1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Rusia: 54 mil. USD pentru publicitatea in domeniul asigurarilor

Potrivit TNS Gallup AdFact, in 2006, companiile de asigurare din Rusia au alocat aproximativ 54 mil. USD publicitatii outdoor si publicitatii prin mijloacele mass-media.

Acest indicator depaseste cu 63% suma inregistrata cu un an mai devreme. Cheltuielile cu publicitatea au fost concentrate, in proportie de 80,3%, de catre 11 asiguratori. Din bugetul total alocat publicitatii, 23,3 mil. USD (53,8%) au fost destinati promovarii asigurarilor auto. Aceste cheltuieli au crescut cu 123% fata de anul 2005, mentioneaza TNS Gallup.

Totodata, o tendinta descrescatoare privind bugetul alocat publicitatii se reflecta la clasa asigurarilor de proprietate si de viata, care au beneficiat de 400 mii USD (0,8%) si, respectiv, 200 mii USD (0,4%) din totalul bugetului destinat publicitatii. Cu un an mai devreme, aceste sume erau cu 91%, respectiv, 23% mai mari.
In tabelul ce urmeaza sunt mentionate acele 11 companii de asigurare care au inregistrat peste 80% din totalul cheltuielilor cu publicitatea in 2006.

Cel mai mult au alocat publicitatii...

Compania

Cheltuieli cu publicitatea 2006 (mil. USD)

Primebrutesubscrise 2006 (mil. USD)

Cheltuieli/prime %

ROSGOSSTRAKH

10,604

1655,7

0,6

INGOSSTRAKH

6,49

1158,3

0,6

ROSNO

5,494

725

0,8

RENNESANS Strahovanie

2,478

1805,2

0,1

ALFA Strahovanie

2,144

332,4

0,6

SOGAZ

1,687

1052,6

0,2

RESO-Garantia

1,158

853

0,1

MAKS

0,77

305,9

0,3

MSK

0,722

164,3

0,4

NASTA

0,683

249,1

0,3

VSK

0,483

476,1

0,1

Sursa: TNS Gallup