1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Pointer Systems: Creste interesul ...

Pointer Systems: Creste interesul romanilor pentru serviciile de asistenta auto si pentru proprietati

Concediile sau munca ne poarta peste tot in Romania sau in Europa, ne fac sa traversam orase, sa rulam pe autostrazi, sa strabatem tara si continentul in lung si-n lat cu masina. Oricand si oriunde pot aparea diverse probleme la vehicul, ce pot fi acoperite printr-un pachet de asistenta rutiera. De asemenea, proprietarii de imobile sunt tot mai interesati de suportul oferit prin asistenta tehnica, au precizat reprezentantii Pointer Systems.

Adesea Asistenta Rutiera este confundata sau comparata cu un serviciu. In realitate Asistenta Rutiera este un produs complex care insumeaza mai multe servicii ce au scopul de a oferi interventii rapide in cazul unui eveniment neprevazut. Pachetele de asistenta oferite de Pointer Systems, beneficiaza de acoperire atat in tara, cat si in Europa, prin intermediul partenerilor.

In opinia reprezentantilor Pointer Systems, Asistenta Rutiera reprezinta un produs, sub forma unui pachet de servicii si are scopul de a facilita, asigura si garanta deplasarea cu autovehiculul. Utilitatea serviciilor de Asistenta Rutiera este benefica atunci cand continuarea calatoriei devine imposibila datorita unui incident neprevazut. Acesta poate fi cauzat de un accident, defectiune electrica, mecanica sau de orice alta natura, ce provoaca cel putin o avarie care pune in pericol deplasarea si nu se poate continua calatoria in conditii de siguranta.

"Pointer Systems ofera garantia serviciilor oferite si siguranta 100% in timpul interventiilor, scopul fiind sa asigure mobilitatea, continuarea calatoriei si sa faciliteze ajungerea la destinatie. Colaboratorii nostri sunt companii si persoane autorizate selectate in urma verificarilor facute asupra pregatirii in domeniu, capacitatii de a interveni, cat si a responsabilitatii de care dau dovada", au mai spus oficialii companiei.

Pointer Systems: Asistenta Tehnica, un produs ce se adreseaza cu precadere proprietarilor de imobile

Obiectivul unui pachet de Asistenta Tehnica este de a veni in sprijinul persoanelor ce locuiesc in imobilul asigurat, atunci cand in urma unui incident neprevazut conditiile din interiorul imobilului sufera modificari ce pun in primejdie locatarii sau situatia nou creata poate genera pagube materiale sau faciliteaza amploarea lor. Asistenta Tehnica se realizeaza prin interventiile echipelor specializate in cazul avariilor aparute la: instalatia electrica; instalatia termica; instalatia sanitara; canalizare; cai de acces; acoperis etc.

Pentru a completa serviciile de asistenta, anul trecut, compania a introdus in lista serviciilor acoperite Asistenta la Dauna si Asistenta Juridica.

Prin Asistenta la Dauna, Pointer Systems ofera suport clientilor printr-un call-center specializat pentru deschiderea dosarelor de dauna, suport pentru intocmirea documentatiei necesare, a instrumentarii dosarului de dauna, suport in alegerea unitatii reparatoare, urmarirea reparatiei.

Asistenta Juridica se acorda persoanelor impotriva carora sunt efectuate acte premergatoare sau care au calitatea de invinuit, inculpat ori de parat. Asistenta juridica, in opinia Pointer, asigura suportul necesar in cazul unui litigiu, printr-o protectie efectiva a drepturilor sale, punandu-i la dispozitie posibilitatea consilierii si/sau asigura angajarea unui avocat, plata taxelor de timbru etc., si totodata ar garanta in mod efectiv accesul la justitie al clientului fara a fi necesara implicarea Asiguratorului.

Activitatea de suport este oferita prin intermediul unui call-center dedicat serviciilor de Asistenta, fiind parte integrata in serviciile oferite de Pointer.

Serviciile sunt disponibile 24h/24, pe toata perioada anului.

"Ideea infiintarii Pointer Systems in Romania a aparut de la oportunitatea de a dezvolta o societate globala dedicata Serviciilor de Asistenta. Beneficiind de un know-how din partea grupului Shagrir Israel, Pointer Systems a inceput activitatea in anul 2008 realizand conexiuni B2B cu societati din diverse domenii de activitate", au precizat oficialii companiei.

In toti acesti ani, Pointer si-a extins portofoliul de Asistenta Rutiera si Asistenta Tehnica la domiciliu, cu pachete complexe si personalizate in functie de obiectivul tinta al clientului. Incepand cu anul 2015, Pointer Systems a constatat maturizarea pietei din Romania, prin identificarea cresterii interesului pentru serviciile de asistenta de urgenta absolut necesare in situatii neprevazute.

"Traim intr-o era a vitezei, in care fiecare minut conteaza, motiv pentru care timpul a devenit cea mai scumpa resursa. Nevoia clientilor de a avea acces usor si rapid la servicii, a dus la maximizarea resurselor Pointer Systems. Prin definire serviciile sunt intangibile, nu pot fi stocate, vazute, atinse sau auzite inainte de a fi utilizate. Pointer Systems ofera varianta in care serviciile devin tangibile", au adaugat reprezentantii societatii.

Mai multe detalii despre Pointer Systems si serviciile oferite gasiti pe site-ul companiei: https://www.pointer-systems.ro.