Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 927 - 20 iulie 2020


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Toate visele tale se pot implini daca ai curajul sa le urmezi.


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

?

ALLIANZ-TIRIAC Asigurari recruteaza:

Subscriitor Senior Asigurari de Raspunderi

Descrierea postului:
  • Subscrierea de asigurari raspundere civila si luarea deciziei cu privire la preluarea in asigurare a riscurilor pentru clientii din segmentele comercial si industrial, inclusiv pentru riscurile pentru care se solicita acoperiri/termeni si conditii non-standard (tailor-made);
  • Intocmirea propunerilor si a documentatiei specifice necesare in vederea obtinerii solutiilor de reasigurare (deviatii de la Contractul de reasigurare aplicabil si plasamente facultative);
  • Elaborarea conditiilor de asigurare si a normelor de subscriere asigurari de raspundere civila;
  • Analiza evolutiei portofoliului si intocmirea rapoartelor specifice de analiza portofoliu (segmentare portofoliu, analiza indicatori specifici etc.);
  • Instruirea si evaluarea personalului cu atributii de Subscriere.
Cerinte:
  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minim 5 ani;
  • Experienta in subscriere Asigurari de Raspunderi/ Clienti Corporate - minim 2 ani; Experienta in subscrierea asigurarilor D&O - constituie un avantaj;
  • Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
  • Capacitate de analiza si organizare, atentie la detalii;
  • Cunostinte avansate Microsoft Office; Experienta in analiza datelor in Excel constituie un avantaj;
  • Capacitate de luare a deciziilor in mod independent;
  • Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
  • Abilitati de comunicare si prezentare.
Asteptam CV-ul tau pana la data de 30.07.2020 pe adresa recrutare@allianztiriac.ro.



ALLIANZ-TIRIAC Asigurari recruteaza:

Specialist Dezvoltare Produse si Portofolii Asigurari Generale

Pasionat de asigurari? Dornic sa participi la strategia de piata si sa fii implicat in dezvoltarea produselor si a portofoliilor? Iti place sa inveti si sa inovezi continuu pentru imbunatirea experientei clientilor? Daca raspunsul tau este afirmativ, acest job s-ar putea sa fie potrivit pentru tine. Ne-ar placea sa te cunoastem!

