Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iulie 2018 -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
18
1 EUR = 4.6669 RON
1 USD = 4.0761 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iulie 2018


NN Asigurari de Viata, GROUPAMA Asigurari si ASIROM Vienna Insurance Group se afla pe podium in ceea ce priveste "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna iulie a acestui an, arata clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, citat de portalul IQads.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform ZeList, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice -calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate.

Conform clasamentului, NN Asigurari de Viata a inregistrat 19.962 de interactiuni in luna iulie, fiind urmata de GROUPAMA Asigurari - 12.740 de interactiuni, ASIROM VIG - 10.945 de interactiuni.

Locul patru a fost ocupat de MILLENIUM Insurance Broker - MIB, cu 10.930 de interactiuni, iar pe locul al cincilea s-a aflat, in iulie, METROPOLITAN Life - 7.946 de interactiuni.



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in iulie 2018, un total de 2.043 de aparitii (in crestere cu 21,8%), impartite intre presa online (1.577 de aparitii, +32,2% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (95 aparitii, -5%) si retele sociale (371 de aparitii, -3,4%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in iulie 2018, OMNIASIG VIG a ocupat primul loc, cu 264 de aparitii in 120 de surse si un viewership de 393.953.

Topul este completat cu ASIROM VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GROUPAMA Asigurari si METROPOLITAN Life, conform IQads.




Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iulie 2018).

Noutati 1asig.ro
» Campania de educatie financiara "Traieste Viitorul!" propune o schimbare in lista de prioritati financiare ale romanilor
» Proiectul de Norma privind distributia de asigurari, in consultare publica pana pe 29 octombrie. Vezi principalele aspecte reglementate!
» Cinci noi publicatii XPRIMM vor fi lansate la Baden-Baden
» "Ghidul sigurantei casei tale" se distribuie astazi impreuna cu ziarul LIBERTATEA
» Proiectul Normei privind pregatirea profesionala a distribuitorilor, in dezbatere publica timp de o luna: Principalele prevederi!
» Actionariatul SAFETY Broker se consolideaza. Compania, evaluata la 3,97 mil EUR
» VIDEO: Madalin ROSU: S-a observat o frecventa mai mare a daunelor la politele RCA pe o luna
» Toamna aceasta a imbogatit echipa CertAsig
» VIDEO: WATFORD Insurance s-a lansat oficial pe piata asigurarilor din Romania
» A inceput Romanian Security Fair! Brosura "Ghidul sigurantei casei tale", distribuita la eveniment




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 10.08.2018 | 557 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva





PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM