1asig.ro
1asig.ro
Analiza FivePlus: Companiile din ...

Analiza FivePlus: Companiile din asigurari si brokeraj, din ce in ce mai interesate de prezenta pe YouTube

5 min. / 1.540 cuvinte
Atat companiile de asigurari, cat si cele de brokeraj din Romania sunt interesate de prezenta pe YouTube, una dintre cele mai populare retele sociale de la noi din tara, arata o analiza realizata la nivelul pietei de asigurari si de brokeraj din Romania de catre FivePlus Solutions, companie specializata in consultanta IT, SEO si marketing digital.

PROMO


"Youtube castiga teren si in piata de asigurari fata de anii trecuti", mentioneaza reprezentantii FivePlus Solutions. Majoritatea companiilor de asigurare, respectiv o parte importanta a companiilor de brokeraj au canal de YouTube.

Cercetarea realizata de FivePlus, care a analizat prezenta in social media a unor importante companii de asigurari si de brokeraj, indica, insa, faptul ca putine companii se concentreaza si pe a creste numarul de vizualizari.

"Materialele video contribuie la cresterea notorietatii brandului. Video-ul este un mod de comunicare din ce in ce mai folosit, deoarece au fost eliminate limitarile de viteza ale retelei de internet si generarea laborioasa a acestui tip de continut", au explicat reprezentantii FivePlus Solutions.

YouTube in Romania: un utilizator petrece cel putin 1 ora si jumatate pe aceasta retea

Conform datelor pentru ianuarie 2021 publicate in raportul Digital 2021 realizat de We Are Social si Hootsuite - unul dintre cele mai importante rapoarte de acest fel din lume

in Romania exista un total de cel putin 11,80 milioane de utilizatori de YouTube, din care 51,4% barbati si 48,6% femei.

Mai mult decat atat, YouTube este pe locul 1 in topul celor utilizate retele sociale de la noi din tara, intrecand Facebook-ul: 94,2% dintre utilizatorii de internet au declarat ca au accesat aceasta retea cel putin o data in ultima luna, se arata in acelasi raport.

Top 3 cele mai cautate cuvinte pe aceasta retea sociala sunt: "muzica", "filme" si "desene".

Conform datelor Google Romania pentru anul 2020, citate de manafu.ro, 9 milioane dintre utilizatorii romani de YouTube acceseaza aceasta retea zilnic. Un utilizator de YouTube roman petrece in medie 1 ora si 30 de minute pe platforma, timpul petrecut crescand cu 25% fata de 2019.

Aceleasi date citate de manafu.ro releva conturarea, in ultimii 10 ani, a unui nou segment de consumatori de continut video: Light TV Users. Este vorba de persoanele care petrec mai putin de 2 ore in fata televizorului sau nu au cablu TV si cel mai probabil consuma mult continut video online. In Romania, in 2020, erau 2,5 milioane de Light TV Users, in crestere de la 2 milioane in 2019.

Date fiind aceste statistici, este evident, asadar, ca interesul din ce in ce mai mare al asiguratorilor si brokerilor pentru continutul video si prezenta pe YouTube este justificat.

FivePlus Solutions este o companie privata, formata din specialisti cu o experienta de peste 20 ani in implementarea solutii de digitalizare, de tip Intranet/Internet. Acestia isi folosesc expertiza dobandita in zona de comunicare intra si interorganizationala pentru a da un plus de valoare proiectelor, pentru a realiza infrastructuri optime din punct de vedere cost / performanta si pentru a adapta si implementa solutii IT profesionale.

Compania ofera un portofoliu consistent de servicii: consultanta, proiectare, dezvoltare, instalare & configurare solutii, transfer de know-how, instruire, suport tehnic, care aduc valoare adaugata investitiei si astfel asiguram o colaborare de succes pe termen lung. Expertiza lor cuprinde proiecte din cele mai variate zone ale tehnologiei informatiei: dezvoltare aplicatii software, implementare aplicatii punctuale de business, promovare online si e-commerce, dezvoltarea si implementarea de sisteme complexe.

1.710 accesari