In cazul asigurarilor de viata, digitalizarea si avansul tehnologic sunt
momentan oarecum limitate, neputand inlocui intalnirea dintre un
consultant foarte bine pregatit al unei companii de asigurare si un
potential client cand vine vorba de solutii de asigurare complexe, au
afirmat liderii companiilor de pe segmentul life la XPRIMM Annual
Forecast Meeting 2012.
Totusi, in ani urmatori, "produsele de asigurare de viata vor evolua si vor ajunge sa fie prezentate foarte simplu, intrucat clientul nu mai este cel de acum cativa ani de zile, ci este mult mai informat si mai bine pregatit, dar cu tot mai putin timp la dispozitie", a declarat Florina VIZINTEANU, Presedintele Directoratului BCR Asigurari de Viata.
Totodata, companiile de asigurare de viata utilizeaza platforme de operare extrem de bine dezvoltate: "Daca nu ai un sistem informatic performant, nu ai cum sa gestionezi si sa administrezi produse vreme de 15-20-25 de ani. In general, companiile life sunt foarte eficiente, intrucat structura lor este prin natura sa una eficienta".
In asigurari de viata digitalizarea este oarecum limitata
Din aceeasi categorie
Cele mai citite