Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 917 - 23 martie 2020


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Nu spune niciodata "nu se poate", ci incepe cu "sa vedem".


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

?

AEGON Romania recruteaza:

SENIOR ACTUARY

Locatie: Cluj-Napoca

Descrierea rolului:
  • Realizeaza sarcinile actuariale in procesul de raportare IFRS de grup si cea locala
  • Raportarea IFRS de grup are o frecventa trimestriala si presupune calculul si raportarea principalilor indicatori de profitabilitate pe produs: MCVNB si componentele sale, IRR, Payback Period, etc. precum si a indicatorilor necesari pentru raportarea de IFRS Margin
  • Raportarea locala are o frecventa lunara si presupune in principal sarcini de monitorizare si coordonare a actuarului responsabil pentru partea operationala a inchiderii locale pentru a asigura corectitudinea calculelor de rezerve tehnice si livrarea lor in termen
  • Utilizeaza si optimizeaza modelele actuariale ale companiei folosite in raportarile IFRS de grup
  • Colaboreaza cu echipa CEE Modelling Team pentru setarea de parametrii si modificarea / optimizarea acestora atunci cand este necesar
  • Cunoaste si aplica legislatia in vigoare si normele interne de Grup
  • Intocmeste si intretine documentatii pentru modelele utilizate
  • Este responsabil de raportarile MCVNB si IFRS Margin in procesul de bugetare, sub indrumarea si supervizarea Actuarului Sef
Candidatul ideal:
  • studii superioare finalizate
  • membru al Registrului Actuarilor din Romania (prezinta avantaj)
  • experienta de minim 3 ani in actuariat
  • experienta in dezvoltare de modele statistice / actuariale, de exemplu: MoSes, Prophet, Risk Agility Financial Modeler, Algo Financial Modeler
  • cunostintele de Solvency II sunt un avantaj
  • cunostinte bune de operare pc (word, excel, powerpoint)
  • cunostinte avansate de limba engleza
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa: recrutare@aegon.ro


AEGON Romania recruteaza:

BROKER MANAGER

Locatia jobului: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta, Brasov.

Descrierea rolului:

Deschidere parteneriate cu brokeri
  • Identifica parteneri de distributie brokeri
  • Propune si implementeaza strategia de vanzari de asigurari de viata prin partenerii respectivi
Coordonare vanzari prin brokeri
  • Coordoneaza activitatea de vanzari si raspunde de realizarea targetului de vanzari asumat
  • Organizeaza si sustine trainingurile pentru parteneri
  • Creeaza programe motivationale adresate fortei de vanzari a brokerilor
  • Dezvolta proiecte destinate cresterii vanzarilor la nivelul brokerilor
  • Lucreaza individual cu partenerii de vanzari - coaching / mentoring / asista la vanzare
Colaborarea se va realiza pe baza unui contract de prestari servicii.

Candidatul ideal:
  • Experienta in management vanzari asigurari de viata de minim 3 ani
  • Experienta de lucru in domeniul de brokeraj asigurari
  • Studii superioare finalizate
  • Cursuri de vanzari si management
  • Limba engleza la nivel bun
  • Permis de conducere categoria B
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa: recrutare@aegon.ro.

AEGON Romania recruteaza:

