1asig.ro
1asig.ro

De ce ar trebui asiguratorii sa se uite si la alte industrii pentru a-si spori calitatea serviciilor?

5 min. / 1.540 cuvinte
Amazon.com a fost declarat castigatorul din 2015 al 24/7 Wall Street Customer Service Hall of Fame, o competitie sau, mai bine spus, o cercetare devenita traditionala peste Atlantic, care incearca sa identifice brandul cu cele mai bune servicii oferite clientilor. De altfel, este pentru a sasea oara cand Amazon.com reuseste aceasta performanta. De ce ar conta insa acest detaliu pentru asiguratori?

PROMO


Deoarece, pentu clienti, un etalon in materie de calitate a serviciilor este dat, de multe ori, de alte industrii, mai ales intr-o economie globala, tot mai interconectata si digitalizata. Fie ca un client incearca sa returneze o pereche de pantofi unui comerciant online sau daca isi rezolva o dauna la un asigurator, asteptarile sale sunt deja conturate de cea mai placuta experienta pe care a avut-o vreodata cu un furnizor. Si, de cele mai multe ori, modul in care acesta percepe calitatea este legat de rapiditatea, tonul si utilitatea comunicarii cu respectivul furnizor.

Pentru domeniul asigurarilor, produsul este, in fapt, serviciul prestat asiguratului la momentul daunei, unul, de altfel, critic pentru aceasta din urma. Atunci apar si provocarile pentru asiguratori deoarece ei trebuie sa isi gestioneze procesele interne astfel incat sa raspunda in mod eficient si cat se poate de rapid unor clienti care vin deja cu anumite standarde de calitate deja formate de catre alte industrii.

De asemenea, pentru ca asiguratorii depind la randul lor de o serie intreaga de prestatori de servicii externalizati precum service-urile auto sau firmele de constructii, sa isi selecteze parteneri care pun un accent la fel de mare pe eficienta si rapiditate.

Daca un client are senzatia ca ii este irosit timpul, sansele ca el sa treaca la o alta companie sau chiar sa renunte la o intreaga linie de servicii cresc cu fiecare secunda de intarziere.

1.603 accesari
Sondaj

Cand plecati in vacante cumparati si asigurari travel?

- Da, intotdeauna
- Da, uneori
- Nu


PROMO