24Aegon.ro, platforma de administrare a asigurarilor dedicata clientilor AEGON Romania, a inregistrat o crestere a numarului de utilizatori de 30% in primele sapte luni ale acestui an, ca urmare a majorarii nivelului de digitalizare, dar si a familiarizarii clientilor cu plata online.
"Platforma a fost imbunatatita si relansata in luna iulie a anului trecut. Astfel, clientii companiei au acces rapid la toate informatiile legate de asigurarea lor de viata si isi pot plati prima lunara, fara sa mai fie nevoiti sa mearga la banca. Pot face acest lucru la orice ora, de oriunde, rapid si in siguranta", a transmis compania printr-un comunicat.
Reprezentantii AEGON Romania sustin ca aceasta evolutie a fost impulsionata si de cresterea nivelului de digitalizare a pietei locale, precum si de faptul ca romanii, in special cei care locuiesc in marile orase, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea si plata online a utilitatilor, a ratelor si asigurarilor, precum si cu achizitionarea online de bunuri de larg consum.
"Am observat ca atat la nivelul pietei, cat si al portofoliului de clienti AEGON, tot mai multi oameni aleg sa isi administreze asigurarile si sa isi plateasca primele online. Motivele sunt evidente si tin de simplitatea si rapiditatea procesului, care te scuteste de drumurile la banca. Noi lucram constant la imbunatatirea comunicarii si vrem sa le usuram cat mai mult viata clientilor nostri. De aceea, noua platforma 24Aegon.ro este gandita pentru a fi folosita cat mai facil, de la crearea contului, pana la modul de organizare si prezentare a informatiilor, care sunt in permanenta actualizate, pana la efectuarea platii. Cresterea numarului de utilizatori si sondajele pe care le-am efectuat printre clienti ne arata ca acest sistem este apreciat si aduce beneficii reale oamenilor, care pot avea, astfel, mai mult timp pentru ei si pentru familie", a declarat Sinziana MAIOREANU, CEO al AEGON Romania.
Tendinta de a alege online-ul atunci cand vine vorba de asigurari este confirmata inclusiv de ceea ce se intampla pe cea mai mare piata de profil din lume, in SUA. Aici, online-ul joaca un rol tot mai important in ceea ce priveste informarea despre asigurari cat si achizitia lor. Studiile arata ca peste 50% dintre americani se informeaza online despre asigurari inainte de a face achizitia. O parte dintre acestia iau inclusiv decizia de a cumpara asigurarea online. O analiza de piata realizata de unul dintre site-urile comparatoare de preturi de asigurari din SUA, noexam.com, arata faptul ca numarul celor care cumpara asigurari online creste semnificativ de la un an la altul. Un astfel de comportament se regaseste mai ales in randul celor din generatia Millennials, dar si a celor din Generatia X. Astfel, daca in 2016, 19% dintre Millennials si 26% dintre Generatia X preferau cumpararea de asigurari online, in 2018, cifrele au crescut la 28%, respectiv 32%.
Platforma 24Aegon.ro, functionala din 2015, a fost optimizata si relansata in iulie 2018, iar in primele sapte luni ale anului curent a crescut constant, in medie cu 400 de utilizatori pe luna. Pe 24Aegon.ro clientii companiei pot gasi toate detaliile despre politele lor de asigurare, de la evenimentele si sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuala, beneficiari, documentatia de care au nevoie in procesul de despagubire, conditiile de asigurare si informatii despre bonusuri si campaniile de care beneficiaza. Pot avea acces la toate aceste informatii fie de pe desktop, fie de pe un device mobil.
Clasamentul oraselor de unde provin cei mai multi utilizatori ai acestei platforme este condus de Bucuresti, urmat de Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta si Oradea. Platforma este folosita si de romanii stabiliti in Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.
AEGON a intrat pe piata din Romania in 2007, prin divizia de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata. In prezent, Aegon Romania are peste 910.000 de clienti si 130 de angajati.
Alexandru GEORGESCU, GROUPAMA: Ca asiguratori, luptam cu "mie nu mi se poate intampla" si promovam in schimb o cultura a preventiei. Schimbarea unor comportamente presupune un efort pe termen lung
Claudiu MINISINI, Cyber Level Ins Romania: "Rolul RCA nu este inteles corect de catre soferi"
Sorin GRECEANU, BAAR: Lipsa disciplinei, a empatiei si a discernamantului participantilor la traficul rutier, printre motivele alegerilor "gresite" ale soferilor romani
PROMO