|
| GRAWE Romania recruteaza:
Director local de vanzari Daca ambitia, capacitatea de comunicare si talentul de negociator se numara printre atuurile tale, vrem sa te cunoastem. Iar daca ai spirit antreprenorial, empatie si orientare catre rezultate, vrem sa faci parte din echipa GRAWE Romania.
Oferim venituri atractive si cerem in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a-ti motiva echipa.
Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa?angajare@grawe.ro.
CE ITI OFERIM?
- Pachet salarial corespunzator responsabilitatilor si functiei
- Bonusuri de performanta trimestrial si anual
- Participare in programul de training platit de companie
- Asigurare de sanatate
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
Recrutam:
Director Local de Vanzari?
Agentii: Timisoara, Arad, Oradea, Satu Mare, Zalau, Alba Iulia, Deva, Hunedoara, Craiova, Pitesti, Targu Jiu, Sibiu, Bucuresti, Ploiesti, Slobozia, Calarasi
CE ITI CEREM?
- Studii superioare
- Minimum 3 ani de experienta in management in domeniul asigurarilor (de viata si generale)
- Cunostinte medii de utilizare a calculatorului
- Nivel mediu de cunostinte de limba engleza
- Carnet de conducere categoria B
CE VEI AVEA DE FACUT?
- Recrutarea, selectia si instruirea echipei din subordine
- Stabilirea, impreuna cu Directorul Zonal, a obiectivelor de vanzari la nivelul agentiei si a planului de masuri pentru atingerea acestora
- Monitorizarea si evaluarea periodica a activitatii si rezultatelor agentiei pe baza rapoartelor de activitate
- Implementarea actiunilor comerciale la nivelul agentiei
Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa?angajare@grawe.ro.
|
|
| GRAWE Romania recruteaza:
Team Leader Daca ambitia, capacitatea de comunicare si talentul de negociator se numara printre atuurile tale, vrem sa te cunoastem. Iar daca ai spirit antreprenorial, empatie si orientare catre rezultate, vrem sa faci parte din echipa GRAWE Romania.
Oferim venituri atractive si cerem in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a-ti motiva echipa.
Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa?angajare@grawe.ro.
CE ITI OFERIM?
- Pachet salarial corespunzator responsabilitatilor si functiei
- Bonusuri de performanta trimestrial si anual
- Participare in programul de training platit de companie
- Asigurare de sanatate
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
Recrutam:
Team Leader
Agentii: Timisoara, Arad, Oradea, Satu Mare, Zalau, Alba Iulia, Deva, Hunedoara, Craiova, Pitesti, Targu Jiu, Sibiu, Cluj, Baia Mare, Targu Mures, Bistrita, Botosani, Odorheiu Secuiesc, Brasov, Suceava, Sf. Gheorghe, Bucuresti, Ploiesti, Slobozia, Calarasi
CE ITI CEREM?
- Studii superioare
- Minimum 2 ani de experienta in domeniul asigurarilor
- Cunostinte medii de utilizare a calculatorului
CE VEI AVEA DE FACUT?
- Recrutarea si selectia agentilor de asigurare
- Vanzari directe de asigurari si dezvoltarea portofoliului echipei
- Monitorizarea periodica a activitatii si rezultatelor agentilor din echipa si realizarea rapoartelor de activitate
- Promovarea activa a actiunilor comerciale la nivelul agentiei
Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa?angajare@grawe.ro.
|
|
| GRAWE Romania recruteaza:
Inspector de specialitate subscriere Locatie: Bucuresti
CE ITI OFERIM?
- Un mediu de lucru pozitiv si deschis
- Posibilitatea de a se dezvolta profesional si personal prin formare interna si externa
- Securitatea unei companii mari si independente
- Bonuri de masa, asigurare medicala, decontare transport;
Recrutam: Inspector de specialitate subscriere in cadrul Departamentului Subscriere asigurari proprietati si accidente - Directia Asigurari Generale - Bucuresti
?CE ITI CEREM?
- Absolvent de studii superioare;
- Experienta in domeniul asigurarilor minim 2 ani;
- Persoana organizata, serioasa, deschisa;
- Gandire structurata, spirit de observatie, atentie la detalii;
- Abilitati de comunicare;
- Flexibilitate si adaptabilitate la schimbare;
- Dexteritate in utilizarea calculatorului si a diverselor aplicatii informatice specifice;
- Limba engleza nivel mediu.
CE VEI AVEA DE FACUT?
