1asig.ro
1asig.ro
EUROINS: Produsele non-RCA sunt ...

EUROINS: Produsele non-RCA sunt din ce in ce mai apreciate de clienti. Numarul de reclamatii a scazut cu 85%

Produsele EUROINS non-RCA sunt din ce in ce mai apreciate de clienti ca servicii cu valoare adaugata. Segmentul RCA a crescut cu doar 5% ca numar de polite, in primele 9 luni din 2021 fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce numarul asigurarilor CASCO vandute a crescut de 10 ori, au transmis oficialii EUROINS Romania.

"EUROINS Romania Asigurare-Reasigurare SA, un jucator important pe piata asigurarilor din Romania, membru al unuia dintre cele mai importante grupuri de asigurari din Europa, anunta rezultate pozitive in privinta timpilor de procesare a cererilor de despagubire si scurtarea semnificativa a timpului in care platile sunt efectuate. Aceasta imbunatatire considerabila a timpilor de compensare vine ca urmare a multor schimbari interne demarate in acest an, impreuna cu numirea unui nou CEO si mobilizarea resurselor financiare pentru extinderea echipei de experti, digitizarea companiei, reevaluarea proceselor interne si imbunatatirea experientei clientilor", a anuntat compania.

In acest an, pana in luna septembrie, EUROINS a platit 750 de milioane de lei pentru peste 90.000 de daune, in timp ce in luna octombrie si prima saptamana din noiembrie, EUROINS a platit peste 350 de milioane de lei pentru peste 30.000 de dosare de dauna. Numarul despagubirilor platite zilnic a crescut cu 20%.

In 2020, dauna medie pentru vatamari corporale produse in urma unui accident a fost de 45.657 lei, in timp ce in 2021 a crescut la 67.566 lei.

Imbunatatirea procedurilor interne a dus, de asemenea, la o scadere considerabila a numarului de plangeri depuse impotriva EUROINS. Comparativ cu media lunara, in octombrie 2021 numarul reclamatiilor a scazut cu 85%.

In ultimele 12 luni, EUROINS Romania a beneficiat de nu mai putin de patru majorari de capital, in valoare totala de peste 300 de milioane de lei, care demonstreaza sprijinul continuu al actionarilor. Tot acest capital suplimentar a ajutat EUROINS sa ofere servicii mai bune, sa aduca valoare adaugata si sa creasca satisfactia clientilor.

EUROINS Romania a investit si in dezvoltarea serviciilor online de deschidere a dosarelor de daune si de gestionare a acestora. Astazi, peste 70% din dosarele de daune sunt deschise online, fapt care permite specialistilor EUROINS sa proceseze un volum crescut de cereri.

In conformitate cu strategia de reducere a expunerii in sectorul RCA precum si diversificarea portofoliului, in vederea realizarii unei cresteri sanatoase si durabile pe piata asiguratorilor din Romania, EUROINS a inregistrat o diversificare a clientilor si a produselor de asigurare achizitionate de acestia.

Comparativ cu anul trecut, in primele noua luni din 2021 segmentul CASCO EUROINS a crescut de 10 ori, numarul asigurarilor de sanatate si de calatorie vandute a crescut de cinci ori, iar numarul asigurarilor de locuinte emise s-a dublat. In comparatie, segmentul RCA al EUROINS a crescut cu doar 5%, de la 4 milioane la 4,2 milioane de polite. Aceste rezultate arata ca EUROINS este recunoscut si ca un jucator important Non-RCA pe piata din Romania, transmite compania.

"EUROINS este mai puternic ca niciodata si intreaga echipa isi investeste toata energia ca aceste transformari sa fie de durata. Astazi vedem primele rezultate, dar suntem abia la inceputul acestei transformari, suntem constienti ca mai avem mult de munca. Procesul de schimbare nu este niciodata usor si este nevoie de forta suplimentara, multa rabdare si mai presus de toate - increderea tuturor partilor implicate. Aici ma refer la clienti, service-uri auto, brokeri si mai ales echipa EUROINS. Continuam sa ne consolidam echipa, imbunatatim si digitalizam procedurile interne. Continuam sa ascultam piata, ne ascultam partenerii, ne propunem sa avem un dialog constructiv cu autoritatile si suntem recunoscatori, de asemenea, ca avem sprijin enorm din partea tuturor actionarilor, inclusiv cel mai nou membru al familiei noastre - Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare", a declarat Tanja BLATNIK (foto), Director General, EUROINS Romania.

Implicarea Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare in actionariatul companiei-mama este un mesaj fara precedent de incredere si oportunitate de dezvoltare a pietei de asigurari din Romania confirmand totodata ca EUROINS face pasi importanti pentru a deveni un reper pe piata locala a asigurarilor.

EUROINS Insurance Group (EIG) AD este unul dintre cele mai mari grupuri de asigurari independente care opereaza in regiunea EEC / EEA / FSU. Compania se concentreaza pe oferirea unei game largi de produse generale, de sanatate si de asigurari de viata. Grupul are sediul central in Bulgaria si opereaza in 11 tari europene si are filiale de asigurari in Bulgaria, Romania, Macedonia de Nord, Ucraina, Belarus si Georgia. EIG opereaza si in Grecia si Polonia si are operatiuni de asigurari de nisa in Spania si Italia. In prezent, grupul de asigurari are peste 4 milioane de clienti si peste 3.000 de angajati. EIG este o filiala a Eurohold Bulgaria, un grup independent de top care opereaza in regiunea CEE / SEE / FSU, listat la bursele de la Sofia si Varsovia. Eurohold Bulgaria este activa in asigurari, leasing, vanzari de autoturisme, gestionarea activelor si operatiuni de investitii.

Recent, Eurohold a finalizat achizitionarea a sapte subsidiare ce apartineau grupului energetic ceh CEZ din Bulgaria pentru 335 milioane EUR. In urma tranzactiei, urohold, prin filiala sa detinuta in intregime de compania Eastern European Electric B.V. (EEEC), a achizitionat cel mai mare distribuitor, furnizor si comerciant de energie electrica din Bulgaria.

Dupa achizitionarea si integrarea activelor Grupului CEZ, urohold se va concentra pe doua segmente principale - asigurari si energie, dorindu-si sa isi dubleze numarul de clienti pe care ii deserveste la peste 7 milioane si sa isi creasca numarul de angajati la peste 6.000 de persoane in 11 tari din centrul, estul si sud-estul Europei (CESEE) si fosta Uniune Sovietica (FSU).

Pe termen lung, Eurohold isi propune sa dezvolte EEEC intr-unul dintre principalii furnizori de servicii de utilitati din regiune si va cauta oportunitati de a-si extinde operatiunile in tarile vecine. Activele si veniturile totale ale holding-ului care tocmai s-a extins sunt estimate ca vor depasi 1,5 miliarde EUR, in timp ce profitul operational combinat (EBITDA) se estimeaza ca va ajunge la aproximativ 120 milioane EUR pe an. Conform strategiei sale, urohold se asteapta sa genereze venituri si profit operational combinat (EBITDA) de aproape 2 miliarde EUR si, respectiv, 200 milioane EUR pe an pana in 2025.