1asig.ro

BIZ PR Conference a adus in dezbatere viitorul industriei de comunicare. Cum pot asiguratorii sa comunice cu tinerii din Generatia Z?

Tendintele asteptate in perioada urmatoare in ceea ce priveste consumatorul de "maine", dar si cele mai noi instrumente de lucru pe care le au la dispozitie profesionistii din domeniul comunicarii, inclusiv cei care activeaza in piata asigurarilor si zona financiara, au fost doar cateva dintre subiectele analizate in cadrul "Biz PR Conference", evenimentul care a adus laolalta profesionistii din comunicare cu cei mai influenti oameni din companii.

PROMO


Iata cateva dintre principalele concluzii:

Andrei ALEXANDRU, Head of Strategy, McCann PR Romania:
  • Ne apropiem de finalul epocii mult-device; producatorii cauta acel "device de convergenta"; asadar, in 2-3 ani, "suprafata de contact" cu publicul nostru se va reduce considerabil, ajungand la 1 ecran (comparativ cu 4-5 ecrane astazi); in acest context, comunicarea "omni-channel" va avea de suferit
  • Realitatea augmentata va deveni urmatoarea paradigma - dupa device-ul de convergenta, va "urma" o pereche de ochelari care uneste realitatea cu lumea digitala
  • Astazi, industria jocurilor video are, la nivel mondial, 2,5 miliarde de utilizatori si se estimeaza ca, in anul 2021, aceasta va atinge 2,725 miliarde; aceasta reprezinta un segment de public inca neexplorat pentru comunicatori si companii;
  • In momentul de fata, "lupta" dintre companii se da pe atentia publicului si pe timpul petrecut in fata ecranului
Oana NEDELEA, Head of Creative Planning, McCann PR Romania:
  • Consumatorul "de maine" este reprezentat de Generatia Z (persoane nascute dupa anul 1995);
  • In momentul de fata, Generatia Z reprezinta un sfert (26%) din populatia Statelor Unite ale Americii; tinerii din aceasta generatie au deja o putere de cumparare uriasa, iar aceasta este estimata sa creasca de 4 ori in urmatorii 2 ani;
  • Generatia Z este caracterizata prin valori precum agregare culturala, unicitate, creativitate, fluiditate, contradictie;
  • Pentru a comunica cu tinerii din Generatia Z, o companie - indiferent de domeniul in care activeaza - trebuie sa: 1) inteleaga cum functioneaza Generatia Z, 2) sa integreze schimbarile de atitudine, 3) sa isi asume un "brand purpose", 4) sa se foloseasca de informatiile pe care le au despre ei fara a impune anumite comportamente, 5) sa ii ajute pe tinerii din Generatia Z sa fie importanti si sa schimbe lumea;
Joaquin BONILLA, Executive Creative Director, Golin:
  • Brand-urile trebuie sa le dea oamenilor o poveste pe care acestia sa o poata spune mai departe;
  • Vorbim, astazi, de consumatori cu o rata de atentie extrem de scurta, care sunt dificil de satisfacut si care trebuie sa fie "distrasi";
  • Consumatorii sunt din ce in ce mai nerabdatori si au din ce in ce mai putina toleranta fata de experiente frustrante;
  • Exista dovezi din ce in ce mai clare ca brand-urile nu tin pasul cu consumatorii
  • Pentru a-i cuceri pe consumatori, trebuie, in mod repetat, sa le captezi atentia si sa ii distrezi;
  • Consumatorii nu trebuie, insa, sa simta ca implicarea lor este determinata de brand - experientele trebuie sa fie autentice;
In cadrul conferintei a fost lansat si studiul TOP PR Romania, realizat de Biz si Unlock Market Research, care prezinta performantele de business ale agentiilor de comunicare, precum si imaginea pe care acestea o au in randul clientilor care platesc servicii de consultanta in comunicare.

369 accesari
Intrebarea saptamanii

Ai o asigurare medicala privata (produs care iti acopera o varietate de servicii medicale, la o multitudine de furnizori)?

- Da, de la serviciu
- Da, mi-am cumparat-o eu
- Nu, dar doresc sa imi fac una in urmatoarele 6 luni
- Nu, si nu doresc sa imi fac una in urmatoarele 6 luni


PROMO