Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 935 - 26 octombrie 2020


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Tu trebuie sa fii schimbarea pe care o doresti in lume.


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

?

ASIROM VIG recruteaza:

Manager Echipa Subscriere Corporate

Locatie: Bucuresti HQ

Contract de munca pe perioada nedeterminata, timp de lucru 8 ore/zi.

Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:
  • raspunde de organizarea, coordonarea si monitorizarea activitatii Echipei Subscriere Corporate;
  • organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza din punct de vedere tehnic modul de subscriere si administrare a portofoliului de asigurari de bunuri si riscuri tehnice;
  • asigura cadrul tehnic pentru subscrierea riscurilor in concordanta cu legislatia in vigoare si cu normele interne ale companiei prin elaborarea de norme tehnice si de subscriere;
  • controleaza desfasurarea activitatii de subscriere a riscurilor in conditii de prudenta si profesionalism, cu respectarea procedurilor si normelor interne ale companiei;
  • indeplineste atributiile cu respectarea dispozitiilor legislative, a normelor si regulamentelor interne;
  • elaboreaza, revizuieste, implementeaza si urmareste aplicarea Politicii de Subscriere Asigurari Generale;
  • participa la elaborarea, revizuirea si implementarea Politicii privind Monitorizarea si Guvernanta produselor de asigurare;
  • elaboreaza, revizuieste, implementeaza si urmareste aplicarea normelor, metodologiilor si procedurilor specifice pentru elaborarea/modificarea/ retragerea produselor si pentru evaluarea riscurilor si subscrierea politelor, cu respectarea conditiilor de asigurare;
  • efectuaza analize privind evolutia portofoliilor, pe baza rezultatelor tehnice referitoare la produsele gestionate;
  • colaboreaza cu Departamentul Managementul Riscurilor, Departamentul Juridic & Conformitate si Departamentul Actuariat pentru identificarea si masurarea riscurilor specifice activitatii de subscriere;
  • analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari in conditii derogatorii de la cele in vigoare, potrivit competentelor stabilite;
  • analizeaza si inainteaza spre aprobare, incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate departamentului, formuland un punct de vedere tehnic si comercial;
  • colaboreaza cu Departamentul Reasigurari in vederea primirii de riscuri in reasigurare si emiterea de oferte in astfel de cazuri;
  • urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma agentiile in derularea activitatii de subscriere, efectuarea de inspectii de risc, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
  • contribuie la cresterea gradului de instruire din punct de vedere tehnic al personalului cu competente de subscriere si de vanzare.
Cerinte:
  • studii superioare, preferabil tehnice / economice / juridice;
  • experienta in activitatea de subcriere asigurari generale - minim 7 ani;
  • experienta intr-o pozitiie similara minim 3 ani constituie avantaj;
  • cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului (IDD);
  • abilitati de planificare, organizare, management si leadership;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • abilitati de gestionare a conflictelor;
  • capacitate de gandire strategica, foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
  • abilitati de relationare si comunicare, spirit antreprenorial;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point) - nivel avansat;
  • cunoasterea limbi engleze - nivel avansat;
  • buna cunoastere a pietei de asigurari generale;
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • atentie la detalii;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.





ASIROM VIG recruteaza:

Inspector Daune Auto

Locatie: Bucuresti HQ

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:
  • gestionarea si lichidarea dosarelor de daune ce i-au fost repartizate, in limitele de competenta si in conformitate cu prevederile legale, regulamentele si procedurile interne;
  • solutionarea corecta si la timp a dosarelor de daune, reclamatiilor sau raportarilor si analizelor repartizate.
Cerinte:
  • studii superioare tehnice, preferabil in specializarea autovehicule rutiere;
  • bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • minim 2 ani experienta in activitatea de daune auto - pentru 2 posturi;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • bune cunostinte MS Office;
  • cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj;
  • atentie la detalii;
  • abilitati de organizare;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.





ASIROM VIG recruteaza:

Inspector Daune Non-Auto

Locatie: Bucuresti HQ, Bacau, Galati, Suceava, Timisoara

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Optiune Work from Home disponibila.

Responsabilitati principale:
  • instrumenteaza dosarele de daua avizate in baza politelor de asigurare non-auto,
  • elibereaza avize tehnice,
  • actualizeaza cu informatii sistemele informatice folosite in cadrul procesului de instrumentare a dosarelor,
  • stabileste si actualizeaza rezerva de daune avizate pe dosare,
  • aplica procedurile si instructiunile specifice daunelor non-auto,
  • participa impreuna cu experti tehnici la constatarea avariilor,
  • emite oferte de despagubire in limita competentelor,
  • plateste / propune la plata despagubiri pentru dosarele de dauna.
Cerinte:
  • studii superioare tehnice, preferabil in specializare tehnica;
  • bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • minim 3 ani experienta, din care minim 1 an in daune non-auto;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • bune cunostinte MS Office;
  • cunoasterea sistemelor informatice utilizate in procesul de instrumentare a daunelor reprezinta un avantaj;
  • cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
  • atentie la detalii;
  • abilitati de planificare si organizare;
  • initiativa si atitudine proactiva;
  • integritate si etica.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.