Ce ne dorim de la tine?
  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor: minimum 5 ani;
  • Experienta in dezvoltare, subscriere sau management portofoliu produse asigurari generale: minimum 3 ani intr-un domeniu (auto, proprietate, raspunderi, asigurari persoane);
  • Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
  • Cunostinte avansate Microsoft Office, cunostinte SQL constituie un avantaj;
  • Aptitudini si abilitati personale: orientare catre piata si nevoile clientilor, gandire strategica si creativa, capacitate de lucru individual si in echipa, abilitati de comunicare, prezentare si negociere, gandire structurata si analitica, abilitati de redactare metodologie si materiale de prezentare, initiativa si antreprenoriat, calitati de leadership.
Ce responsabilitati vei avea?
  • Analizezi si estimezi evolutia pietei pentru produsele de asigurari generale;
  • Analizezi potentialul de piata din perspectiva nevoilor clientilor, a oportunitatilor de dezvoltare a afacerilor companiei si a pozitionarii produselor de asigurare pe piata si coordonezi realizarea analizelor de oportunitate pentru dezvoltarea de produse noi sau revizuirea produselor existente;
  • Participi la definirea strategiei companiei cu privire la produsele de asigurari generale si distributia acestora;
  • Intocmesti/actualizezi calendarul de produse, in baza deciziilor/aprobarilor Comitetului de Aprobare a produselor si a evolutiei proiectelor de dezvoltare a produselor;
  • Participi la procesul de dezvoltare si revizuire a produselor, in calitate de membru al echipei de proiect sau, dupa caz, Manager de proiect sau coordonator al functiunilor de Market Management;
  • Coordonezi analizele periodice ale produselor din perspectiva adecvarii la piata tinta, realizate la nivel cross-functional/inter-departamental si participi la intocmirea documentatiei in vederea fundamentarii deciziilor Comitetului de Aprobare a produselor in legatura cu mentinerea, modificarea sau retragerea produselor;
  • Participi la procesele de retarifare a produselor cu analize si recomandari din perspectiva potentialului de piata si a valorii juste pentru clienti;
  • Revizuiesti anual si/sau atunci cand se impune procedura de guvernanta si supraveghere a produselor, propui actualizari/imbunatiri, in baza concluziilor monitorizarilor constante si/sau a notificarilor/ propunerilor primite de la celelate Departamente/arii functionale;
  • Initiezi sau participi la actiuni de suport vanzari sau programe de dezvoltare de business: campanii de vanzari cu beneficii pentru clienti, actiuni, programe de cross-selling, up-selling, atragere clienti noi, campanii leaduri, programe retentie si loializare clienti;
  • Colaborezi cu toate ariile functionale ale companiei implicate in dezvoltarea si monitorizarea produselor, in imbunatatirea experientei clientilor si a distribuitorilor cu privire la produsele si serviciile de asigurari generale, in derularea actiunilor de suport vanzari si a proiectelor de dezvoltare de business;
  • Participi la intocmirea de rapoarte si analize solicitate de grupul Allianz in legatura cu produsele de asigurari generale.
Oferta noastra:
  • Oportunitatea de a lucra in cea mai solida companie pe piata de asigurari din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului Allianz, cel mai valoros brand de asigurari din lume;
  • Oportunitatea de a face parte din echipa Market Management, arie organizatorica unica in piata romaneasca de asigurari, care reprezinta Vocea Clientului in cadrul companiei si imbina functiunile de strategie si market intelligence, cu cele de guvernanta a produselor si dezvoltare de business, marketing si experienta clientului, vanzari online, comunicare;
  • Programe de dezvoltare profesionala si personala;
  • Pachet salarial motivant, care include pe langa componentele fixe si variabile de venituri si beneficii sub forma programelor de asigurare de viata, sanatate si pensie privata facultativa (Pilon III);
  • Posibilitatea de a te implica in actiuni de voluntariat si sustinere a comunitatii.
Asteptam CV-ul tau pana in data de 30.07.2020 pe adresa recrutare@allianztiriac.ro.


Stiri

VIDEO: Elementele unei strategii de promovare online de succes

Despre cum sa gandim si sa aplicam strategia potrivita de promovare pentru a ajunge in primele pozitii ale cautarilor pe Google, si nu numai, au discutat Alin NITA - moderator, General Manager al FivePlus Solutions -, Sergiu COSTACHE - XPRIMM Asigurari & Pensii - si Csaba DEMETER - Marketing Manager la Frisomat Romania in cadrul emisiunii Forum IT, pe Canal 33 Romania.

Continuare

Mercer Marsh Benefits: Cresterea numarului de cazuri COVID-19, in Romania, modifica tipurile de beneficii acordate angajatilor

Peste 40% dintre cele 154 de companii care au furnizat date, au in continuare activitatea de la birouri intrerupta, potrivit studiului "Companies reactions to COVID-19, 2nd Edition" realizat de Mercer Marsh Benefits in Romania. Toate companiile participante in studiu au oferit angajatilor posibilitatea de a lucra de acasa, pentru activitatile care au permis aceasta masura, iar

Continuare

INFOGRAFIC (partea a IV-a): Ce recomanda reteaua de distributie pentru cresterea acoperirii prin PAD

Ce ar trebui facut pentru a creste gradul de acoperire prin asigurarea obligatorie a locuintei? Cine ar putea sti mai bine decat cei care au misiunea de a distribui acest produs? Asadar, PAID - Poolul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale a intrebat partenerii agenti si brokeri de asigurare ce sugestii au pentru acesta aspect.

Continuare

A fost stabilit un set de bune practici pentru a sprijini consumatorii in contextul COVID-19

Comisia Europeana a publicat marti o serie de bune practici pentru asiguratori, banci si creditori nebancari cu privire la masurile de ajutor oferite consumatorilor si companiilor ca urmare a pandemiei COVID-19, menite sa contribuie, in continuare, la atentuarea impactului noului coronavirus. In acest sens, Insurance Europe, federatia asiguratorilor si reasiguratorilor din Europa, a contribuit la dezvoltarea celor mai bune practici pentru asiguratori.

Continuare



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici