"Transformarea distributiei de asigurari a inceput de ceva vreme, iar unele lucruri se vor accelera. Efectele nu se vor vedea prea mult in 2020, ci in anii urmatori", a declarat, pentru Publicatiile XPRIMM, Victor SRAER, Managing Partner, OTTO Broker.
"Cred ca dincolo de valoarea imensa a solutiilor digitale, primele saptamani ale crizei COVID-19 ne-au aratat cat de importante sunt relatiile umane in industria noastra si nu numai. De exemplu, cred ca munca de la birou va fi noul beneficiu salarial la moda in era post-COVID-19 si asta in special pentru ca relatiile cu oamenii din birou sunt importante. In ce priveste distributia, probabil se va accentua valoarea solutiilor hibride, in care tehnologia sprijina omul sa ofere servicii de calitate, acolo unde conteaza si atunci cand conteaza", a precizat Victor SRAER.
El nu crede in tranzitia accelerata la solutii pur digitale decat pentru segmente restranse de clienti sau un numar limitat de produse, insa crede in valoarea crescanda a instrumentelor digitale pe care oamenii si organizatiile din asigurari le pot folosi in beneficiul clientilor.
Recomandarea lui Victor SRAER este ca oamenii si afacerile sa nu renunte la protectia financiara impotriva riscurilor majore, care acum i-ar putea pune pe butuci.
In ceea ce priveste principalele temeri ale clientilor, oficialul OTTO Broker spune ca ele sunt legate de viitor, cu accent evident pe sanatate si mai ales pe siguranta financiara in urmatorii ani.
"Siguranta locului de munca, venitul lunar, posibilitatea de a-si plati diversele rate sau obligatii lunare sau solutiile de tratament in caz de boala sunt intre primele cand vine vorba de griji si preocupari pe care le regasim zilele acestea in discutiile cu ei", a precizat Victor SRAER.
"Ne-am mai confruntat si cu dificultati legate de utilizarea internetului si a solutiilor digitale. Multi nu sunt bancarizati, nu au acces la solutii de internet banking sau nu au mai facut vreodata o plata online. Aici problemele uneori sunt insurmontabile si alteori devin oportunitati, pentru ca avem o echipa fantastica in OTTO Broker care in fiecare zi ajuta cu rabdare zeci de clienti sa devina usor-usor clienti digitali", a adaugat el.
Potrivit acestuia, OTTO Broker a reactionat inca de la primele masuri restrictive ale autoritatilor. "Obiectivele noastre esentiale au fost sa protejam sanatatea angajatilor si a companiei si sa contribuim in comunitatile noastre la limitarea raspandirii virusului", a subliniat Victor SRAER.
Despre adaptare la noul context creat de raspandirea coronavirusului si masurile luate de brokeri si asiguratori cititi in Editia Speciala a Revistei PRIMM Asigurari & Pensii, lansata in luna mai a.c.
Tendinte surprinzatoare: "De la daune auto multe si mici, pe masini vechi, la unele unice si mari, pe masini scumpe!"
Studiul VIG & Gallup International arata cunostinte reduse cu privire la riscuri si conceptii gresite cu privire la protectia oferita de sistemele publice in randul populatiei ECE
PROMO