ASIROM VIG recruteaza:

Inspector Vanzari Directe (Key Account Manager)

Locatie: Galati, Suceava, Vaslui

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Responsabilitati principale:
  • responsabil cu activitatea de vanzari catre clinetii corporate locali, promovand produsele si serviciile oferite de ASIROM, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, elaborand oferte in mod constant atat pentru clienti existenti cit si pentru potentiali clienti corporate;
  • dezvolta si administreaza portofoliul propriu de asigurari prin adresarea clientilor corporate, cel putin la nivelul minim stabilit prin contractul individual de munca / orice alt document / comunicat intern prin care se stabilesc obiective;
  • utilizeaza toate instrumentele de vanzare furnizate de companie prin promovarea constanta a acestora;
  • face propuneri pentru imbunatatirea procesului de ofertare si vanzare cu scopul atingerii si depasirii obiectivelor asumate;
  • raspunde de modul de incheiere a contractelor de asigurare (verificarea clientilor, sume asigurate, cote de prima, fransize, valabilitate, scadente, borderouri etc.) precum si de rezultatele financiare ale portofoliului dezvoltat;
  • monitorizeaza incasarea primelor de asigurare si ofera suport in rezolvarea erorilor si clarificarea sumelor incasate astfel incit primele de asigurare sa fie inregistrate corect pe politele de asigurare;
  • organizeaza, verifica si raspunde de aplicarea corecta a procedurii vizand inspectiile de risc;
  • respecta actele normative in vigoare privind verificarea gestionara.
Cerinte:
  • studii superioare;
  • experienta in vanzarea de asigurari - minim 1 an;
  • cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • cunoastrerea produselor de asigurare ale companiei;
  • cunostinte operare PC (pachet MS Office);
  • abilitati de planificare si organizare;
  • abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • orientare catre obtinere de rezultate;
  • orientare catre client;
  • abilitati de negociere si prezentare;
  • spirit antreprenorial;
  • integritate si etica;
  • atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta, ambitie si optimism;
  • tinuta & mod de prezentare.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.





ASIROM VIG recruteaza:

Coordonator Vanzari Alternative (CVA)

Locatie: Prahova

Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.

Responsabilitati principale:
  • raspunde de relatia cu brokerii si agentii PJ din aria de coordonare si de activitatea de vanzari, promovand produsele si serviciile oferite de ASIROM, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, prin brokerii si agentii PJ coordonati;
  • dezvolta, administreaza si eficientizeaza portofoliul de asigurari prin implicarea brokerilor si agentilor pj coordonati;
  • dezvolta colaborarea cu brokeri si agenti PJ atat din punct de vedere numeric, cat si din punct de vedere calitativ;
  • organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza eficient activitatea de vanzari prin intermediul brokerilor si agentilor PJ coordonati.
Cerinte:
  • studii superioare;
  • cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului (IDD);
  • experienta in vanzarea de asigurari de minim 1 an;
  • detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 2 ani;
  • coordonarea de brokeri si agenti PJ constituie avantaj;
  • cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale;
  • operare PC: buna cunoastere a pachetului MS Office;
  • abilitati de comunicare si relationare;
  • orientare catre client;
  • abilitati de coordonare, planificare si organizare;
  • orientare catre obtinere de rezultate;
  • abilitati de negociere si prezentare;
  • integritate si etica;
  • atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta, ambitie si optimism;
  • tinuta (mod de prezentare);
  • permis de conducere categoria B - constituie avantaj.

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.





ASIROM VIG recruteaza:

Unit Manager

Locatie: Toate judetele

Contract de munca

Contract de mandat

Responsabilitati principale:

  • dezvolta permanent echipa de agenticoordonata, din punct de vedere numeric/calitativ, prinrecrutaresidezvoltare;
  • dezvoltaportofoliul de asigurariatatprinimplicareamembrilorechipei, cat siprindezvoltareaportofoliuluipropriu de asigurari;
  • raspunde de activitatea de vanzari, promovandproduselesiserviciileoferite de ASIROM,in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, atatprinechipa de agenticoordonata, cat si direct;
  • organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza, evalueaza si este responsabil de activitatea de vanzari si rezultatele echipei de agenti coordonata.

Cerinte:

  • studii superioare/medii;
  • cursuri de pregatire profesionala specifice, necesare ocuparii unei pozitii implicata direct in distributie de asigurari;
  • experienta in activitatea de vanzare asigurari - minim 1 an;
  • detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 1 an prezinta un avantaj;
  • cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
  • cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale;
  • bune cunostinte operare PC (pachetul MS Office);
  • abilitati de planificare si organizare, de comunicare si relationare interpersonala;
  • abilitati de negociere si prezentare;
  • abilitati de coordonare echipa;
  • orientare catre obtinere de rezultate;
  • orientare catre client;
  • integritate si etica;
  • spirit antreprenorial;
  • atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta; ambitie si optimism;
  • tinuta (mod de prezentare);
  • permis de conducere categoria B - constituie avantaj.

Oferta Asirom:

  • sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
  • posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
  • suport pentru instruire si dezvoltare continue;
  • mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.



