1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Reclama controversata lansata de un asigurator ar putea fi retrasa

Asiguratorul american NATIONWIDE Mutual Insurance Company se afla zilele acestea in centrul unor dezbateri mediatice generate de cea mai recenta reclama a sa, lansata cu prilejul cunoscutului eveniment Super Bowl. Astfel, dupa reactia negativa aparuta in social media ca urmare a difuzarii reclamei, compania se gandeste la posibilitatea de a o retrage de la difuzare, anunta REUTERS.

Joe CASE, purtatorul de cuvant al NATIONWIDE, a declarat ca "reactiile au fost mai puternice decat am anticipat" si "vom lua in considerare posibilitatea de a nu mai difuza reclama".

Clipul video are ca tema principala protectia copiilor, insa protagonistul, un copil, povesteste toate evenimentele din viata pe care nu le va mai putea indeplini, pentru ca a murit in urma unui accident.



Reclama a avut ca scop sa "inceapa o conversatie" in ceea ce priveste protectia copilului si accidentele care pot avea loc acasa, ca parte din campania "Make Safe Happen" [trad. "Asigura-te ca siguranta se intampla"] desfasurata de asigurator, a punctat Joe CASE. Cu toate acestea, NATIONWIDE a primit un val de critici din partea consumatorilor din retelele sociale, majoritatea acestora categorisind-o drept morbida si deprimanta.

In mai putin de 3 zile de la publicarea pe YouTube, reclama a strans deja aproape 4,7 milioane de vizualizari si peste 5.000 de comentarii.