De ce ar trebui asiguratorii din Romania sa investeasca in chatbots? - Asigurari - Asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
20
1 EUR = 4.6662 RON
1 USD = 4.0240 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

De ce ar trebui asiguratorii din Romania sa investeasca in chatbots?


"Chatbots si Facebook Messenger pot reprezenta o noua strategie si o noua tactica in arsenalul de marketing al companiilor", a declarat Flavian CRISTEA, Digital Strategist, GRAPEFRUIT, in cadrul Conferintei Top Social Brands 2018, eveniment organizat de Revista BIZ pe 5 iunie a.c.

In momentul de fata, in pofida numarului mare de retele de socializare aflate la dispozitia consumatorilor, Facebook continua sa detina o cota extrem de importanta. De exemplu, conform datelor globale, in al treilea trimestru din 2017, Facebook avea peste 2 miliarde utilizatori in intreaga lume, iar in Romania, totalul acestora ajungea la 9,6 milioane. De asemenea, Facebook Messenger avea, la momentul respectiv, 1,3 miliarde utilizatori la nivel global, in Romania fiind estimati 6 milioane utilizatori pentru acest canal de comunicare.

Mai mult decat atat, conform thinkwithgoogle.com, 38% din tinerii din Generatia Z (persoane cu varste intre 18 si 24 de ani) petrec mai mult de 3 ore pe zi dand mesaje text. La randul lor, 43% din tinerii Generatiei Y (varste cuprinse intre 25 si 34 de ani) folosesc aplicatii de mesagerie (Facebook Messenger, Whatsapp etc.).

In acest context, companiile din Romania, inclusiv asiguratorii, nu pot ignora acest canal de comunicare reprezentat de aplicatiile de mesagerie/ chat si, cu precadere, Facebook Messenger. Iar chatbots [n.red. programe digitale care pot purta conversatii, in scris sau prin metode audio, cu utilizatorii, ce au adesea in spate inteligenta artificiala] dezvoltati pentru Facebook Messenger (dar nu numai) pot reprezenta o solutie foarte buna pentru dezvoltarea de conversatii active, constante si instantanee.

Chatbots ofera beneficii atat pentru brand-uri, cat si pentru consumatori, a explicat Flavian CRISTEA, printre acestea numarandu-se:
  • Servicii pentru clienti disponibile acestora 24 de ore din 24
  • Primirea, de catre clienti, a unui raspuns instantaneu
  • Primirea, de catre clienti, a raspunsurilor detaliate si avizate pe subiecte de interes pentru acestia
  • Obtinerea unei experiente bune a clientilor
  • Simplificarea comunicarii
  • Inregistrarea mai usoara a unei plangeri
  • Rezolvarea si administrarea mai eficienta a unei plangeri
  • Raspunsuri rapide la intrebari complexe
Chatbots pot fi utilizati, si se folosesc deja, in foarte multe domenii:
  • In Vanzari, pentru activitati de e-commerce sau initializarea discutiilor de vanzare
  • In Advertising, pentru oferte personalizate, comunicarea de oferte noi sau anuntarea evenimentelor si a diverselor lansari de produse
  • In Customer Service, pentru a asigura servicii dedicate clientilor 24 de ore pe zi, 7 zile din 7, dar si pentru a raspunde rapid diverselor probleme ale acestora
  • In Creative Marketing, pentru generarea de continut inspirational, targetarea mesajelor sau generarea de continut bazat pe preferintele utilizatorilor
Mai multe detalii despre acest subiect, dar si despre alte temele dezbatute cu prilejul Top Social Brands 2018 pot fi urmarite in inregistrarea video disponibila pe site-ul evenimentului.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (De ce ar trebui asiguratorii din Romania sa investeasca in chatbots?).

Noutati 1asig.ro
» Este OFICIAL: Asigurarile de garantii sunt acceptate la licitatiile publice. Piata va intocmi un cod de bune practici
» Vocea industriei a fost auzita: Asigurarile de garantii vor fi acceptate la licitatiile publice
» Despagubire de 500.000 de euro pentru o tanara ce a ramas imobilizata in urma unui accident
» Locuinte inundate si autoturisme avariate in 23 de localitati si in Bucuresti
» Conferinta "Insurance in Azerbaijan: New perspectives" incepe pe 20 iunie, in Baku
» Zeci de soferi mergand cu viteze excesive, depistati de politisti
» PRBAR a incheiat un protocol de colaborare cu Asociatia Brokerilor din Moldova
» Brasov - orasul cu cele mai multe locuinte asigurate. Cum a reusit aceasta performanta?
» Camera de Comert Britanica - Romana a celebrat 20 de ani de activitate
» Fenomenele meteorologice periculoase au produs pagube in 18 judete si in Capitala




Share |


CITITI PE ACEEASI TEMA:
Vor fi job-urile profesionistilor din asigurari preluate de chatbots?
Are un chatbot avantaje pentru o companie de asigurari din Romania?
Drone, roboti si algoritmi: Digitalizarea procesului de management al daunelor

Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 06.06.2018 | 235 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM