Asiguratorii, printre companiile din Romania care inoveaza - Asigurari - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
20
1 EUR = 4.6662 RON
1 USD = 4.0240 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Asiguratorii, printre companiile din Romania care inoveaza


Faptul ca doar companiile din tehnologie fac inovatie este un mit, a explicat Magda ROPOTAN, Co-founder, Design Thinking Society, in cadrul evenimentului Biz Innovation Forum, desfasurat pe 18 aprilie a.c.

"Peste 90% dintre companiile pentru care asiguram consultanta nu sunt din zona de tehnologie. Companii din asigurari, FMGC, retail se numara printre cele care sunt interesate de inovatie, care cauta, in permanenta, sa ajunga la clientii lor intr-un mod cat mai bun, cat mai eficient", a explicat Magda ROPOTAN.

In prezentarea sustinuta cu prilejul evenimentului, aceasta a prezentat, si demonstat, si alte patru mituri despre inovatie. De exemplu, faptul ca "in Romania nu se face inovatie" nu este adevarat: companii care investesc in inovatie si cercetare exista si in tara noastra, printre ele numarandu-se corporatii multinationale precum Oracle, Siemens, Renault, Intel, Nokia si nu numai. De asemenea, scoli de inovatie si proiecte ale ONG-urilor, precum innovationlabs.ro sau Project Z, reprezinta alte locuri unde se dezvolta inovatii.

"Iti trebuie multi bani ca sa inovezi", "Angajatii care inoveaza se fac antreprenori si pleaca", respectiv "Iti trebuie un geniu in companie ca sa inovezi" au fost alte mituri demontate in cadrul prezentarii sustinute de Magda ROPOTAN. Resursele de la care pornesc inovatiile sunt, de fapt, mai multe decat cele financiare: angajatii, furnizorii, partenerii de business reprezinta, la randul lor, puncte de plecare pentru inovatie, iar de cele mai multe ori, nu lipsa banilor, ci propria cultura organizationala poate deveni o bariera in calea inovatiei.

Cum se pot folosi asiguratorii, si nu numai, de Inteligenta Artificiala in strategiile de marketing?

AI - Inteligenta Artificiala poate deveni un instrument extrem de important pentru strategiile de marketing ale companiilor din Romania, indiferent de domeniul in care acestea activeaza. Astfel, printre avantajele si elementele esentiale pe care AI-ul le poate oferi, a explicat Flavian CRISTEA, Digital strategist, Grapefruit, in cadrul Biz Innovation Forum, se numara:
  • Analiza predictiva: AI-ul poate face previziuni pe baza datelor existente, de tipul: Ce produse se vor vinde in perioada urmatoare? Cand vor mai cumpara clientii?
  • Perspective noi: Descoperirea de corelatii si noi oportunitati de business, pornind de la date nestructurate. Astfel, AI-ul poate raspunde unor intrebari pe care compania nu ar fi realizat ca poate sa le puna, de tipul: ce variabile influenteaza rata de click-thorugh, cum influenteaza demografia marimea cosului de cumparatorului, etc.
  • Optimizare: Abilitatea AI de a sugera si recomanda modificari in functie de segmentarea clientilor, optimizarea landing page-urilor, optimizarea mixului de marketing, etc.
  • Recomandari: "Recommendation engines" (motoarele de cautare care fac recomandari) `rezolva' problema cantitatii mari de informatii la care sunt expusi utilizatorii prin filtrarea informatiilor vitale pe baza preferintelor acestora sau ale comportamentului lor observat.
  • NLP - Natural Language Processing: Procesarea limbajului natural al utilizatorilor permite `analizarea sentimentelor' unui client (ce reactie emotionala are acesta fata de un anumit subiect sau la un anumit moment), dar si dezboltarea de instrumente precum chatbots.
  • Realizarea profilului psihografic: Un mod de a categoriza audientele si clientii prin factori care se leaga de personalitatile lor si caracteristicile lor interne, pentru a realiza o segmentare mai nuantata a acestora.
  • Recunoasterea imaginilor: AI-urile pot fi invatate sa interpreteze ce continut este reprezentat intr-o anumita imagine, ceea ce poate permite companiilor sa creeze noi conexiuni pe baza de imagini si nu doar de text, sa isi imbunatateasca cataloagele de e-commerce sau sa descopere noi produse.
Asiguratorii din intreaga lume au intrat in cursa inovatiilor

Pentru companiile de asigurari, necesitatea de a inova reprezinta atat o dorinta de a fi cat mai aproape de clienti, cat si, arata un studiu al PwC, un raspuns la evolutia start-up-urilor InsurTech.

Astfel, conform raportului "2017 Global FinTech survey" realizat de PwC, publicat in iunie 2017, asiguratorii din intreaga lume au intrat in cursa inovatiilor ca raspuns la dezvoltarea InsurTech-urilor, 86% dintre acestia temandu-se de riscuri care le pot afecta veniturile. Peste 58% dintre companiile de asigurare din intreaga lume care au participat la studiul PwC au declarat ca intentioneaza, in 2018, sa investeasca in tehnologii mobile, iar 68% planuiau sa adopte BlockChain ca parte dintr-un sistem de productie intern pana in 2018.

De asemenea, 52% dintre companiile respondente au declarat ca inovatia se afla in centrul strategiei lor, iar 94% au afirmat ca cele mai importante trend-uri in materie de inovatie sunt "ustomer engagement" si generarea unor perspective mai bune asupra riscurilor.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Asiguratorii, printre companiile din Romania care inoveaza).

Noutati 1asig.ro
» Este OFICIAL: Asigurarile de garantii sunt acceptate la licitatiile publice. Piata va intocmi un cod de bune practici
» Vocea industriei a fost auzita: Asigurarile de garantii vor fi acceptate la licitatiile publice
» Despagubire de 500.000 de euro pentru o tanara ce a ramas imobilizata in urma unui accident
» Locuinte inundate si autoturisme avariate in 23 de localitati si in Bucuresti
» Conferinta "Insurance in Azerbaijan: New perspectives" incepe pe 20 iunie, in Baku
» Zeci de soferi mergand cu viteze excesive, depistati de politisti
» PRBAR a incheiat un protocol de colaborare cu Asociatia Brokerilor din Moldova
» Brasov - orasul cu cele mai multe locuinte asigurate. Cum a reusit aceasta performanta?
» Camera de Comert Britanica - Romana a celebrat 20 de ani de activitate
» Fenomenele meteorologice periculoase au produs pagube in 18 judete si in Capitala




Share |


Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 19.04.2018 | 346 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM