Viata e imprevizibila, dar grija fata de cei dragi poate fi planificata. Asigurarile de viata nu inseamna doar protectie financiara, ci un act de responsabilitate - o modalitate de siguranta si sprijin, chiar si in momentele grele. Dupa incheierea unei asigurari de sanatate, pasul urmator poate fi o asigurare de viata.
Campania de informare "Luna Asigurarilor de Viata", spin-off al campaniei "Luna Asigurarilor de Sanatate", aduce in prim-plan importanta unei alegeri constiente: investitia intr-un viitor mai sigur, prin asigurarile de viata. Pentru ca, uneori, viata aduce incercari neasteptate - momente in care echilibrul se clatina si in care o asigurare de viata devine mai mult decat un cadru financiar.
Obiectivele proiectului includ:
- Cresterea gradului de informare in ceea ce priveste rolul asigurarilor de viata
- Cresterea gradului de informare cu privire la diferitele tipuri de asigurari de viata si acoperirile lor
Campania nationala de informare "Luna Asigurarilor de Viata" este organizata de APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.
Partenerii campaniei sunt ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, METROPOLITAN Life, GROUPAMA Asigurari, EUROLIFE, OVB, SIGNAL IDUNA Asigurare Reasigurare, MARSH Romania, GRAWE Romania, DESTINE Broker ASIGEST Broker, si HOBBIT Broker.
Mesajele campaniei sunt transmise si de RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro, in calitate de Parteneri media.