- Verificarea si introducerea in sistem a cererilor de asigurare primite in vederea emiterii contractelor;
- Procesarea modificarilor si rezolvarea solicitarilor venite din partea clientilor, agentilor si a colaboratorilor;
- Evaluarea corecta a riscului conform conditiilor de subscriere interne;
- Elaboreaza oferte de asigurare in baza solicitarilor primite de la clienti, agenti si colaboratori
Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa? angajare@grawe.ro.
|
|
| ASIROM VIG recruteaza:
Auditor Intern Senior
Responsabilitati principale:
- Efectueaza misiuni de audit intern, in conformitate cu Planul anual de audit intern si alte misiuni ad-hoc sub coordonarea directorului de departament;
- Efectueaza activitati de audit intern, vizand evaluarea si imbunatatirea eficacitatii proceselor de gestionare a riscurilor, control intern si guvernanta in cadrul companiei;
- Identifica procesele din cadrul companiei, evalueaza riscurile, conformitatea cu cerintele legale, si standardele companiei si testeaza eficacitatea operationala a controalelor;
- Contribuie la completarea documentatiei de lucru de audit si asigura calitatea lucrarilor executate in conformitate cu cerintele interne si externe;
- Contribuie la redactarea rapoartelor de audit intern;
- Raspunde de prezentarea cu obiectivitate si onestitate a deficientelor identificate in timpul misiunilor de audit efectuate, asigura colectarea si documentarea ?probelor de audit in conformitate cu Standardele de audit intern;
- Monitorizeaza si testeaza implementarea recomandarilor rezultate in urma misiunilor de audit;
- Contribuie la redactarea rapoartelor trimestriale transmise catre Comitetul de Audit si Consiliul de Supraveghere.
Cerinte:
- Studii superioare in domeniul bancar / administrare afacerii / finante / contabilitate / economie sau domenii conexe; diploma de master este un plus;
- Experienta profesionala de peste 4 ani in audit intern, managementul riscului, controlling sau controlul intern intr-o companie de asigurare / financiara sau o companie de audit extern este obligatorie;
- Calificari relevante: CIA, CISA, ACCA, CAFR sunt un plus;
- Cunoasterea legislatiei specific asigurarilor
- MS Office la nivel de utilizator avansat;
- Engleza (vorbita si scrisa) la nivel avansat;
- Persoana de incredere si cu un inalt simt de responsabilitate, integritate si obiectivitate;
- Capacitatea de a realiza corelatii si conexiuni intre procese (end-to-end), proiecte si impactul acestor activitati la nivelul companiei;
- Abilitatea de a lucra independent, cu supraveghere limitata dar si in echipa;
- Abilitatea de a trata informatii sensibile si confidentiale, aratand discretie si judecata adecvata, pastrand in acelasi timp independenta si obiectivitatea;
- Abilitati de rezolvare a problemelor si de analiza rapida, atentie la detalii;
- Bune abilitati de comunicare scrisa si orala;
- Abilitati de planificare si organizare foarte bune;
- Interactionarea confortabila cu clientii, colegii si managementul la toate nivelurile.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.
|
|
| ASIROM VIG recruteaza:
IT Business Analist
Responsabilitati principale:
- Analiza proceselor si activitatilor de business prin consultarea business unit-urilor;
- Documentarea specificatiilor de business (functionale);
- Transformarea specificatiilor functionale in cerinte tehnice;
- Participarea la intalniri de analiza de business si functionala;
- Project Management Support (urmarirea task-urilor, a executiei CR-urilor, a escaladarii incidentelor, validarea livrabilelor);
- Coordonarea activitatilor de UAT;
- Dezvoltarea de scenarii si cazuri pentru procesul de testare;
- Suport in gestionarea relatiei cu clientul intern pentru schimbari si incidente complexe.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienta in domeniul asigurarilor minim 3 ani, inclusiv cunoasterea proceselor de business sau experienta de lucru cu aplicatii de asigurari (minim 3 ani);
- Experienta de lucru cu aplicatii web / sisteme informatice (portaluri, web services);
- Cunostinte de baza privind tehnologiile de baze de date;
- Experienta de lucru cu INSIS reprezinta un avantaj;
- Experienta de lucru in proiecte IT (minim 2 ani);
- Limba engleza - nivel avansat;
- Initiativa si atitudine proactiva;
- Abilitati de rezolvare eficienta a problemelor.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.
