SONDAJ: Romanii se tem cel mai tare de incendii si cutremure - Asigurari - Asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 


Bucuresti
2
1 EUR = 4.6332 RON
1 USD = 3.9185 RON
















RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

SONDAJ: Romanii se tem cel mai tare de incendii si cutremure


4 din 10 romani considera ca incendiile reprezinta cea mai mare amenintare pentru locuinta lor, in timp ce 3 romani din 10 plaseaza cutremurul pe primul loc in acest top al riscurilor care le ameninta casa, arata rezultatele unui sondaj realizat in cadrul campaniei de informare "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte".

Astfel, la intrebarea "Care crezi ca este cea mai mare amenintare pentru casa ta?", 38,1% dintre participantii la sondaj au indicat izbucnirea unui incendiu in locuinta lor sau in casa vecinilor, iar 30,5% au mentionat cutremurul. In acelasi timp, 15,4% dintre respondenti au mentionat inundarea provocata de apa din conducte, iar 10,4%, spargerea locuintei de catre hoti. De asemenea, alunecarile de teren (alese de 1,8% dintre participantii la sondaj) si inundatiile (0,9%) au ocupat ultimele locuri in topul riscurilor de care se tem romanii.

La sondaj au participat 1.766 de respondenti, dintre care 50% femei si 50% barbati. 62% dintre acestia locuiesc la bloc, iar 78% dintre respondenti sunt din mediul urban.

Conform declaratiilor respondentilor, 43% dintre ei au avut o inundare provocata de spargerea conductelor (80% dintre acestia locuind la bloc), iar 4,93% au avut un incendiu in locuinta.

4 din 10 posteaza fotografii pe Facebook atunci cand sunt plecati

49,7% dintre participantii la sondajul organizat in cadrul campaniei "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte" au auzit de o spargere a unei locuinte care a avut loc fie in zone invecinate, fie in acelasi bloc cu ei, pe aceeasi strada sau in acelasi cartier cu ei. De asemenea, 13,1% au declarat ca au primit in casa o persoana straina (care invoca motive precum vanzari de bunuri, executari lucrari constructii/reparatii, solicitare ajutor etc.).

4 din 10 romani (37,2%) posteaza fotografii din calatorie pe Facebook sau pe alte retele de socializare in timp ce sunt plecati in vacanta, arata rezultatele sondajului. De asemenea, 18% dintre respondenti au declarat ca atunci cand pleaca in vacanta vorbesc despre acest lucru pe Facebook sau pe alte retele de socializare.

"Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte", campanie de informare

Conform rezultatelor sondajului, doar 23,1% dintre respondenti considera ca o asigurare obligatorie de locuinta reprezinta o protectie suficienta pentru locuinta lor. Cu toate acestea, gradul de penetrare al asigurarilor facultative in Romania nu a inregistrat cresterile asteptate. Nevoia de informare si educare cu privire la rolul asigurarilor este unul dintre elementele care stau la baza acestei situatii.

In acest context, s-a desfasurat cea de-a treia editie a campaniei de informare Octombrie - "Luna Asigurarilor de Locuinte" - demers national prin care se urmareste cresterea gradului de constientizare a romanilor cu privire la asigurarea locuintelor.

Campania a fost sustinuta de PAID - Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor, APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si Radio Romania Actualitati.

In cadrul proiectului, au fost distribuite in toata tara 500.000 de brosuri informative dedicate. Acestea au ajuns la publicul larg si impreuna cu ziarul Libertatea, distributia materialelor fiind dublata si de o ampla campanie de comunicare in mediul online si pe retelele de socializare.

De asemenea, materialele informative privind asigurarile de locuinta au fost completate si de o serie de infografice utile cu sfaturi privind masuri de preventie a incendiilor si furturilor din locuinte, dar si referitoare la reactiile necesare in caz de cutremur, inundatie sau incendiu. Mai multe detalii gasiti pe www.asigurarealocuintelor.ro.

"Luna Asigurarilor de Locuinte" beneficiaza de sprijinul unor importante companii de asigurare si de brokeraj care activeaza pe piata din Romania. Astfel, ASIROM VIG, GROUPAMA Asigurari, GOTHAER Asigurari Reasigurari, OMNIASIG VIG, GENERALI Romania, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, CREDIT Europe Asigurari, VERASIG Broker si OTTO Broker sustin campania in calitate de Parteneri.

Mesajele acesteia sunt transmise catre publicul larg cu sprijinul Partenerilor Media Wall-Street.ro, 9am.ro, Revista BIZ, Q Magazine, ZiuaVeche.ro, stirilepescurt.ro si stirileimobiliare.ro.

De asemenea, distributia brosurilor a fost realizata si cu sprijinul Partenerilor PRESTIGE Broker si CAMPION Broker.

APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor are ca scop principal promovarea conceptului de asigurare si cresterea gradului de educare in domeniul asigurarilor in randul populatiei. Pentru indeplinirea obiectivelor sale, Asociatia beneficiaza de sustinerea principalilor vectori de comunicare in domeniile asigurarilor si pensiilor private - Publicatiile XPRIMM, editate de Media XPRIMM.

APPA organizeaza conferinte si alte tipuri de reuniuni tematice pentru dezbaterea si solutionarea problemelor specifice majore, elaboreaza studii si analize privind prioritatile in domeniul asigurarilor.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (SONDAJ: Romanii se tem cel mai tare de incendii si cutremure).

Noutati 1asig.ro
» FGA: Plati de 358 milioane lei, pana la 1 decembrie 2017
» Sfaturi despre condusul in sezonul rece, in format de buzunar: Descarca brosura "Iarna, la volan"!
» Cat au castigat angajatii din asigurari in luna octombrie?
» CNAB cauta asigurator CASCO
» Romania, tara masinilor la mana a doua - 475.000 de masini SH, inmatriculate in 2017. Razvan PAVEL: Un autoturism second-hand poate ascunde mai multe probleme
» EIOPA a lansat a sasea editie a "Consumer Trends Report". Campaniile de informare derulate de APPA, mentionate ca proiecte de referinta
» VIDEO: Dorel DUTA, UNSICAR: Un client multumit este un client care a cumparat ce i s-a potrivit
» In 2018 se anticipeaza un ritm solid de angajare in sectorul asigurarilor
» Mirjana KROLO, noul Chief Operating Officer al ALLIANZ, de la 1 ianuarie 2018
» "XPRIMM Time for Business: Cum asiguram sportul in Romania?" a reunit profesionisti din asigurari si din domeniul sportiv






Autor: Andreea RADU | Publicat pe 10.11.2015 | 5042 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM