
PORSCHE Cayenne nu este SUV-ul tipic de clasa medie si nici cea mai practica masina de familie din aceasta categorie. Pentru cunoscatori, Cayenne este o senzatie ce trebuie traita. Modelul a beneficiat de o gama larga de motorizari, incepand de la propulsorul cu 6 cilindri in V de 290 CP si trecand la motoarele de 8 cilindri in V de 410, 415, 500 si 550 CP, acestea fiind, de altfel, primele motoare de 8 cilindri produse de constructorul german dupa 1995.
Ajungand la cele mai putenice motorizari de pe Cayenne Turbo (500 CP) si Cayenne Turbo S (550 CP), deja intram in categoria masinilor sport veritabile. Si ce daca SUV-ul PORSCHE poate trece peste bolovani, prin albii de rauri sau peste gropile autohtone fara efort? Este putin probabil ca proprietarii sa se fi gandit la asta cand au cumparat masina. Datorita tractiunii integrale, a directiei taioase sau a franelor superbe, pe sosea Cayenne Turbo respecta blazonul PORSCHE.
Masina ce ne-a fost oferita pentru un test-drive de catre DAGECO Motors, un PORSHE Cayenne Turbo de 500 CP este aproape cel mai puternic model Cayenne produs de constructorul german. In orice treapta, cei 500 CP si cuplul maxim de 700 Nm la 4500 rpm asigura o rezerva de putere mai mult decat suficienta, dar, cu siguranta, te poate scoate din orice situatie neplacuta. Mai mult decat atat, la o viteza constanta (130 km/h), evacuarea e silentioasa ca de altfel si motorul, oferind si un consum de combustibil de aproximativ 16 litri/100 km. Nu trebuie sa va faceti iluzii. Supus unui stil de condus sportiv, Cayenne Turbo nu dezamageste. Dupa 4.000 rpm, evacuarea capata acel vuiet specific PORSCHE care iti umple urechile, iar consumul nu va scadea sub 30 de litri. In mod automat, mainile incep sa stranga mai tare volanul deoarece ai senzatia ca a pornit inca un motor. Transmisia automata schimba treptele la, 7.000 rpm, pana cand, cu aceeasi forta impresionanta, pana in treapta a sasea, masina ajunge la peste 270 km/h.
Din punct de vedere al optiunilor, sunt putine care nu se regasesc pe o versiune Cayenne Turbo, avand in vedere pretul de fabrica de peste 100.000 EUR. Cu toate acestea, in buna traditie a PORSCHE, au un pret deloc de neglijat pe masura ce le adaugi pe masina. Asadar, tinand cont ca in 2010 s-a lansat a treia generatie a modelului Cayenne, optiunea de a cumpara un model second-hand devine tentanta. La un pret de aproape 49.900 EUR si un rulaj de numai 51.000 km masina testata este o oportunitate demna de luat in seama.


[video|7075] |
DAGECO Motors
DAGECO Motors este o firma cu experienta in domeniul vanzarii autoturismelor si motocicletelor noi si second hand, care ofera intotdeauna servicii integrate de calitate inalta aferente procesului de vanzare. Compania gestioneaza si procedurile referitoare la R.A.R., I.T.P. si R.C.A. clientul fiind scutit de stresul cozilor, programarilor si a timpului pierdut in trafic.
Masinile comercializate sunt in stare tehnica impecabila, beneficiind si de 6 luni garantie pentru motor si cutia de viteze. In oferta DAGECO Motors se regaseste o gama intreaga de vehicule incepand de la FORD Fiesta sau MINI 4Two, pana la TOYOTA Land Cruiser sau RANGE Rover. Este demna de mentionat si gama de masini adresate cunoscatorilor cum sunt PORSCHE Cayenne Turbo, BENTLEY Flying Spur, MERCEDES-BENZ SLS sau FERRARI F430 Spider.
Pentru a vizualiza oferta completa a DAGECO Leasing click aici.