|
|
| ASIROM VIG recruteaza:
Testing & Support Engineer
Responsabilitati principale:
- Efectuarea testarii functionale;
- Suport in crearea scenariilor de test si diagnosticarea problemelor complexe;
- Investigarea incidentelor si a problemelor de natura software;
- Oferirea suportului catre utilizatorii interni pentru aplicatiile de asigurari.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienta de scripting si PL/SQL;
- Experienta de software testing;
- Cunostinte in programare orientata obiect web folosind Java reprezinta un avantaj;
- Lucru cu clustere de aplicatii si baze de date Oracle reprezinta un avantaj;
- Cunostinte Linux reprezinta un avantaj;
- Experienta intr-o pozitie de suport pentru aplicatii reprezinta un avantaj;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Initiativa si atitudine proactiva;
- Abilitati de rezolvare eficienta a problemelor.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.
|
|
| ASIROM VIG recruteaza:
IT Reporting
Responsabilitati principale:
- Participarea in faza de analiza a cerintelor de raportare;
- Analiza tehnica si functionala pentru integrarea datelor in data warehouse-ul companiei;
- Redacteaza/revizuieste documentatia legata de cerintele de raportare;
- Dezvoltarea interfetelor pentru preluarea informatiilor in data warehouse-ul companiei folosind diverse mijloace (tool ETL, PL/SQL, etc.);
- Raportarea eventualelor neconformitati catre Directorul IT;
- Participarea activa in cadrul proiectelor ce au o componenta importanta de reporting.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Cel putin 5 ani de experienta in dezvoltare PL/SQL;
- Experienta de cel putin 5 ani utilizarea bazelor de date Oracle;
- Experinta de cel putin 5 ani in implementarea de sisteme data warehouse folosind tool-uri ETL;
- Proiecte in domeniul financiar/asigurari reprezinta un avantaj;
- Arhitectura middleware, clustering, aplicatii de business folosind tehnologii web reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de networking si administrare infrastructura Oracle reprezinta un avantaj;
- Bune abilitati de time management si prioritizare activitati;
- Rezistenta la stres;
- Bune abilitati de comunicare si negociere;
- Cunoasterea altor baze de date in afara Oracle reprezinta un avantaj
- Limba engleza - nivel avansat;
- Initiativa si atitudine proactiva;
- Abilitati de rezolvare eficienta a problemelor.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.
|
|
| ASIROM VIG recruteaza:
Specialist/Responsabil Distributie in Asigurari
Responsabilitati principale:
- Identifica si propune actiuni de adaptare a proceselor companiei la prevederile legale in domeniu, induse de modificarile legislative (Legea 236/2018 si normele aferente);
- Coordoneaza procesul de implementare a modificarilor propuse, in toate ariile de activitate (dezvoltare produse, IT, sales, training, etc) in cooperare cu responsabilii ariilor respective;
- Gestioneaza evidenta angajatilor care fac parte din activitatea de distributie a produselor de asigurare;
- Monitorizeaza permanent pregatirea profesionale a persoanelor implicate in activitatea de distributie a produselor de asigurare, in vederea mentinerii nivelului de performanta prin realizarea a cel putin 15 ore de dezvoltare sau pregatire profesionala anuala si obtinerea certificatelor eliberate de I.S.F, conform reglementarilor emise de catre A.S.F.;
- Efectueaza verificarea angajatilor care fac parte din activitatea de distributie a produselor de asigurare cu privire la respectarea cerintelor de competenta, integritate si buna reputatie, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si internationale, cerintele A.S.F.;
- Gestioneaza registrul de incidente si gestionarea informatiilor, daca este cazul, privind respectarea /nerespectarea procedurilor si prevederilor IDD;
- Efectueaza raportari catre ISF/ASF, conform prevederile legale referitoare la IDD;
- Se asigura de actualizarea politicilor si procedurilor IDD, precum si de corecta aplicare a acestora.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienta in asigurari (vanzari & subscriere) - minim 5 ani;
- Foarte buna cunoastere a legislatiei in domeniul asigurarilor;
- Foarte buna capacitate de analiza si sinteza;
- Foarte buna capacitate de planificare, coordonare si comunicare interpersonala;
- Gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, orientarea spre rezultate;
- Cunostinte de limba engleza si operare PC - nivel avansat;
- Integritate si etica, initiativa, autocontrol, gestiunea timpului, creativitate, seriozitate, tact, corectitudine.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.
|