Fii sanatos!
In aceasta perioada, sanatatea este mentinuta in atentia noastra. Pandemia continua sa fie pe prima pagina a stirilor zilnice, atragandu-ne atentia ca suntem supusi riscului unei imbolnaviri pe care nu ne-o dorim. Concomitent, sistemul de sanatate public este sufocat de influxul de pacienti adus de COVID-19. De asemenea, in ultimii ani, se remarca un interes in crestere al romanilor pentru asigurarile de sanatate, alaturi de o orientare din ce in ce mai mare catre un stil de viata sanatos.
In acest context, este imperios necesar ca romanii sa realizeze ca, prin intermediul unei asigurari de sanatate, se pot indrepta catre sistemul privat, si, de asemenea, ca este imperios necesar sa fie atenti atunci cand vine vorba de sanatatea lor si de stilul lor de viata.
Tocmai de aceea, APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor transforma luna februarie in Luna Asigurarilor de Sanatate. Campania nationala de educatie financiara si de informare are ca obiectiv principal schimbarea comportamentului romanilor din unul pasiv in unul pro-activ, atat in ceea ce priveste incheierea de asigurari de sanatate, cat si un stil de viata sanatos.
Proiectul se desfasoara cu sprijinul UNSAR, iar Partenerii acestuia sunt: ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, METROPOLITAN Life, EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, SIGNAL IDUNA, MERCER MARSH Benefits, PRO Fiduciaria, GrECo Romania, FUNK Broker, RENOMIA SRBA Insurance Broker, CAMPION Broker, DAW Management Broker, INTER Broker, AON Broker, GLOBASIG Broker si HOBBIT Broker. Partenerii media ai proiectului sunt RFI Romania, Asiguropedia, Revista BIZ si Ziua Veche.
Va invitam alaturi de noi! Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook totuldespreasigurari.ro, pe totuldespreasigurari.ro, dar si pe Instagram/totuldespreasigurari.
Adina TUDOR |
Aceasta pandemie ne-a deschis mai mult ochii, facandu-ne sa
intelegem ca, prin intermediul on-line-ului, putem ajunge mult
mai repede si mai frecvent in casele oamenilor, avand acces la
aceleasi informatii, cursuri de pregatire, in conditiile unor costuri
net reduse si pastrand, intr-o mare proportie, calitatea actului
de pregatire.
Sorin CORNEA, Director Marketing, DESTINE Broker
|
XPRIMM: Cum s-a schimbat activitatea DESTINE Broker in 2020?
Sorin CORNEA: DA, putem spune ca activitatile noastre s-au schimbat,
atat activitatile desfasurate de Administratia Centrala, back-office
si echipa de productie, cat si activitatile desfasurate de structurile
de vanzari.
Continuare
|
Pandemia si efectele ei asupra psihicului uman. Cum au fost gestionate noile realitati de angajatii din asigurari si HR
11 martie 2020: Ziua in care Organizatia Mondiala a Sanatatii declara
la nivel global pandemie de coronavirus. In saptamanile urmatoare,
in toata lumea, sunt adoptate masuri restrictive cu scopul de a stopa
raspandirea virusului. Aparitia pandemiei a determinat o schimbare
a stilului de viata si a realitatii in care traiam, iar tot ceea
ce, pana la aceasta data, ni se parea "normal", a devenit
inaccesibil.
Continuare
|
Asigurarea este instrumentala in lupta impotriva cancerului
Autor: Michael HAAS
Head Client Management L&H ACEE
Swiss Re
Ziua Mondiala a Cancerului este marcata in data de 4 februarie. In
conditiile in care, in prezent, COVID-19 tine capul de afis, exista
riscul ca amenintarea cancerului sa dispara in fundal. Statisticile
vorbesc de la sine in ceea ce priveste cat de urgenta este cu adevarat
problema: riscul de a dezvolta cancer inainte de varsta de 75 de
ani este de 20%, adica 1 din 5 persoane din intreaga lume dezvolta
cancer in timpul vietii si 1 din 10 persoane moare de cancer.
Continuare
|
|
XPRIMM Insurance
Reports |
Publicatii de analiza a pietelor de
asigurari pentru 32 de state din regiunile ECE, SEE si CIS. |
|
|
|
|