BAAR lanseaza sectiunea de accidentologie si colaboreaza cu Universitatile tehnice - Asigurari - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din Romania - 1asig.ro

BAAR lanseaza sectiunea de accidentologie si colaboreaza cu Universitatile tehnice - Asigurari - Asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
28
1 EUR = 4.6590 RON
1 USD = 4.0854 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

BAAR lanseaza sectiunea de accidentologie si colaboreaza cu Universitatile tehnice


Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania - BAAR a anuntat ca va initia, in perioada urmatoare, demersurile necesare in vederea infiintarii la nivelul asociatiei a unei sectiuni de accidentologie. Un prim demers al acestei noi activitati il reprezinta initierea unei colaborari stiintifice la nivel institutional cu Facultatile tehnice de profil, cum ar fi cele de autovehicule rutiere, TCM, automatica si altele, ale principalelor universitati din Romania.

Initiativa are in vedere constituirea unui colectiv comun de specialisti care va avea drept obiectiv realizarea unor studii si cercetari in legatura cu domeniul auto, cu scopul imbunatatirii sigurantei rutiere.

"Ne asteptam ca parteneriatul cu universitatile tehnice de profil sa fie unul de succes pentru ambele parti. Astfel, pe langa studiile din domeniul accidentologiei s-ar putea ajunge inclusiv la masurarea si chiar determinarea unor elemente care nu sunt tocmai accesibile consumatorilor. Un exemplu poate fi modul de calcul al orei de manopera si al costurilor ce o compun. Un alt exemplu este calculul timpilor de demontare/reparare care, pentru anumite tipuri de autovehicule, nu se regasesc complet in sistemele de specialitate" a declarat Madalin ROSU, Presedintele BAAR.

Cercetarile se vor indrepta atat in directia imbunatatirii masurilor de securitate activa (buna functionare a sistemelor tehnice esentiale - directie, franare, semnalizare etc.), cat si a masurilor de securitate pasiva (sisteme care contribuie la diminuarea efectelor accidentelor - centura de siguranta, airbag etc).

Colaborarea dintre specialistii BAAR si cei ai universitatilor tehnice are in vedere si identificarea unor solutii la unele probleme fundamentale de circulatie rutiera si de tehnica auto, cum ar fi cele legate de procesul de intretinere si exploatare a acestora, respectiv de reparabilitate prin adoptarea unor solutii corecte de inlocuire sau reparatie a unor piese sau subansamble, conform specificatiilor producatorului si in acord cu legislatia din domeniu, cu scopul de respectare si crestere a sigurantei rutiere.

Nu in ultimul rand, in cadrul colaborarii, BAAR isi propune realizarea unor studii tehnice care sa stea a baza programelor de cercetare a dinamicii accidentelor de circulatie. Printre acestea amintim cele legate de gradul de utilizare a dispozitivelor de siguranta si efectele folosirii incorecte a acestora in accidentele de circulatie, protectia copiilor in deplasarea cu automobilul, influenta infrastructurii asupra sigurantei rutiere etc.

BAAR adreseaza pe aceasta cale Politiei Rutiere, precum si altor institutii cu atributii in domeniu, invitatia de a se alatura noii sectiuni si parteneriatului cu Universitatile tehnice, prin participarea la actiuni comune menite sa contribuie la identificarea unor solutii practice de imbunatatire a sigurantei rutiere.

Proiectul initiat de BAAR se inscrie in preocuparile si atributiile acestei institutii, de a elabora si publica analize si studii comparative referitoare la asigurarile auto la nivel national si international, precum si alte informatii relevante privind asigurarea RCA.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (BAAR lanseaza sectiunea de accidentologie si colaboreaza cu Universitatile tehnice).

Noutati 1asig.ro
» INFOGRAFIC: Fii #treazlavolan in mini-vacanta de 15 august! 9 recomandari pentru a fi in siguranta la volan!
» EUROINS Romania: Profit brut de circa 26 milioane lei in S1 2018
» Tragedie in Italia: Un pod rutier s-a prabusit in apropiere de Genova. Doi romani printre morti
» Trenul marfar deraiat duminica este asigurat la OMNIASIG VIG
» Patrice LUSCAN a fost ales Presedinte al Asociatiei Internationale de Asigurari de Credite si Garantii
» Campania "FII TREAZ LA VOLAN!": Citeste brosura, asculta spotul, completeaza testul de atentie in trafic!
» Despagubiri estimate la 15 mil. lei dupa fenomenele meteo din iunie-iulie, in baza politelor facultative de locuinte
» Politistii rutieri au retinut peste 1.000 de permise de conducere, in weekend
» Ce cursuri desfasoara ISF in perioada urmatoare?
» Pentru ce asiguratori "lucreaza" brokerii cel mai mult?




Share |


CITITI PE ACEEASI TEMA:
ASF constituie un grup de lucru extins pentru actualizarea legislatiei RCA
Preturile RCA pot creste ca urmare a practicilor unor service-uri. Diferente majore intre tarifele percepute
Pierderile asiguratorilor RCA s-au adancit. Cum s-a ajuns in aceasta situatie?
Piata RCA a scazut in primul trimestru din 2018. Vezi cat a subscris fiecare asigurator!
UNSAR considera necesara revizuirea de urgenta a legislatiei RCA

Autor: Andreea RADU | Publicat pe 08.08.2018 | 287 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM