1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Clientii evoMAG isi pot asigura ...

Clientii evoMAG isi pot asigura bunurile achizitionate online, printr-o solutie dezvoltata de ALLIANZ-TIRIAC si MARSH Romania

Clientii retailer-ului evoMAG au posibilitatea sa isi asigure bunurile achizitionate online impotriva avariilor si furtului, datorita unei solutii dezvoltate de ALLIANZ-TIRIAC Asigurari in parteneriat cu MARSH Romania.

Asigurarea "evoPROTECT" poate fi atasata in momentul plasarii unei comenzi sau in maximum zece zile de la achizitie si vizeaza urmatoarele categorii de produse: telefoane mobile si smartwatch, tablete, laptopuri, TV si Home Cinema, biciclete si trotinete electrice.

Sunt acoperite prin asigurare o gama larga de avarii, de la clasicele loviri si caderi, pana la daunele electrice generate de scurtcircuit, supratensiune si descarcari electrice, inclusiv daca acestea au loc pe durata transportului de la locul de livrare la domiciliul clientului. Suplimentar, in cazul echipamentelor electronice si electrice, inclusiv trotinete electrice, este acoperit furtul prin efractie si talharie.

Suma asigurata este echivalenta cu pretul de vanzare al bunului, inainte de aplicarea unor eventuale reduceri promotionale sau comerciale.

"ALLIANZ-TIRIAC, evoMAG si MARSH Romania si-au unit fortele pentru a dezvolta o noua solutie de asigurare, care ofera experiente personalizate, online, prin acces simplu si rapid la produse de tehnologie si protectia lor. Utilizatorii de telefon, tableta, laptop, TV & Home Cinema, smartwatch sau trotineta electrica isi pot proteja bunurile preferate impotriva avariilor accidentale si a furtului, prin intermediul asigurarii online oferite de ALLIANZ-TIRIAC. Totodata, se pot bucura de repararea sau inlocuirea bunurilor deteriorate din cauza loviturilor, caderilor sau fenomenelor electrice la costuri si eforturi reduse. Prin intermediul acestui parteneriat, ALLIANZ-TIRIAC reconfirma dorinta de a investi in dezvoltarea pietei produselor de asigurare de tip - affinity, oferind astfel utilizatorilor posibilitatea de a-si proteja produsele care le simplifica viata", a precizat Codruta FURTUNA, Director Vanzari si Distributie, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.

"Am ales sa oferim solutia evoPROTECT clientilor nostri, pentru a veni in intampinarea nevoilor de siguranta a achizitiilor facute de acestia. Sustinem, astfel, dorinta clientilor de a utiliza la maximum produsele achizitionate, fara griji. Pe langa garantia standard, de care beneficiaza orice produs, si care acopera defectiunile cauzate de deteriorarea unor componente sau nefunctionarea produsului din cauze ce tin de producator, clientii evoMAG pot accesa acum o asigurare suplimentara pentru bunurile achizitionate, pentru a preintampina accidentele neprevazute", a spus Mihai PATRASCU, CEO, evoMAG.

"MARSH Affinity isi sprijina clientii cu produse de asigurare inovative, simple si accesibile, adaptate nevoilor lor specifice. De asemenea, clientii evoMAG vor beneficia de asistenta la dauna, cu sprijinul unei echipe de specialisti, care gestioneaza un portofoliu vast, de peste 500.000 de device-uri asigurate", a mentionat Oleg DORONCEANU, Manager Affinity Department, MARSH Romania.

Valoarea si tipul produsului achizitionat sunt principalii factori care influenteaza prima de asigurare. Asigurarea poate fi incheiata pe o perioada de 12 sau 24 de luni. Toate politele includ o fransiza, cuprinsa intre 100 si 2.000 de lei, in functie de valoarea bunului asigurat.

Notificarea daunelor se realizeaza printr-un proces simplu care consta intr-un apel telefonic la 0316 313 480 de L-V intre orele 9-18, in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data producerii evenimentului asigurat, in cazul unei avarii, respectiv 7 zile lucratoare de la data producerii sau constatarii furtului.