1asig.ro
1asig.ro

Sorin CORNEA, Director Marketing, DESTINE Broker


Aceasta pandemie ne-a deschis mai mult ochii, facandu-ne sa intelegem ca, prin intermediul on-line-ului, putem ajunge mult mai repede si mai frecvent in casele oamenilor, avand acces la aceleasi informatii, cursuri de pregatire, in conditiile unor costuri net reduse si pastrand, intr-o mare proportie, calitatea actului de pregatire.

XPRIMM: Cum s-a schimbat activitatea DESTINE Broker in 2020?
Sorin CORNEA: DA, putem spune ca activitatile noastre s-au schimbat, atat activitatile desfasurate de Administratia Centrala, back-office si echipa de productie, cat si activitatile desfasurate de structurile de vanzari.

Cumva, am luat in calcul si un scenariu mai sumbru in lunile de inceput de an, iar atunci s-au decis cateva investitii in tehnologie si logistica pentru back-office si echipa de productie, astfel incat, in situatia necesitatii activitatilor de tip "work from home", sa nu resimtim lacune in procesul de activitate. Iar ce a urmat ne-a demonstrat ca decizia de atunci a fost una corecta.

Activitatile colaboratorilor nostri s-au schimbat. Au devenit mai atenti cu intalnirile fizice, au inceput sa foloseasca si mai mult aplicatiile on-line (deja implementate si in continua actualizare), rezultatele nefiind afectate, dimpotriva, cresterea companiei continuand la un nivel sustinut.

Intrucat modul nostru traditional de intalniri la seminariile interne, la cursurile de pregatire nu a mai putut fi pus in practica, am decis reinterpretarea lor intr-un format virtual, pentru a nu bloca dezvoltarea si potentialul de performanta al echipelor noastre.

XPRIMM: In aceasta pandemie, cum au fost rearanjate prioritatile si cum au impactat acestea activitatea companiei?
S.C.: Suntem intr-un moment in care "ni se cere" sa ne reinventam. Totusi, tehnologia a avansat si ne deschide noi portite, pe care le fructificam atat in relatia cu colaboratorii nostri, cat si in relatia cu clientii nostri, intrucat ramanem alaturi de fiecare, intr-un mediu aparent mai sigur acum, cel virtual. E adevarat, suferim din lipsa socializarii fizice, dar nu suntem singurii, iar responsabilitatea fata de ceilalti trebuie sa primeze.

Intr-o alta ordine de idei, am creat, la nivelul companiei, un fond de intrajutorare (suma fiind relevanta), pe care sa-l putem pune la dispozitia colaboratorilor si familiilor lor daca, din nefericire, se vor confrunta direct cu acest virus care ne bantuie in ultima perioada.

XPRIMM: Cum a evoluat valoarea primelor intermediate in 2020 si care au fost liniile de business care au avut un avans deosebit?
S.C.: Cresterea a fost de doua cifre, in 2020, chiar daca, in ultima parte a anului, s-a mai diminuat din avans si este destul de echilibrata atunci cand vorbim de cresterea anumitor lob-uri de business. Putem evidentia, insa, o crestere peste media pietei la asigurari de sanatate, CASCO, locuinte, asigurari agricole si asigurari de viata.

XPRIMM: In opinia dumneavoastra, cum a influentat pandemia COVID-19 activitatea de pregatire profesionala?
S.C.: Cred ca aceasta pandemie ne-a deschis mai mult ochii, facandu-ne sa intelegem ca, prin intermediul on-line-ului, putem ajunge mult mai repede si mai frecvent in casele oamenilor, avand acces la aceleasi informatii, cursuri de pregatire, in conditiile unor costuri net reduse si pastrand, intr-o mare proportie, calitatea actului de pregatire.

In concluzie, noi consideram ca am evoluat din aceasta perspectiva, am gasit solutii si cel mai important este ca acestea au fost primite cu entuziasm de colaboratori, oferindu-le posibilitatea dezvoltarii personale si profesionale pe mai departe.

XPRIMM: Care sunt obiectivele DESTINE Broker pentru anul viitor?
S.C.: Desi 2021 va fi un an greu predictibil, noi suntem optimisti ca vom ramane intr-o zona de crestere, diminuata fata de ceea ce am realizat in 2020, DAR intrezaresc sanse de a continua pe o panta ascendenta. Nu va fi usor, absolut deloc, dar echipa mare Destine Broker a demonstrat ca are resurse umane, in primul rand, potential, in al doilea rand, si vointa, in al treilea rand. Concret, vom continua:
  • procesele de pregatire profesionala on-line, ducandu-le la un nou nivel;
  • cresterea impactului asigurarilor facultative in total asigurari intermediate; procesele de eficientizare a activitatilor de suport, apeland inclusiv la Inteligenta Artificiala.
Toate acestea, puse in slujba clientilor nostri (existenti si viitori), ne determina sa credem ca anul 2021 va fi, la randul sau, un an pozitiv.

Interviul a fost publicat si in Editia Speciala a Revistei PRIMM Asigurari & Pensii, din luna decembrie 2020.



Editor: Andreea RADU | Publicat pe 03.02.2021 | 3295 vizualizari
Share |