1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
1,1 milioane de romani au aflat ...

1,1 milioane de romani au aflat mai multe despre asigurarile de sanatate

Intre 15 februarie si 15 martie, editia a III-a a campaniei "Luna Asigurarilor de Sanatate" a adus in centrul atentiei importanta si beneficiile asigurarilor de sanatate, avand ca obiectiv schimbarea comportamentului romanilor din unul pasiv in unul pro-activ, atat in ceea ce priveste incheierea de asigurari de sanatate, cat si un stil de viata sanatos.

In total, aproape 1,1 milioane de utilizatori au vazut mesajele online ale campaniei pe durata desfasurarii proiectului, iar peste 91.000 de utilizatori au interactionat direct cu postarile si mesajele campaniei (like-uri, share-uri, comentarii). De asemenea, filmele animate publicate si difuzate in cadrul campaniei au strans, cumulat, peste 195.000 de vizualizari.

Activitatile online nu s-au limitat la zona de social media. In total, 3.576 de romani au accesat chatbot-ul Inimila in luna dedicata campaniei. Lansat pentru prima data in noiembrie 2019, cu prilejul primei editii a campaniei "Luna Asigurarilor de Sanatate", Inimila a fost primul chatbot dedicat informarii despre asigurarile de sanatate, dar si despre un stil de viata sanatos. Acesta este imbunatatit anual, pentru a ramane relevant - cu prilejul editiei din acest an a proiectului, chatbot-ul a primit o noua actualizare a bazei sale de date. Romanii au petrecut, in medie, 1 minut si 12 secunde interactionand cu chatbot-ul. Cele mai accesate subiecte au fost: 1) "Vreau cateva sfaturi despre o viata mai sanatoasa", 2) "Vreau sa aflu mai multe despre asigurarile de sanatate", 3) "Ce este telemedicina?".

Brosura digitala a campaniei, disponibila online a fost distribuita romanilor din intreaga tara de sustinatorii campaniei - aproape 60 de agenti si brokeri au solicitat brosura personalizata cu datele lor de contact pentru a o trimite mai departe clientilor. Harta Sustinatorilor poate fi accesata aici. APPA continua sa ofere posibilitatea personalizarii brosurii tuturor celor care solicita materialul personalizat chiar si dupa incheierea campaniei - tot ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un mail pe adresa executiv@appa-asigurari.ro cu datele de contact pe care le doriti incluse pe brosura (nume, e-mail, telefon).

De asemenea, in cadrul proiectului s-a desfasurat, in premiera, un studiu privind sanatatea individuala. Acesta a reprezentat un demers complex, fiind primul studiu de acest gen desfasurat in cadrul campaniilor APPA. In total, 2.105 de romani au raspuns, timp de 10 zile, unui set de intrebari menit sa le evalueze obiceiurile privind sanatatea fizica si mentala, precum si unui chestionar de autoevaluare, la finalul celor 10 zile. Principalele concluzii ale studiului au relevat tendinte de imbunatatire a obiceiurilor care sustin un stil de viata sanatos, schimbarile in bine fiind remarcate la nivelul segmentelor care raportau deja stari "foarte bune" sau comportamente si obiceiuri sanatoase (alimentatie buna, miscare), respectiv in "zona de mijloc". Mai multe rezultate ale studiului pot fi vazute aici.

Nu in ultimul rand, mesajele campaniei au fost transmise romanilor si pe cale radio. Spotul radio al campaniei s-a auzit la RFI Romania. Acesta poate fi ascultat si online, aici: https://fb.watch/bkwe8CeO0R/;

"Luna Asigurarilor de Sanatate" a adus in centru asigurarile de sanatate

Campania nationala de educatie financiara si de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate", desfasurata intre 15 februarie - 15 martie 2022, a adus in centrul atentiei importanta si beneficiile asigurarilor de sanatate. Aceasta este initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, iar editia din 2022 s-a desfasurat cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania.

Partenerii campaniei au fost EUROINS Romania, DESTINE Broker, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, AEGON Romania, BRD Asigurari de Viata, GROUPAMA Asigurari, PRO Fiduciaria, SIGNAL IDUNA, MediHelp, RENOMIA SRBA Insurance Broker, TELIOS Care, CAMPION Broker, GLOBASIG Broker, FUNK Broker, MILLENIUM Insurance Broker, Fabrica de Asigurari, DAW Management, Medical Check-In si ASISOFT.

Partenerul sportiv al campaniei a fost Federatia Romana de Bowling.

Mesajele campaniei au fost transmise si de RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro, in calitate de Parteneri media.

Afla mai multe pe totuldespreasigurari.ro sau de pe pagina de Facebook a campaniei.