1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Studiu AEGON: 41% dintre parintii ...

Studiu AEGON: 41% dintre parintii din Romania sunt ingrijorati din cauza contextului generat de coronavirus

Circa 41% dintre parintii romani sunt ingrijorati din cauza contextului actual si a modului in care epidemia de coronavirus le poate afecta stabilitatea financiara si, implicit, viitorul copiilor, potrivit unui studiu efectuat de AEGON Romania. De asemenea, peste un sfert dintre respondenti iau in considerare incheierea unei asigurari cu economisire pentru copiii lor.

Compania a derulat cercetarea la nivel national, in perioada aprilie - mai, cu participarea a peste 500 de persoane care au copii. Principalul scop al sondajului a fost stabilirea modului in care criza COVID-19 a influentat viziunea parintilor asupra asigurarilor cu economisire. Astfel, modul de raportare a parintilor la acest subiect s-a modificat sub influenta contextului actual, 26% dintre respondenti declarand ca iau in calcul incheierea unei asigurari, determinati de evenimentele recente si de temeri legate de securitatea financiara a copiilor.

Din totalul participantilor la studiu, 41% au declarat ca principala motivatie pentru incheierea unei asigurari de viata cu economisire este de a le asigura copiilor o suma de bani, in cazul disparitiei lor. Legat de schimbarea viziunii pe care o au asupra viitorului, 81% dintre respondenti se gandesc la modalitati prin care sa le ofere copiilor mai multa siguranta in perioada in care sunt minori, iar 86% vor sa faca tot posibilul pentru a-i sustine si a le crea toate premisele pentru o viata mai buna si ca adulti.

In ceea ce priveste modalitatile de utilizare pentru alocatia copiilor precum si obiceiurile de economisire, o treime dintre respondenti declarau in luna mai ca nu economisesc, o alta treime ca au deschis un cont de economii, iar 28% ca pastreaza banii in casa.

Potrivit concluziilor cercetarii, familiile care s-au aratat cel mai interesate de incheierea unei asigurari cu economisire sunt cele biparentale cu mai multi copii, deoarece contextul actual i-a facut pe adulti sa se gandeasca mai mult la importanta unei metode care sa le asigure sprijin in situatii neprevazute. Familiile monoparentale cu un singur copil au fost la randul lor receptive. Participantii la studiu au varste intre 25 si 45 de ani, sunt in proportie de 69% femei si alcatuiesc familii mono si biparentale, cu unul sau mai multi copii.

"Pandemia a avut si are un impact foarte puternic asupra noastra, a tuturor. Grija pentru sanatatea personala si a celor dragi, implicatiile economice si toate temerile pe care le-au adus cu ele, disconfortul fizic si psihic pe care le resimtim de cateva luni, toate acestea ne-au afectat. Scopul studiului a fost acela de-a vedea cum a schimbat aceasta criza viziunea parintilor asupra viitorului lor, dar in primul rand, al copiilor. Pentru noi, educatia financiara a romanilor este unul dintre principalele deziderate. Suntem foarte interesati de modul in care parintii inteleg sa economiseasca, sa se pregateasca pentru viitor", a declarat Sinziana MAIOREANU, CEO al AEGON Romania.

"Pentru a creste gradul de constientizare a nevoii de a economisi pentru viitorul copilului, dar si nivelul de educatie financiara, am lansat proiectul Academia Parintilor Aegon, desfasurat online. Acest demers este destinat educatiei financiare si presupune promovarea catre parinti de articole dedicate acestui subiect, jocuri de educatie financiara pentru copii, recomandari de carti de profil, dar si interviuri cu specialisti care sa ii ajute sa ii familiarizeze pe cei mici cu notiuni de baza de educatie financiara, dar si sa isi imbunatateasca ei insisi cunostintele", a adaugat ea.

AEGON Romania ofera solutii de economisire pentru viitorul copiilor prin asigurarile de viata Aegon Fii Sigur si Aegon de Viitor, disponibile in Banca Transilvania, respectiv in Alpha Bank. Ambele asigurari ofera, dincolo de protectie, si posibilitatea de economisire pe termen lung, iar primele lunare sunt cuprinse intre 120 si 500 de lei, pentru Aegon Fii Sigur, respectiv intre 160 si 1050 lei, pentru AEGON de Viitor.

AEGON a intrat pe piata din Romania in 2007, prin divizia de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata. In prezent, AEGON Romania are peste 1 milion de clienti si 150 de angajati.

In 2019, AEGON Romania a inregistrat un volum total al primelor brute subscrise de circa 120 milioane de lei (aproximativ 25 milioane euro), in crestere cu circa 25% fata de 2018, peste valoarea estimata initial.

Sursa foto: rawpixel.com

CITITI PE ACEEASI TEMA:
AEGON Romania si-a intarit echipa dedicata relatiei cu partenerii brokeri