1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Romanii, provocati sa fie mai ...

Romanii, provocati sa fie mai sanatosi in cadrul unor concursuri organizate cu prilejul campaniei "Luna Asigurarilor de Sanatate"

Sa fim sanatosi este suma obiceiurilor, actiunilor si alegerilor pe care le facem in fiecare zi. Tocmai de aceea, in cadrul campaniei nationale "Luna Asigurarilor de Sanatate", sunt lansate mai multe provocari-concurs saptamanale care au ca obiectiv sa determine romanii sa faca mici gesturi care sa le aduca o schimbare in bine atunci cand este vorba de sanatatea lor.

Prima dintre ele vizeaza cresterea consumului de fructe si legume - o parte importanta din dieta, pe care, insa, multi romani aleg sa o ignore. De exemplu, raportul de tara realizat de Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OCDE) arata ca Romania are cea mai mica proportie de adulti din Uniunea Europeana care consuma cele cinci portii recomandate de fructe si legume zilnic.

In acest context, atat pe Facebook, cat si pe Instagram, romanii sunt "provocati", in cadrul unui concurs saptamanal, sa consume un fruct sau o leguma (eventual in locul unei gustari nesanatoase) si sa isi indemne si alti prieteni sa le alature. Click aici ca sa participi si sa distribui provocarea!

Despre campanie

Campania nationala de informare si educatie financiara "Luna Asigurarilor de Sanatate" este organizata de APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania..

Partenerii campaniei sunt GROUPAMA Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, SIGNAL IDUNA, SAFETY Broker, MEDIHELP Broker, CAMPION Broker, MERCER MARSH Benefits, MILLENIUM Insurance Broker, Consultant AA, ASIGEST Broker, DESTINE Broker, DAW Management Broker, HOBBIT Broker si ASISOFT.

Mesajele campaniei vor fi transmise si de RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro, in calitate de Parteneri media.

Afla mai multe despre proiect pe pagina oficiala a campaniei, pe Facebook sau pe Instagram.