1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Claudiu MINISINI, Cyber Level Ins ...

Claudiu MINISINI, Cyber Level Ins Romania: "Rolul RCA nu este inteles corect de catre soferi"

In pofida evolutiei pozitive inregistrate la nivelul cresterii gradului de constientizare de catre romani a rolului asigurarii de raspundere civila auto, exista, in continuare, confuzii in ceea ce priveste rolul acestei polite, ea fiind asociata mai degraba autoturismului in sine.

"Rolul RCA nu este inteles corect, majoritatea il cumpara pentru ca este obligatoriu, ca este "al masinii" si nu pentru ca este o raspundere personala pentru erorile comise la volan", afirma Claudiu MINISINI, Business Development Manager, Cyber Level Ins Romania.

In ceea ce priveste cauzele celor mai multe greseli facute de conducatorii auto romani in trafic, acestea includ "graba si presiunea timpului (depasirea vitezei ,traversarea ilegala, subestimarea riscurilor (neutilizarea centurii de siguranta sau a castii), obiceiurile proaste (nerespectarea semnalizarii sau folosirea telefonului la volan) si influenta sociala (prietenii mei nu poarta casca), lipsa infrastructurii adecvate (fara piste de biciclete)", considera Claudiu MINISINI.

Pentru a combate aceste fenomene, solutiile pot viza camere video inteligente, conectate la politie si administratia locala, impreuna cu perioade de scolarizare mai lungi si examene auto si moto mai drastice, care sa filtreze gradul de competenta si abilitatile scazute ale viitorilor soferi.

In sprijinul cresterii gradului de educatie rutiera, Cyber Level Ins Romania sustine campania nationala de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! in calitate de Partener. "Campaniile cu tematica de siguranta rutiera cresc constientizarea si duc la scaderea frecventei accidentelor impreuna cu inasprirea regimului de amenzi si penalizari", concluzioneaza Claudiu MINISINI.

Despre campanie

Demersul "FII TREAZ LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

De asemenea, campania este realizata cu sprijinul Partenerilor Life is Hard, Generali Romania, GRAWE Romania, GROUPAMA Asigurari, AXERIA, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, OMNIASIG VIG, INTARO, ASIROM VIG, CHIRIC & CHIRIC, ADEVAR, DALLBOGG, MARSH Romania, CAMPION Broker, RENOMIA Romania, MIB - MILLENIUM Insurance Broker, ASITO Kapital, RECREX, ASIGEST Broker, Daune.Expert, ACTIV Asigurari Insurance Broker, MAXYGO Broker, GARANTA Asigurari, Cyber Level Ins, DAW Broker, HOBBIT Broker, PRESTIGE Broker si aplicatia digitala AMIABILA.

Proiectul se desfasoara, de asemenea, cu sprijinul Asociatiei motoADN, Rebel in Romania si TATUC Serv Consulting.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro si AutoStiri.ro.

FII TREAZ LA VOLAN! este singura campanie de siguranta rutiera din tara activa zi de zi, de aproape un deceniu, timp de 365 zile/an.

PROMO