SIGNAL IDUNA si MedLife au anuntat ca vin in sprijinul romanilor asigurati prin serviciul de consultanta medicala la distanta pentru mai multe specialitati, in contextul raspandirii noului coronavirus (SARS-CoV-2).
"Ca totul sa decurga mai usor pentru clientii SIGNAL IDUNA, vom include in asigurarile noastre de sanatate un serviciu de consultanta medicala la distanta!", a declarat Tiberiu Maier, CEO al SIGNAL IDUNA Romania.
Acest nou beneficiu va putea fi atasat asigurarii de sanatate si este oferit gratuit tuturor asiguratilor din portofoliul SIGNAL IDUNA in contextul pandemiei generate de noul coronavirus.
Serviciul de consultanta medicala la distanta pune la dispozitia asiguratilor numeroase specialitati - medicina generala, medicina interna, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie, pediatrie etc. si este oferit printr-un parteneriat realizat impreuna cu MedLife, furnizor important de servicii private de sanatate din Romania.
"In perioade extrem de dificile credem ca este important sa ne adaptam astfel incat sa putem veni in intampinarea pacientilor cu cele mai bune solutii. In acest sens, ne bucuram sa anuntam acest parteneriat cu SIGNAL IDUNA prin care asiguratii vor avea la dispozitie serviciul de consultanta telefonica si online. Practic, doar cu un simplu telefon sau o conexiune la internet si o camera video functionala, romanii au acces la peste 100 de medici pentru o gama larga de specialitati medicale, direct de acasa", a spus Mihai MARCU, Presedinte si CEO MedLife.
Asiguratii pot accesa serviciul telefonic si online foarte usor din confortul casei lor, simplu si rapid. Acestia se vor programa in Call Center iar sedinta de consult va avea o durata medie de 20 minute si va consta intr-o discutie cu medicul specialist, pentru evaluarea starii de sanatate a asiguratului si recomandari pentru investigatii suplimentare, daca este necesar.
Focusul companiei este sa implementeze un model de asistenta medicala la distanta care sa continue accesul facil prin care un asigurat este obisnuit sa utilizeze asigurarea privata de sanatate SIGNAL IDUNA (Call Center, aplicatia mobila, website). In aceasta perioada se pot efectua solicitari direct in aplicatia Signal Care Assistant sau in Call Center, apeland 0219910.
"Suntem pregatiti la nivel strategic si operational sa fim alaturi de clientii nostri, preocuparea noastra principala fiind in continuare siguranta si sanatatea angajatilor, clientilor si partenerilor nostri. De aceea, am implementat o serie de masuri operationale care sa permita continuitatea activitatii si care sa ne ajute sa traversam mai usor aceasta perioada dificila. Am simplificat procesul de rambursare pentru asigurati, solicitand mai putine documente. Multumita efortului tuturor colegilor am reusit sa implementam cu succes lucrul de acasa pentru SIGNAL IDUNA", a mai adaugat Tiberiu MAIER.
In aceasta perioada in care cu totii suntem fortati sa ne adaptam, sa ne recalibram stilul de lucru si sa ne cautam resurse si instrumente care sa ne ajute sa ne pastram eficienta, XPRIMM a lansat rubrica "#StamAcasa, dar continuam", care include stiri si interviuri video realizate "de la distanta".
Mai mult decat orice insa, am vrea sa stim chiar de la voi cum se simte aceasta perioada, ce provocari intampinati, ce solutii aplicati si ce asteptari aveti de la perioada urmatoare. Asa ca va rugam sa ne scrieti oricand considerati ca aveti sa ne comunicati ceva ce isi are locul la rubrica "#StamAcasa, dar continuam" pe adresa media@xprimm.com.
CITITI PE ACEEASI TEMA:
• Cum iti contactezi asiguratorul pe perioada crizei COVID-19?
SIGNAL IDUNA si MedLife ofera asiguratilor un serviciu de consultanta medicala la distanta
Din aceeasi categorie
Cele mai citite