1asig.ro

AEGON Romania a decis ca in perioada 16 - 31 martie sa functioneze in sistemul de munca de la domiciliu

5 min. / 1.540 cuvinte
Reprezentantii companiei de asigurari de viata AEGON Romania au luat decizia ca incepand de luni, 16 martie 2020, sa functioneze in sistemul de munca de acasa. Momentan, este vorba despre perioada 16-31 martie, cu prelungire daca situatia o va impune.

PROMO


"Trecem acum, cu totii, prin momente dificile, dar cu rabdare, disciplina, intelepciune si printr-o buna comunicare, le vom depasi, speram, intr-o perioada cat mai scurta. Depinde si de noi sa contribuim, cu responsabilitate, la toate eforturile de limitare a raspandirii acestui nou virus. Tine de noi sa ii protejam pe cei dragi noua, sa avem grija de noi si de toti romanii. In acest moment, cu totii putem face acest lucru prin limitarea interactiunilor cu altii, prin #StauAcasa, #AcasaInSiguranta. Ne-am gandit la siguranta si sanatatea celor 150 de colegi, la familiile lor si la continuarea activitatii noastre in interesul celor peste un milion de clienti ai nostri cu pensii private si asigurari de viata. Am depus toate eforturile pentru a mentine operatiunile si partea de administrare a conturilor clientilor, la fel ca pana acum. Daca vor aparea unele intarzieri in comunicare, ii rugam pe clientii si partenerii nostri sa aiba rabdare si intelegere, pentru ca exista posibilitatea ca de la distanta sa nu reactionam la fel de rapid ca atunci cand suntem impreuna, in sediul nostru. Le promitem ca toate intrebarile lor sunt la fel de importante pentru noi si ca vom solutiona fiecare cerere venita. Ne dorim sa revenim cat mai curand la o viata normala, dar pentru asta e nevoie de contributia fiecaruia dintre noi", a declarat Sinziana MAIOREANU, CEO al AEGON Romania.

Grupul AEGON s-a alaturat eforturilor globale de limitare a raspandirii noului virus. Astfel, inca de la primele cazuri aparute in China, a decis stoparea deplasarilor de serviciu in zonele afectate, in interesul angajatilor sai, a familiilor lor si a tuturor cetatenilor. Pe masura ce epidemia s-a extins, a anulat evenimente, a mutat toata comunicarea dintre tari in mediul online si a urmat toate protocoalele de preventie instituite la nivelul tarilor din Grup (ex.: Romania, Ungaria, Polonia, Spania, Olanda, UK, Turcia, China etc). AEGON Romania, la randul sau, a instituit un set cuprinzator de masuri adecvate scenariilor de risc specifice unei epidemii.

"Am reusit sa ne mobilizam rapid si sa adaptam sistemele noastre pentru munca de acasa, in primul rand pentru ca am luat foarte in serios evenimentele mondiale legate de extinderea coronavirusului. Am pregatit scenarii si le-am testat pentru a fi gata sa actionam la nevoie. A fost multa munca si implicare a colegilor mei care au facut posibila adaptarea in timp scurt. Ne referim aici la toate operatiunile zilnice pentru administrarea a zeci de mii de asigurari de viata, contracte, telefoane de intampinare, comunicare si administrare pentru aproape un milion de pensii private, investitii, raportari, interviuri de angajare etc. Am ales sa derulam toata aceasta activitate de acasa si online. Ne sfatuim clientii sa foloseasca toate instrumentele online pe care le punem la dispozitia lor, sa urmareasca newsletter-ele pe care le trimitem catre ei, pentru ca ne dorim sa le fim aproape si sa ii ajutam sa nu iasa din casa, pentru ceea ce tine de administrarea asigurarilor. In aceste momente, solidaritatea si datoria cetateneasca de prevenire si grija pentru sanatatea personala si a celor de langa noi trebuie sa primeze. Facem totul impreuna pentru a stopa raspandirea acestui virus si a ne intoarce cu totii la normalitate", a completat Sinziana MAIOREANU.

La nivel mondial, si alte subsidiare ale AEGON urmeaza acelasi model.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
In lupta cu Coronavirus, asiguratorii si brokerii iau masuri fara precedent pentru protectia angajatilor si consumatorilor

559 accesari