1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
George ZAHARESCU: Dupa un 2020 mai ...

George ZAHARESCU: Dupa un 2020 mai lent, ne dezvoltam, digitalizam, inovam si ne extindem ramurile de vanzare!

Despre activitatea si obiectivele companiei, procesul de digitalizare accelerat de pandemie, si nu numai, am discutat cu George ZAHARESCU, Director General, PRESTIGE Insurance Broker de Asigurare.

XPRIMM: Pandemia de COVID-19 a adus multe provocari pentru industria de asigurari, si nu numai. Totusi, ce oportunitati a adus in cazul PRESTIGE Broker?

George ZAHARESCU: Oportunitatea accelerarii procesului de digitalizare. Daca in perioada anterioara pandemiei, digitalizarea reprezenta un deziderat viitor, odata cu pandemia Covid-19 am constatat necesitatea trecerii accelerate a activitatii brokerului spre mediul online, prin digitalizarea intregului proces de emitere a politelor de asigurare.

XPRIMM: Cum a decurs procesul de digitalizare in ultimul an in cazul PRESTIGE Broker?

G.Z.: Nu pot spune ca procesul de digitalizare este unul simplu, ci mai degraba unul complex si important, necesitand atentie sporita in dezvoltarea politicilor brokerului, precum si resurse importante. Procesul de digitalizare fiind unul continuu, oportunitatea acestuia va putea fi cuantificata numai atunci cand colaboratorii si clientii nostri vor adera in procent semnificativ la acest proces.

XPRIMM: Pe langa aceasta dezvoltare digitala, ce obiective aveti in ceea ce priveste cresterea retelei de colaboratori?

G.Z.: Dupa un 2020 mai lent, inovam, digitalizam si vizam largirea retelei de colaboratori cu tineri aspiranti si cu profesionisti din domeniu!
Obiectivele in privinta retelei de colaboratori actuali si viitori merg in stransa legatura cu simplificarea si digitalizarea procesului de emitere, cat si cu o serie de oportunitati, servicii dedicate si facilitati. In acest sens am analizat oportunitatea si dezvoltam aplicatia prin care colaboratorii vor putea emite, gradual, polite de toate tipurile, in mediul online, aplicatia noastra fiind conectata atat la serverele companiilor de asigurare, cat si la serverul si platforma de emitere a brokerului. 
Mai mult, clientii vor putea interactiona cu colaboratorii nostri prin intermediul aceleiasi aplicatii, reducand astfel semnificativ timpii alocati unor eventuale intalniri "face to face". Mentionez ca aplicatia va fi disponibila pe telefoanele smart ce opereaza cu sistemul IOS si ANDROID. Totodata sustinem formarea si accesul tinerilor in industria asigurarilor, in vederea dezvoltarii unei carieie de intermediere in domeniu.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia distributiei online vs traditional in acest an?

G.Z.: Cu toate ca traversam vremuri dificile si exista impact pozitiv in distributia online a asigurarilor, acesta distributie are nevoie de timp pentru a razbate in fata celei traditionale.

XPRIMM: Cum au evoluat afacerile PRESTIGE Broker in 2020 si ce estimari aveti pentru acest an?

G.Z.: Pentru noi toti, anul 2020 a fost un an dificil, de sacrificiu, dar si un an al investitiilor in digitalizare, al analizei activitatii si al imbunatirii politicilor brokerului nostru. Pe fondul unei cresteri minimale a incasarilor, dar investind resurse umane si financiare, per total, anul 2020 a fost un an al constructiei, pregatind un 2021 al volumelor, pentru cei ce au inteles si s au adaptat schimbarilor pietei.

XPRIMM: Caror tipuri de asigurari estimati ca romanii le vor acorda o atentie deosebita si de ce?

G.Z.: Avand in vedere vremurile generate de pandemia COVID 19, ma feresc sa previzionez cresteri sau scaderi pe anumite segmente de asigurari. Putem totusi constata o cerere in crestere pentru asigurari de locuinte si asigurari de sanatate. Astfel constatam un grad mai ridicat de constientizare al populatiei, generat de pandemie si totodata consider oportun dezvoltarea educatiei financiare pe acest segment.