Asiguratorul american NATIONWIDE Mutual Insurance Company se afla zilele acestea in centrul unor dezbateri mediatice generate de cea mai recenta reclama a sa, lansata cu prilejul cunoscutului eveniment Super Bowl. Astfel, dupa reactia negativa aparuta in social media ca urmare a difuzarii reclamei, compania se gandeste la posibilitatea de a o retrage de la difuzare, anunta REUTERS.
Joe CASE, purtatorul de cuvant al NATIONWIDE, a declarat ca "reactiile au fost mai puternice decat am anticipat" si "vom lua in considerare posibilitatea de a nu mai difuza reclama".
Clipul video are ca tema principala protectia copiilor, insa protagonistul, un copil, povesteste toate evenimentele din viata pe care nu le va mai putea indeplini, pentru ca a murit in urma unui accident.
Reclama a avut ca scop sa "inceapa o conversatie" in ceea ce priveste protectia copilului si accidentele care pot avea loc acasa, ca parte din campania "Make Safe Happen" [trad. "Asigura-te ca siguranta se intampla"] desfasurata de asigurator, a punctat Joe CASE. Cu toate acestea, NATIONWIDE a primit un val de critici din partea consumatorilor din retelele sociale, majoritatea acestora categorisind-o drept morbida si deprimanta.
In mai putin de 3 zile de la publicarea pe YouTube, reclama a strans deja aproape 4,7 milioane de vizualizari si peste 5.000 de comentarii.
Reclama controversata lansata de un asigurator ar putea fi retrasa
Din aceeasi categorie
Cele mai citite