Sanatatea, printre prioritatile romanilor in 2021
Romanii au fost mai preocupati anul trecut de sanatatea lor, trend ce va continua si in acest an, conform unor sondaje din domeniu. Dupa un 2020 marcat de pandemia de COVID-19 si vazand cum sistemul de stat a fost sufocat de valul de pacienti, tot mai multe persoane se preocupa mai intens pentru sanatatea si starea lor de bine.
Acest lucru s-a observat si in faptul ca au achizitionat mai multe asigurari private de sanatate. CIfrele indica faptul ca asigurarile de sanatate au cumulat, in primele 9 luni ale anului 2020, prime brute subscrise in valoare de aproximativ 351 milioane lei, in crestere cu aproximativ 18% fata de aceeasi perioada a anului 2019.
In acest context, APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor revine, in acest an, cu o noua campanie de educatie financiara si de informare privind asigurarile de sanatate si necesitatea unui stil de viata sanatos, lansata sub un nou nume: "Luna Asigurarilor de Sanatate".
Obiectivul principal al campaniei vizeaza schimbarea comportamentului romanilor din unul pasiv in unul pro-activ, atat in ceea ce priveste incheierea de asigurari de sanatate, cat si un stil de viata sanatos. Proiectul se va desfasura in perioada 1 februarie - 1 martie a.c.
10 Sfaturi pentru un stil de viata sanatos:
- O data pe an, fa-ti un set complet de analize.
- Fa sport. Mergi pe jos cel putin o jumatate de ora in fiecare zi.
- Hidrateaza-te. Consuma minim 2 litri de lichide pe zi.
- Consuma fructe si legume crude in fiecare zi.
- Odihneste-te. Incearca sa dormi 7-8 ore in fiecare noapte.
- Mananca sanatos.
- Gandeste pozitiv. Incearca sa iti mentii o atitudine optimista in fiecare zi.
- Redu consumul de sare, zahar, grasimi, alcool si bauturi carbogazoase.
- Mentine-ti creierul activ. Antreneaza-te mental cu activitati care iti provoaca gandirea logica, dar si imaginatia.
- Petrece cat mai mult timp in aer liber si in lumina naturala.
Andreea RADU |
A crescut interesul clientilor pentru asigurarile de locuinte
(telemunca i-a ajutat pe proprietarii de locuinte sa constientizeze
mai mult nevoia de siguranta a imobilelor), asigurarile de sanatate,
atat individuale, cat si de grup (si datorita acoperirii riscurilor
generate de COVID-19).
Octavian TATOMIRESCU, Director General, CAMPION Broker
|
XPRIMM:
Cum v-ati adaptat activitatea in conditiile create de pandemia
de COVID-19?
O.T.: In perioada pandemiei, schimbarea si adaptarea au fost componentele
principale care au influentat activitatea in cadrul companiei. Noua
situatie a creat, in prima etapa, incertitudini care au generat necesitatea
de dezvoltare a unor solutii pentru continuarea activitatii si mentinerea
angajatilor si a colaboratorilor in conditii de deplina siguranta.
Acesta a fost motivul pentru care am adoptat sistemul de telemunca
si am imbunatatit procedurile de comunicare online, aplicabile atat
pentru partenerii interni, cat si pentru cei externi. Clientilor
CAMPION le-am facilitat posibilitatea de plata online a primelor
de asigurare si le-am oferit noi solutii de asigurare adaptate nevoilor
actualizate.
Continuare
|
Brokerii s-au adaptat la noua realitate si au ramas aproape de clienti
Brokerii de asigurare beneficiaza de un grad ridicat si foarte ridicat
de incredere, clientii de asigurari percepand serviciile de brokeraj
ca fiind un factor de fluidizare si eficientizare a procesului de
achizitie si gestionare a politelor de asigurari. Acestia s-au adaptat
rapid la noile conditii impuse de pandemia de COVID-19 si au gasit
solutii sa ramana aproape de nevoile clientilor chiar si in aceasta
perioada plina de provocari.
Continuare
|
|
XPRIMM Insurance
Reports |
Publicatii de analiza a pietelor de
asigurari pentru 32 de state din regiunile ECE, SEE si CIS. |
|
|
|
|