Stiri

Inscrie-te GRATUIT la ICAR 2020! Conferinta "Asigurarile de Locuinte - Noi perspective" va avea loc marti, 27 octombrie

Conferinta "Asigurarile de Locuinte - Noi perspective", parte a ICAR - Forumul International al Riscurilor Catastrofale, ajuns la a XVII-a editie, se va desfasura marti, 27 octombrie 2020, intre orele 12.30 - 14.00, atragand atentia asupra necesitatii protectiei locuintelor din Romania.

Continuare


Hall of Fame: Va multumim tuturor pentru sustinerea campaniei "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte"!

Chiar in acest moment, mii de brosuri ale campaniei nationale de informare "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte" se pregatesc sa plece in toata tara, la brokerii si agentii care sustin importanta asigurarilor de locuinte si care au solicitat flyere pe care sa le distribuie clientilor lor. Cererile transmise au depasit asteptarile, astfel in acest moment inscrierile in "Hall of Fame - Luna Asigurarilor de Locuinte" din acest an s-au inchis oficial.

Continuare

Noi reguli pentru distributorii de asigurari in ceea ce priveste pregatirea profesionala

ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara a publicat spre consultare publica Proiectul de Norma privind activitatea de distributie de asigurari. Aflati care sunt principalele aspecte vizate!

Continuare

Ora de Risc: Despre importanta educatiei financiare si cum poti sa castigi din asigurari

De ce este importanta educatia financiara in domeniul asigurarilor, care sunt principalii termeni financiari pe care consumatorii ar trebui sa ii cunoasca, dar si cum poti sa castigi cu ajutorul notiunilor de baza despre asigurari si nu numai, au discutat Cerasela CHIRIAC - Owner, INTER Broker -, Mihaela CIRCU - Secretar General, APPA (Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor) - si Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii -, in cadrul emisiunii Ora de Risc by XPRIMM, la RFI Romania, de marti - 20 octombrie a.c..

Continuare

Valentin IONESCU (ISF): Programele de formare profesionala si educatia financiara, piloni strategici in dezvoltarea pietelor financiare nebancare

"Programele de formare profesionala pe care ISF le ofera pentru perioada urmatoare, cu desfasurare in mediul online, au scopul de a oferi posibilitatea angajatilor din asigurari, pensii private, piata de capital, dar si din alte domenii, de a-si imbunatati competentele profesionale, astfel incat sa se adapteze mai usor la schimbarile de pe piata muncii dar si din domeniul in care lucreaza", a declarat Valentin IONESCU, Presedintele Institutului de Studii Financiare.

Continuare

VIDEO: Prelansarea XPRIMM Insurance Report in cadrul editiei internationale a emisiunii XPRIMM Time for Business

Cu o saptamana inainte de lansarea oficiala a editiei de toamna a XPRIMM Insurance Report, cititorii raportului au avut ocazia de a afla anticipat cateva dintre principalele concluzii, insotite de comentariile invitatilor speciali: prof. Karel Van Hulle de la Universitatea KU Leuven si Goethe din Frankfurt si prof. Klime Poposki de la departamentul de asigurari, Universitatea St. Kliment Ohridski, Macedonia.

Continuare

UNSAR lanseaza o aplicatie web dedicata tuturor distribuitorilor in asigurari

In cadrul campaniei de awareness dedicata asigurarilor de locuinte #ANTIGHINIONpentruAcasa, UNSAR - Uniunea Societatilor de Asigurare-Reasigurare din Romania a lansat o aplicatie web dedicata tuturor distribuitorilor de asigurari.

Continuare

Deciziile adoptate de Consiliul ASF. Catalin CAMPEANU a fost aprobat in functia de Director Adjunct al ISF pentru 4 ani

In cadrul sedintei de miercuri, 21 octombrie, Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat masuri privind cadrul de functionare a pietelor financiare nebancare supravegheate - asigurari, piata de capital si pensii private, printre care numirea lui Catalin CAMPEANU (foto) in functia de Director Adjunct al Institutului de Studii Financiare (ISF) pentru un mandat de 4 ani.

Continuare

Norma privind activitatea de distributie de asigurari se modifica

Proiectul de Norma privind activitatea de distributie de asigurari a fost publicat de ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara spre consultare publica, pentru a imbunatati cadrul deja existent. Afla care sunt cele mai importante elemente noi introduse!

Continuare

ISF organizeaza un curs de de formare profesionala pentru Conciliatori (SAL-FIN)

Institutul de Studii Financiare (ISF) organizeaza un curs de formare profesionala care se adreseaza viitorilor conciliatori, persoane fizice, care doresc sa dispuna de cunostintele si aptitudinile necesare in domeniul procedurilor de solutionare alternativa a litigiilor sau al solutionarii judiciare a litigiilor in materie de consum.

Continuare

TEST: Ce locuinta ti se potriveste?

Zilele acestea, mai mult ca niciodata, siguranta oferita de locuinta noastra este esentiala. Tocmai de aceea, in cadrul campaniei "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte", se desfasoara un sondaj inedit care urmareste sa le reaminteasca romanilor de acest aspect.

Continuare



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!