UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari a lansat, miercuri, 29 septembrie, un call center disponibil la numarul 0733.660.055 (numar cu tarif normal) si platforma online https://ghidCITYinsurance.ro/ pentru sprijinirea clientilor cu polite incheiate la CITY Insurance, companie a carei autorizatie de functionare a fost retrasa de catre Consiliului Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) pe fondul nerespectarii de catre asigurator a indicatorilor de solvabilitate si lichiditate.
Membrii UNSICAR vin astfel in intampinarea clientilor cu polite incheiate la CITY Insurance si a pagubitilor acestei companii cu doua canale de comunicare care furnizeaza 24 de ore din 24 raspunsuri documentate privind diferitele situatii in care clientii se pot afla.
Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la CITY Insurance sau pagubit care ar urma sa isi recupere prejudiciile in baza unei polite de Asigurare emise de aceasta companie de asigurari, indiferent daca persoana respectiva este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.
"Lansarea call center-ului si a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. In proiect au fost implicati peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care isi propun sa ofere cat mai multa claritate tuturor celor care ne apeleaza pe aceste doua canale. Site-ul va fi in permanenta actualizat cu cele mai noi informatii astfel incat clientii sa poata lua decizii in cunostinta de cauza", spune Dorel DUTA, Presedinte UNSICAR.
Mai multe detalii gasiti in Ghidul clientilor CITY Insurance lansat de UNSICAR!
UNSICAR are convingerea ca brokerii pot contribui decisiv la cresterea gradului de protectie a romanilor si a afacerilor din Romania, prin produse de asigurari adaptate diverselor riscuri la care sunt expusi, dar si prin actiuni concrete de asistenta in caz de dauna sau consultanta in situatii dificile, cum este cazul CITY Insurance.
Ponderea politelor facultative gestionate de brokerii de asigurari in ultimii ani a crescut, ajungand la aproape 49% la finele anului 2020, de la 41% in 2016, in conditiile in care volumul de prime brute intermediate a crescut constant in aceasta perioada.
La nivelul pietei, brokerii detin o pondere de 65% din volumul primelor subscrise, cifra fiind in crestere in ultimii ani, conform datelor de la finele primului trimestru al acestui an.
Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari (UNSICAR), organizatie infiintata in anul 2000, reprezinta 80 de companii - de brokeraj de asigurare, de regularizare daune si de pregatire profesionala.Uniunea reprezinta interesele colective ale membrilor sai si colaboreaza cu institutiile publice pe aspecte care privesc piata de brokeraj de asigurare si consumatorul de produse de asigurare.
UNSICAR este membru cu drepturi depline a BIPAR (Bureau International des Producteurs d'Assurances et de Reassurances), organizatie internationala infiintata in 1937 care reuneste asociatiile profesionale nationale ale intermediarilor in asigurari si care este principalul partener de dialog cu intermediarii de asigurari pentru pentru institutiile europene de reglementare.
Amintim ca si Autoritatea de Supraveghere Financiara - ASF a publicat un Ghid dedicat consumatorilor care contine o serie de informatii importante pentru cei care sunt afectati de intrarea in insolventa a societatii CITY Insurance. Printre acestea este si un Infografic cu pasii de urmat in relatia cu FGA - Fondul de Garantare a Asiguratilor in cazul unui accident auto in care vinovatul are polita RCA la CITY sau atunci cand doresc sa deschida un dosar de dauna CASCO.
Brokerii au lansat un call center pentru clientii afectati de retragerea autorizatiei de functionare a CITY Insurance
Din aceeasi categorie
Cele mai citite