1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Cum arata portretul robot al ...

Cum arata portretul robot al persoanelor care achizitioneaza asigurari de locuinta in Romania?

Asigurarea locuintei reprezinta o protectie financiara esentiala in fata multiplelor riscuri care ameninta casele romanilor, indiferent unde locuiesc acestia. Se poate face un `portret robot' al persoanelor care achizitoneaza astfel de polite in Romania, in acest moment?

"Cand vorbim de asigurarile de locuinte, in Romania avem in principal doua tipuri de clienti: cei individuali, care aleg o astfel de polita pentru protectia proprie, si cei care sunt obligati sa achizitioneze polite de asigurare prin prisma faptului ca isi cumpara prin credit o locuinta. Astfel, nu consideram ca exista neaparat un singur "portret robot" al clientului de asigurari de locuinta, intrucat motivatia pentru incheierea unei asigurari difera in functie de fiecare caz", au explicat reprezentantii ASIROM VIG.

"O pondere importanta, insa, o au persoanele care aleg protectia financiara oferita de o asigurare de locuinta in cazul producerii unor evenimente neprevazute, care sunt reprezentate, de obicei, de persoane tinere din segmentul 30-45 ani, localizat in marile centre urbane, care lucreaza preponderent in multinationale, cu venituri peste medie, care au educatie financiara sau care achizitioneaza o asigurare pentru ca imobilul este cumparat prin credit bancar", au adaugat acestia.

Cum s-au modificat produsele de asigurari facultative de locuinta din Romania fata de acum 10 ani?

Intrebati ce schimbari s-au remarcat pe segmentul asigurarilor facultative de locuinta in ultimul deceniu, reprezentantii ASIROM VIG au mentionat:

"In ultimii 10 ani s-a acordat o atentie sporita digitalizarii, posibilitatii emiterii si gestionarii politelor electronic, simplificarii proceselor de avizare si de despagubire a daunelor, inclusiv notificarea online a acestora, precum si imbunatatirii serviciilor, in special a "Asistentei Tehnice la Domiciliu", astfel incat sa se reduca la minim timpul de solutionare a unei daune pentru a creste sastisfactia clientilor. Avand in vedere cresterea interesului pentru dotarea locuintelor cu solutii alternative de producere a energiei electrice, s-au creat conditii pentru a prelua in asigurare instalatiile de producere a energiei verde, cum ar fi panourile solare."

Intalnim, astazi, tehnologii/ noi solutii tehnologice care pot determina riscuri aditionale pentru locuinte? "In prezent, nu exista o baza statistica prin care sa se evidentieze riscuri suplimentare corelate noilor tehnologii din casele "inteligente" sau cresterea incidentei anumitor riscuri prin prisma folosirii unor astfel de tehnologii, cum ar fi spre exemplu o incidenta mai mare a incendiilor", au afirmat reprezentantii ASIROM VIG.

Pe intreaga durata a lunii octombrie, ASIROM VIG sprijina campania nationala de informare "Luna Asigurarilor de Locuinte" in calitate de Partener. Obiectivele proiectului includ cresterea gradului de constientizare a romanilor cu privire la pericolele la care le este expusa locuinta, precum si informarea acestora cu privire la formele de protectie financiara pe care le ofera incheierea unei asigurari obligatorii sau facultative de locuinta.

Despre Luna Asigurarilor de Locuinte

Pentru al X-lea an consecutiv, campania nationala de informare "Luna Asigurarilor de Locuinte" le reaminteste romanilor de importanta asigurarii propriei case. Astfel, pe intreaga durata a lunii octombrie, informatiile de baza despre rolul si beneficiile asigurarilor de locuinte vor fi transmise alaturi de cele mai importante detalii pe care romanii trebuie sa le cunoasca despre riscurile care le ameninta casele si despre ce pot face pentru a reduce cat mai mult aparitia si efectele acestora.

Campania "Luna Asigurarilor de Locuinte" este initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se desfasoara cu sprijinul PAID Romania, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania, FGA - Fondul de Garantare a Asiguratilor si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

De asemenea, proiectul este realizat cu sprijinul Partenerilor EUROINS Romania, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, OMNIASIG VIG, ASIROM VIG, PRO FIDUCIARIA, GRAWE Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, GENERALI Romania, SIGNAL IDUNA Asigurari, ASITO Kapital, GARANTA Asigurari, INTER Broker, RENOMIA SRBA Insurance Broker, GLOBASIG Broker, LION Broker, STELLAR RE, FDA - Fabrica de Asigurari, CAMPION Broker, PRESTIGE Broker, DAW Management Broker, MILLENIUM Insurance Broker, HOBBIT Broker si ASIGEST Broker.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro.