1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Octavian TATOMIRESCU, Director General, CAMPION Broker


A crescut interesul clientilor pentru asigurarile de locuinte (telemunca i-a ajutat pe proprietarii de locuinte sa constientizeze mai mult nevoia de siguranta a imobilelor), asigurarile de sanatate, atat individuale, cat si de grup (si datorita acoperirii riscurilor generate de COVID-19).

XPRIMM: Cum v-ati adaptat activitatea iconditiile create de pandemia de COVID-19?
O.T.: In perioada pandemiei, schimbarea si adaptarea au fost componentele principale care au influentat activitatea in cadrul companiei. Noua situatie a creat, in prima etapa, incertitudini care au generat necesitatea de dezvoltare a unor solutii pentru continuarea activitatii si mentinerea angajatilor si a colaboratorilor in conditii de deplina siguranta. Acesta a fost motivul pentru care am adoptat sistemul de telemunca si am imbunatatit procedurile de comunicare online, aplicabile atat pentru partenerii interni, cat si pentru cei externi. Clientilor CAMPION le-am facilitat posibilitatea de plata online a primelor de asigurare si le-am oferit noi solutii de asigurare adaptate nevoilor actualizate.

XPRIMM: Ce v-a marcat cel mai mult in aceasta perioada?
O.T.: Rapiditatea cu care mediul si conditiile exterioare se pot schimba si pot afecta un business, daca nu exista flexibilitate si inovatie pentru continuarea activitatii. A fost necesar sa ne armonizam si sa adaptam actiunile in actualul context, in timp real, pentru a putea raspunde tuturor solicitarilor primite din partea clientilor, colaboratorilor, dar si a angajatilor. Intelesul acestei situatii neprevazute, precum un risc in asigurari, a confirmat faptul ca toti suntem parte a unui mecanism in care aportul fiecaruia este relevant. Orice fisura poate genera dezechilibre dificil de gestionat.

XPRIMM: Cum s-a schimbat distributia online vs. traditional? Unde si pe ce asigurari ativazut un interes mai mare din partea clientilor?
O.T.: Pandemia a impus cresterea resurselor alocate in directia digitalizarii si imbunatatirea instrumentelor de lucru din mediul online. Abordarea clientilor si a noilor colaboratori, pregatirea profesionala si intalnirile cu membrii echipelor din reteaua teritoriala s-au mutat in mediul virtual, pentru care s-au creat programe speciale, astfel incat rezultatele finale sa nu fie afectate. Am evaluat potentialele riscuri ale pandemiei asupra afacerii si am adaptat strategia companiei in functie de impactul neasteptat al acesteia.

A crescut interesul clientilor pentru asigurarile de locuinte (telemunca i-a ajutat pe proprietarii de locuinte sa constientizeze mai mult nevoia de siguranta a imobilelor), asigurarile de sanatate, atat individuale, cat si de grup (si datorita acoperirii riscurilor generate de COVID-19), si tendinta de economisire (pregatirea pentru perioade mai putin prielnice, precum aceasta pe care o traversam).

XPRIMM: Ce asteptari aveti de la 2021? Cum vedeti evolutia activitatii in industria de asigurari?
O.T.: O prognoza in ceea ce priveste evolutia pietei asigurarilor in 2021 este dificil de lansat, in contextul in care pandemia continua si genereaza crize majore in diverse sisteme (social, medical, economic etc.). Cresterile sau scaderile vor fi generate de impactul economic si social al pandemiei, dar si de structura actuala a portofoliului, in sensul in care sunt sectoare mai afectate (spre exemplu, turismul, pentru care a scazut numarul politelor de calatorie, auto - unde scaderea numarului de autovehicule achizitionate a afectat numarul politelor Casco, RCA), altele inregistreaza dezvoltari nesperate (constructiile, care imbunatatesc fondul asigurabil al imobilelor), iar unele abia acum se deschid, fiind aparute ca oportunitati generate de pandemie.

Asteptarile sunt legate de mentinerea si dezvoltarea business-ului in conditiile unor provocari din ce in ce mai mari, concentrarea pe aspectele calitative, precum si adaptarea continua la cadrul imprevizibil in care activam. Flexibilitatea si abilitatea de a raspunde cu rapiditate noilor circumstante vor face diferenta si vor avea un impact major asupra rezultatelor finale. Albert Einstein spunea ca "in mijlocul dificultatii, sta oportunitatea", ceea ce ne motiveaza sa cautam noi resurse pentru a continua sa actionam cu perseverenta.

Editor: Andreea RADU | Publicat pe 20.01.2021 | 16227 vizualizari
Share |