Noutati 1asig.ro
» INFOGRAFIC: Fii #treazlavolan in mini-vacanta de 15 august! 9 recomandari pentru a fi in siguranta la volan!
» EUROINS Romania: Profit brut de circa 26 milioane lei in S1 2018
» Tragedie in Italia: Un pod rutier s-a prabusit in apropiere de Genova. Doi romani printre morti
» Trenul marfar deraiat duminica este asigurat la OMNIASIG VIG
» Patrice LUSCAN a fost ales Presedinte al Asociatiei Internationale de Asigurari de Credite si Garantii
» Campania "FII TREAZ LA VOLAN!": Citeste brosura, asculta spotul, completeaza testul de atentie in trafic!
» Despagubiri estimate la 15 mil. lei dupa fenomenele meteo din iunie-iulie, in baza politelor facultative de locuinte
» Politistii rutieri au retinut peste 1.000 de permise de conducere, in weekend
» Ce cursuri desfasoara ISF in perioada urmatoare?
» Pentru ce asiguratori "lucreaza" brokerii cel mai mult?




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 10.08.2018 | 386 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM