1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Business-ul corporate, deschis evolutiei

Piata asigurarilor din Capitala este inca deschisa cresterii business-ului de nivel corporate, indiferent daca serviciile de asigurare sunt realizate in mod direct de o companie de asigurare sau prin intermediul unui broker. De asemenea, in urma discutiilor purtate in cadrul Conferintei "Ziua Asigurarilor", desfasurata ieri, la Bucuresti, a reiesit faptul ca "este foarte importanta relatia cladita intre asigurator/broker si client, relatiile personale avand prioritate si, nu in ultimul rand, increderea pe care i-o formezi clientului in privinta calitatii serviciilor", a declarat Bogdan-Catalin BALDOVIN, Director Centru Regional Corporate, BT Asigurari.

Totodata, "in Bucuresti si in localitatile din imprejurimi isi fac aparitia companii, foarte multe desfasurandu-si activitatea pe segmente de business inca neacoperite. In acest sens, piata asigurarilor nu este acoperita pe segmentul corporate nici in provincie, nici in Capitala, aceasta crestere a numarului de companii stimuland vanzarea de asigurari pe aceasta piata", a adaugat Bogdan-Catalin BALDOVIN.

"Noi avem un departament specializat care se ocupa exclusiv cu acest tip de business. De la infiintarea lui, business-ul UNITA a crescut cu 35%. Asigurarile legate de activitatea de constructii au avut cea mai mare crestere pe corporate", a precizat Cosmin ANGHELUTA, Director, Sucursala Municipiului Bucuresti, UNITA.

Totusi, exista un impediment care sta la baza dezvoltarii mai rapide a contractelor de asigurare de nivel corporate: lipsa de dezvoltare si de promovare a politelor care acopera aceasta linie de business.

"Nu exista diferentieri intre produse, cu toate ca piata din Capitala creste si evolueaza odata cu noile investitii realizate. Se constata o lipsa de dezvoltare a produselor, multi clienti corporate avand incheiate polite standard. Nimeni nu a incercat sa dezvolte produsele. O eventuala dezvoltare a acestora ar putea duce la o crestere a pietei pe acest segment", a declarat Paul LAZIA, GRAS SAVOYE Romania.

Totodata, "se simte o dezvoltare pe partea de employee benefits, dar nu foarte mare, conceptul ar trebui promovat mai mult de catre asiguratori", a adaugat Paul LAZIA.

 "Ca employee benefits, companiile din Romania ofera mai putin produse din sfera asigurarilor, cat bonuri de masa sau prime, in pofida faptului ca majoritatea persoanelor intervievate pentru studiile noastre au declarat ca isi doresc, pentru fidelizare, in aceasta ordine: asigurari de sanatate, pensii private si asigurari de viata", a mentionat Lacramioara Laura VOINEA, Managing Director, MEDNET.