Interesul din ce in ce mai mare al romanilor pentru asigurarile de sanatate se reflecta si in rezultatele inregistrate de companii in anul precedent, precum si in serviciile accesate de acestia prin intermediul asigurarilor de sanatate.
2021 a fost un an cu rezultate foarte bune pentru GROUPAMA Asigurari, linia asigurarilor de sanatate atingand venituri de peste 70 de milioane de lei, in crestere cu aproximativ 17% fata de 2020. In ceea ce priveste daunele platite, valoarea lor a fost in crestere fata de 2020, a declarat Calin MATEI, Director General Adjunct, GROUPAMA Asigurari.
Vorbind despre cele mai accesate servicii pe segmentul asigurarilor de sanatate subscrise de companie, Calin MATEI a subliniat:
"Este evident ca serviciile in ambulatoriu au cea mai mare frecventa si valori relativ mici, insa valorile semnificative, care au un impact important in bugetul clientilor nostri sunt cele pentru interventiile chirurgicale. Lucrul acesta confirma inca o data utilitatea unei asigurari de sanatate, nu doar in etapa de preventie, ci si in momentele mai putin placute, cum sunt cele care implica o interventie chirurgicala sau o spitalizare, in care principala preocupare a unei persoane ar trebui sa fie propria sanatate, nu si povara unor plati care ii pot impacta substantial bugetul."
Intrebat in ce masura se resimt, in piata de asigurari de sanatate, contextul dificil si dezbaterile intense, dar si nemultumirile clientilor din piata RCA, Directorul General Adjunct al GROUPAMA Asigurari este de acord ca "vorbim despre o serie de evenimente care au avut un impact negativ asupra intregii industrii a asigurarilor. Daca tinem cont si de faptul ca tara noastra are un nivel destul de scazut al penetrarii asigurarilor, mai ales cele de sanatate, cu siguranta ca acest eveniment a pus la indoiala increderea unora in industrie."
"Cred insa ca in orice criza exista totusi si niste aspecte pozitive, iar in cazul nostru este faptul ca a deschis o discutie pe care incercam de mult timp sa o prioritizam pe agenda publica, aceea a calitatii, la un pret corect. Nu as vorbi neaparat de o solutie, ci mai degraba de niste bune practici pe care ar trebui sa si le asume fiecare actor din aceasta industrie, de la autoritati, care joaca un rol important in tot ceea ce tine de stabilitatea si predictibilitatea pietei, la companii, care au un rol important ca formatori de opinie si pana la consumatori, carora le revine sarcina de a analiza modul in care se raporteaza la riscuri si sursele din care aleg sa se informeze", a declarat Calin MATEI.
GROUPAMA Asigurari a sustinut, intre 15 februarie - 15 martie a.c., campania nationala de educatie financiara si de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate", in calitate de Partener, compania alaturandu-se, astfel, eforturilor de a schimba comportamentul romanilor din unul pasiv in unul pro-activ atunci cand este vorba de sanatatea lor si de achizitionarea asigurarilor de sanatate.
Despre "Luna Asigurarilor de Sanatate"
Campania nationala de educatie financiara si de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate" este initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, iar editia din 2022 s-a desfasurat cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania.
Partenerii campaniei au fost EUROINS Romania, DESTINE Broker, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, AEGON Romania, BRD Asigurari de Viata, GROUPAMA Asigurari, PRO Fiduciaria, SIGNAL IDUNA, MediHelp, RENOMIA SRBA Insurance Broker, TELIOS Care, CAMPION Broker, GLOBASIG Broker, FUNK Broker, MILLENIUM Insurance Broker, Fabrica de Asigurari, DAW Management, Medical Check-In si ASISOFT.
Partenerul sportiv al campaniei a fost Federatia Romana de Bowling.
Mesajele campaniei au fost transmise si de RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro, in calitate de Parteneri media.
Afla mai multe pe totuldespreasigurari.ro sau de pe pagina de Facebook a campaniei.