Studiile ne arata ca plecarile in calatorie ne aduc multiple beneficii pentru sanatate. Cu toate acestea, vacantele pot insemna, in anumite cazuri, si probleme de sanatate sau accidente nedorite. In acest context, o asigurare de calatorie ramane cea mai buna solutie pentru a petrece o vacanta in siguranta.
Pentru a creste gradul de informare a romanilor cu privire la aceste tipuri de polite, APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor lanseaza un nou proiect: campania nationala "Luna Asigurarilor de Calatorie", cu doua flight-uri distincte - unul dedicat calatoriilor de iarna, iar celalalt punand accentul pe vacantele de vara. Obiectivele campaniei includ:
- Cresterea gradului de constientizare a romanilor cu privire la existenta acestor polite de asigurare;
- Informarea cu privire la aspectele de baza privind asigurarile de calatorie, dar si asupra activitatilor care necesita protectie prin clauze speciale (cum sunt sporturile extreme sau cele de agrement);
- Informarea turistilor cu privire la cel mai des intalnite riscuri in vacanta si cum se pot proteja.
Prima editie a proiectului, care debuteaza cu flight-ul de iarna, se desfasoara pe intreaga durata a lunii decembrie.
Campania "Luna Asigurarilor de Calatorie" este initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se desfasoara cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.
Partenerii campaniei sunt GENERALI Romania, Mondial Assistance, SAFETY Travel, ALLIANZ-TIRIAC UNIT, ASIROM VIG, GRAWE Romania, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, COLONNADE Insurance, GARANTA Asigurari, INTER Broker, CAMPION Broker, DESTINE Broker, EUROLIFE, Consultant AA, ASIGEST Broker, MAXYGO Broker, HOBBIT Broker, Asisoft.
Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro.