1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Piata asigurarilor de sanatate s-a ...

Piata asigurarilor de sanatate s-a dublat in cinci ani atat din perspectiva primelor, cat si in ceea ce priveste indemnizatiile platite

Un grad mai mare de responsabilizare, ca urmare a provocarilor din ultimii ani, dar si impactul campaniilor de informare se numara printre factorii care au determinat o crestere a interesului pentru asigurarile de sanatate in randul romanilor.

"Piata asigurarilor de sanatate s-a dublat in cinci ani atat din perspectiva primelor platite de clienti, cat si in ceea ce priveste indemnizatiile de care au beneficiat cei care au avut nevoie de asigurarea lor, potrivit celor mai recente date publicate de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) in raportul privind evolutia pietei asigurarilor din primele noua luni ale anului 2023", a declarat Daniela IONESCU – Head of Life & Health Sales Division ALLIANZ-TIRIAC Asigurari., vorbind despre acest subiect in contextul campaniei nationale de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate", pe care compania o sustine in calitate de Partener.

Printre motive se numara, "pe de o parte, constientizarea riscurilor si aparitia bolilor grave de la varste din ce in ce mai fragede, care ii fac pe oameni sa fie mai precauti cu privire la starea lor de sanatate, iar nevoia de asigurari de sanatate care sa le ofere un sprijin financiar cand apare o problema medicala este tot mai mare", au explicat reprezentantii ALLIANZ-TIRIAC Asigurari. "Pe de alta parte, cresterea interesului este si un efect pozitiv al demersurilor de constientizare si educare pe care noi, asiguratorii, le facem. De exemplu, odata cu dezvoltarea produselor de asigurare de sanatate, oamenii au fost expusi la informatii si au devenit mai selectivi, principalele motive pentru care aleg un astfel de produs fiind obtinerea unei a doua opinii medicale (43%), posibilitatea de a alege personalul medical care ii trateaza (13%) si accesul la conditii superioare de spitalizare (11%), potrivit celui mai recent Barometru UNSAR. Totodata, nevoia de protectie in caz de interventii chirurgicale (81%), recuperare medicala (77%), analize de laborator (73%) si spitalizare (69%) este printre motivele pentru care romanii se arata dispusi sa plateasca, pe langa contributiile la asigurarile sociale de sanatate, si o prima pentru o asigurare voluntara de sanatate, mai arata datele UNSAR", au adaugat acestia.

Mai mult decat atat, este de asteptat ca acest interes sa se mentina, iar evolutia inregistrata pe segmentul politelor de sanatate sa continue. "Oamenii au devenit mai atenti cu starea lor de sanatate, au inceput sa se informeze mai mult decat inainte si cauta solutii care ii pot ajuta atat sa previna, cat si sa le ofere un sprijin financiar atunci cand se confrunta cu o problema de sanatate. Chiar daca efectele pandemiei s-au atenuat, tendinta de a prioritiza sanatatea, atat fizica, cat si psihica s-a mentinut si, in perspectiva, se va reflecta tot mai mult si in interesul pentru asigurari de sanatate", au punctat reprezentantii ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.

Despre campanie

Campania nationala de informare si educatie financiara "Luna Asigurarilor de Sanatate" este organizata de APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

Partenerii campaniei sunt GROUPAMA Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, SIGNAL IDUNA, SAFETY Broker, MEDIHELP Broker, CAMPION Broker, MERCER MARSH Benefits, MILLENIUM Insurance Broker, Consultant AA, ASIGEST Broker, DESTINE Broker, DAW Management Broker, HOBBIT Broker si ASISOFT.

Mesajele campaniei vor fi transmise si de RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro, in calitate de Parteneri media.

Afla mai multe despre proiect pe pagina oficiala a campaniei, pe Facebook sau pe Instagram.