LIFE IS HARD, prima companie romaneasca de software listata la BVB, piata AeRo (simbol LIH), prezinta rezultatele financiare si operationale din trimestrul III 2024, demonstrand o imbunatatire a performantei comparativ cu prima jumatate a anului. Aceasta evolutie confirma robustetea modelului de afaceri LIH si capacitatea sa de a naviga prin provocarile pietei, oferind incredere actionarilor in atingerea obiectivelor de crestere stabilite
In trimestrul III, LIFE IS HARD a inregistrat un profit net de 733.205 RON, o crestere notabila de 255.130 RON fata de rezultatele de la finalul semestrului I. De asemenea, cifra de afaceri a crescut semnificativ, ajungand la 18,6 milioane RON, cu 6 milioane RON peste nivelul de la finalul primelor sase luni ale anului.
„Rezultatele din acest trimestru ne arata ca strategia noastra de inovare si investitie in tehnologie da roade.Cresterea performantei financiare comparativ cu prima jumatate a anului reflecta directia solida pe care ne-am angajat, iar parteneriatele si solutiile integrate pe care le dezvoltam ne pozitioneaza pentru a valorifica noi oportunitati. Vom continua sa investim in platformele noastre si in tehnologii emergente pentru a consolida valoarea adaugata pe care o oferim pietei si actionarilor”, a precizat Catalin CHIS, CEO LIFE IS HARD.
Divizia Tomorrow – Crestere accelerata si inovatie continua
Motorul principal al companiei, Divizia Tomorrow, a contribuit cu 62% la cifra de afaceri totala, inregistrand o crestere anuala de 14%. Platforma 24Broker, un lider consacrat in piata de brokeraj in asigurari, si-a consolidat pozitia datorita inovarii constante si calitatii serviciilor oferite. Studiul intern realizat de LIH arata un scor NPS ridicat, de 49% pentru 24Broker, iar 54% dintre utilizatori considera platforma ca fiind cea mai performanta din Romania, aspecte sustinute de caracteristici precum securitatea datelor (93%), gestionarea formularelor (91%) si suportul echipei de customer service (82%).
Life Is Hard a continuat sa investeasca in dezvoltarea tehnologica si in consolidarea pozitiei sale pe piata, cu un total de 2,5 milioane RON alocate pentru platforma 24broker.ro, suitele de API-uri pentru asigurari si respectiv 24MGA. Suplimentar au fost alocate resurse pentru dezvoltarea a doua produse noi, lansate recent la Transilvania Insurance Days: 24broker.ro un comparator de polite RCA, locuinte si travel precum si aplicatia 24Consultant. Ambele sunt destinate consultantilor in asigurari si reduc timpul de lucru necesar emiterii politelor la un minut, respectiv permit consultantilor sa isi gestioneze portofoliul de clienti "anywhere anytime".
De asemenea, platforma 24MGA - prin care companii de asigurare din afara tarii pot vinde polite de asigurare pe piata din Romania - a generat venituri cu 70% mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut. In curand, o noua companie straina va incepe sa emita asigurari pe plan local, utilizand 24MGA, o tehnologie dezvoltata de LIFE IS HARD.
Divizia Engine – Parteneriate strategice pentru digitalizarea IMM-urilor
In cadrul diviziei Engine, zona de telecomunicatii a inregistrat la final de trimestru o scadere a vanzarilor cu 3,9 mil RON comparativ cu aceeasi perioada a anului 2023, rezultat al provocarilor mai largi cu care se confrunta industria, inclusiv stagnarea cresterii veniturilor, fiind completata si de schimbarea operatorului.
Totodata, divizia a inregistrat o crestere de 34,82% a veniturilor provenite din segmentul de digitalizare a IMM-urilor fata de aceeasi perioada a anului trecut, reflectand orientarea strategica a companiei catre transformarea digitala a sectorului de afaceri romanesc.
In trimestrul 3 Divizia Engine a inregistrat imbunatatiri semnificative, fiind in crestere cu 41,56% fata de primul semestru al acestui an, cu incasari de 2 milioane lei.
LIFE IS HARD ramane angajata in directia cresterii sustenabile, capitalizand oportunitatile de pe pietele locale si internationale si oferind solutii tehnologice de varf pentru a raspunde nevoilor pietei si a crea valoare adaugata pentru actionari.
***
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie romaneasca de software listata la BVB, piata AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
Compania are 20 ani de activitate, iar in 2020 a intrat in proces de dezvoltare accelerata prin achizitii si fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare si pozitia pe piata. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comert al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicatii B2B, a preluat 40% din actionariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce). In 2022, compania a fondat LIH Ventures, un brat de inovare pentru insurance si domenii conexe prin care isi propune sa sustina investitii in startup-uri cu potential de scalare regionala.
LIFE IS HARD (LIH) este un furnizor de solutii de digitalizare care ajuta companiile sa isi optimizeze si sa isi transforme procesele prin tehnologie avansata. Cu un angajament puternic fata de inovare si excelenta, LIH continua sa fie un partener de incredere pentru companiile din diverse industrii. Compania este structurata in trei divizii principale: Tomorrow, dedicata industriei asigurarilor; Engine, axata pe digitalizarea companiilor mici si mijlocii si a sectorului public; si Intention, care exploreaza noi initiative in domeniul sanatatii si viitorul digital.
24Broker este cea mai avansata solutie de brokeraj in asigurari, lansata de Life is Hard in urma cu 20 de ani. Platforma, utilizata de aproape 100 de brokeri si integrata cu toti asiguratorii majori, sustine peste 11.000 de utilizatori si ofera acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.
Cu un scor NPS de 49%, semnificativ peste media industriei, platforma 24Broker a fost desemnata cea mai performanta platforma de insurtech din Romania. Aceasta recunoastere se datoreaza atat securitatii exemplare a datelor, cat si excelentei asistentei oferite de echipa de customer service LIFE IS HARD.
Misiunea LIFE IS HARD este ca prin intermediul intregului ecosistemului de business, LIFE IS HARD sa devina partenerul tehnologic cheie in digitalizarea IMM-urilor si sa revolutioneze industria asigurarilor prin crearea celui mai cuprinzator ecosistem de distributie din Europa Centrala si de Est.
Incepand din 2024, aceasta ambitie este comunicata printr-o noua promisiune de brand: MORE LIFE si un nou slogan: Solutii de digitalizare pentru business si viata, menite sa reflecte filozofia grupului, valorile si directia in care se indreapta compania.