Miercuri, 1 noiembrie 2023, BusinessMark organizeaza la Timisoara evenimentul "CFO Conference", dedicat directorilor financiari locali. Specialisti din domeniu se vor reuni la Iulius Congress Hall, pentru a discuta despre cum poate un CFO sa gestioneze scenariile de risc, intr-un mediu volatil, dominat de blocaje la nivel de supply chain, costuri ridicate, inflatie, crestere a dobanzilor, instabilitate regionala. In acest context actual provocator, cum pot organizatiile sa devina reziliente, pastrandu-si, totodata, ochii la viitor? Conferinta este sustinuta de 1asig.ro in calitate de Partener Media.
In Era automatizarii, digitalizarii, volumului tot mai ridicat de date colectate, cum arata departamentul financiar al viitorului si ce rol are departamentul financiar in transformarea datelor colectate in insight valoros pentru business? Ne uitam, totodata, la beneficiile pe care le aduce investitia in astfel de tehnologii si la rolul CFO-ului in anticiparea trendurilor, alegerea directiilor de investitie si influentarea deciziilor strategice. Cum poate tehnologia sa ne ajute in reimaginarea companiei si a modului de a face business?
In cadrul acestei editii, vorbim, totodata, despre tendinte si politici fiscale la nivel international, strategia fiscala a Romaniei si armonizarea legislatiei romanesti cu cea globala, dar si despre principalele modificari si reglementari ale Codului Fiscal si Codului de Procedura Fiscala.
Conferinta va include o sesiune de prezentari si un panel de dezbatere, moderat de Daniel DRAGAN, Managing Partner, BusinessMark, la care vor participa:
- Hedy PASCU, Director Financiar, FM Romania SRL
- Mircea VARGA, Chairman of the Board, Teilor Holding, Independent Board Member, Safetech Innovations & Perla Harghitei
- Inga TIGAI, Partener, Head of Tax & Legal Technology, Consultanta Fiscala, KPMG Romania & Moldova
- Remus Mihai HIRCEAGA, Country Manager, Expense Reduction Analysts Europe
- Sergiu STEFEA, Director, Timisoara Audit Services Coordinator, PwC Romania
- Darius IENCI, Head of Accounting & Tax, DB Cargo Romania
- Alina ANDREI, Parteneri, Cabot Transfer Pricing
- Iulia SBIERA, CFO, Pehart Group
- Bogdan STOIAN, Group CFO, Klass Wagen Group
- Paul-Ioan DANCIU, Head of Finance and Administration South - East Europe Region,
Bertschi AG - Adrian DINU, CEO, Creasoft IT
Acest proiect cu traditie a avut loc, pe parcursul acestui an, si in alte orase din Romania, precum: Bucuresti, Timisoara, Iasi si Cluj-Napoca. CFO Conference vizeaza o gama larga de profesionisti si lideri din domeniul financiar, care joaca un rol crucial in gestionarea si orientarea afacerilor intr-un mediu economic complex si in continua schimbare: Directori financiari, Directori generali, Consultanti fiscali, Controlleri financiari, Directori economici, Directori contabili, Financial Business Partners, Contabili, Auditori, Analisti financiari, Antreprenori.
Pentru mai multe informatii si pentru a va inregistra la eveniment, va rugam sa vizitati site-ul nostru sau sa ne contactati la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiaza de reduceri: 10% la achizitia a 2 bilete, 15% la achizitia a 3 bilete si 20% reducere la achizitia a peste 4 bilete.
Un eveniment: BusinessMark
Parteneri: Expense Reduction Analysts, Cabot Transfer Pricing, PwC Romania, CREASOFT IT
Eveniment sustinut de: BRCC
Parteneri media: spotmedia.ro, Revista Cariere, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, Events Max, Revista Piata, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, Spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, Romania Durabila, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro, Femei in Afaceri, www.tion.ro, Revista Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Banateanul, Ziarul Clujean
BusinessMark - events designed to make an impression!
Din 2013 organizam evenimente business, in principal "concept propriu", gandite si planificate de noi, de la idee si concept, pana la implementare. Avem o abordare "all-industries" si dedicam proiecte unei arii largi de industrii si domenii profesionale. Ne dorim sa ne punem "amprenta" in vietile profesionale ale participantilor, sa producem un impact concret. Ne propunem sa cream contexte pentru schimb de experienta si creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat si a gasi partenerii potriviti.
Dincolo de evenimentele "concept propriu", organizam evenimente construite pentru partenerii nostri, evenimente gandite impreuna cu acestia si adaptate obiectivelor lor. Daca esti in cautarea unei echipe profesioniste care sa organizeze evenimente B2B, suntem alaturi de tine, pas cu pas. Poti conta pe experienta noastra in consultanta, suport in crearea si implementarea conceptului de eveniment, in managementul evenimentului de la creatie, logistica, productie si pana la optimizarea eficienta a bugetului.