
In aceeasi zi, in Ucraina demareaza campania de rebranduire a asiguratorului. De asemenea, vor avea loc si schimbari de politica interna la nivel national. Astfel, toate filialele si agentiile isi vor implementa valorile si ideologia brandului ALLIANZ.
"Integrarea ROSNO Ucraina in brandul ALLIANZ reprezinta una dintre etapele strategiei germane de coordonare si de organizare a brandurilor grupului care activeaza in tarile CSI. La inceputul anilor '90, ALLIANZ, primul dintre marile grupuri internationale, a intrat pe pietele Europei Centrale si de Est. Consideram ca noul nume va contribui la consolidarea pozitiei de lider a grupului pe piata din Ucraina", a declarat Hannes S. CHOPRA, CEO ALLIANZ Eurasia, responsabil de pietele CSI.
In primul semestru al acestui an, ROSNO Ucraina a subscris prime in valoare de 9,51 mil. USD si a platit daune de 3,93 mil. USD. La data de 1 iulie 2007, rezervele companiei erau de 12,84 mil. USD. Compania este membra a Ligii Asiguratorilor din Ucraina.