SENIOR INTERNAL AUDITOR

Locatia jobului: Cluj

Descrierea rolului:
  • Coordoneaza si administreaza structura de audit, facilitand astfel indeplinirea rolului de asistare a Conducerii entitatii in mentinerea si imbunatatirea sistemului de control intern;
  • Asigura implementarea la nivelul structurii de audit intern a standardelor si normelor metodologice elaborate de Group, precum si a normelor si procedurilor de lucru specifice legislatiei locale;
  • Intocmeste planul anual de audit prin evaluarea riscurilor activitatilor cuprinse in universul de audit, il supune spre aprobarea Consiliul de Administratie si asigura notificarea acestuia catre Autoritate;
  • Desfasoara misiuni de audit: intocmeste documentele premergatoare inceperii angajamentelor de audit, testeaza functionalitatea controalelor implementate de companie pe procesele auditate (verifica documentele specifice ariei auditate) si discuta cu personalul implicat in activitatile auditate;
  • Intocmeste rapoartele de audit pentru misiunile desfasurate si rapoartele semestriale privind activitatea auditului intern in mod obiectiv, utilizand un limbaj clar si concis;
  • Prezinta rezultate rapoartelor de audit catre Consiliul de Administratie, Comitetul de Audit si asigura transmiterea acestora catre autoritate;
  • Urmareste modul de implementare a planurilor de masuri formulate in rapoartele de audit si a recomandarilor cuprinse in Scrisoarea de Reprezentare intocmita de auditorul extern;
  • Colaboreaza cu directia de audit a grupului Aegon, asigura comunicarea rezultatelor misiunilor de audit, executa raportarile solicitate si participa la videoconferintele lunare de audit intern si la alte proiecte comune;
  • Furnizeaza informatii necesare Comitetului de audit in redactarea Raportului Anual si al altor documente.
Candidatul ideal:
  • Auditor financiar inscris Registrul Public Electronic ASPAAS sau aflat in curs de finalizare a stagiului de pregatire in audit financiar;
  • Studii superioare in domeniul economic (finante, contabilitate);
  • Cunoasterea legislatiei si a normelor specifice activitatii de audit intern;
  • Experienta in industria de pensii private sau asigurari;
  • Cunostinte in auditul sistemelor informatice reprezinta un avantaj;
  • Experienta de minim 3 ani in audit intern sau extern (Big 4);
  • Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit);
  • Abilitati de planificare si organizare, capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan;
  • Abilitatea de a lucra cu minim de indrumare;
  • Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, expunand clar si concis constatarile, recomandarile si concluziile rezultate in urma misiunilor de audit intern;
  • Gandire analitica si atentie la detalii;
  • Orientare spre obiective si rezultate;
  • Preocupare pentru calitatea muncii, creativitate, adaptabilitate si initiativa;
  • Abilitati de utilizare PC, cunostinte Excel, Word si PowerPoint la nivel avansat.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa: recrutare@aegon.ro.


AEGON Romania recruteaza:

TRAINER

Locatia jobului: Bucuresti

Descrierea rolului:

  • Resposabil pentru elaborarea si livrarea materialelor de curs pentru partenerii bancari ai companiei
  • Realizeaza coaching on the job pentru distribuitorii de asigurari
  • Evaluarea nivelului de acumulare a cunostintelor si abilitatilor dobandite pe parcursul trainingurilor si reevaluarea periodica a acestora
  • Concepe si dezvolta traininguri si prezentari conform necesitatilor identificate si solicitarilor altor departamente interne ale companiei
  • Elaborarea si trimiterea de rapoarte si analize ulterioare programelor de training
  • Colaborarea presupune deplasari in pondere de peste 50% din timp.
Candidatul ideal:

  • Experienta de minim 2 ani in domeniul training-financiar
  • Studii superioare economice finalizate
  • Diploma de formator autorizat CNFPA
  • Foarte bune abilitati de comunicare (clar, precis si argumentat)
  • Abilitatea de a concepe materiale de curs adaptate nivelului participantilor
  • Excelente abilitati de prezentare, de a rezolva situatii dificile si de a lucra in echipa
  • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
  • Limba engleza nivel avansat
  • Permis de conducere categoria B
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa: recrutare@aegon.ro.


UNSAR recruteaza:

SPECIALIST ASIGURARI AUTO

Cautam un nou coleg la UNSAR!
Daca esti pasionat de asigurari auto si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu dinamic si plin de provocari, trimite-ne CV-ul tau la adresa hr@unsar.ro, pentru postul de Specialist Asigurari Auto, pana la data de 3 aprilie 2020, impreuna cu formularul GDPR completat.

Cerinte minime pentru ocuparea postului:

- Studii superioare
- Experienta in domeniul asigurarilor auto: minim 5 ani (preferabil cu experienta in Management de Produs, Underwriting, Daune)
- Cunostinte temeinice in domeniul asigurarilor si mai ales al proceselor si notiunilor cheie din cadrul unei companii de asigurari
- Cunostinte temeinice de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Web etc.)
- Cunoasterea limbii engleze, nivel avansat (scris, vorbit, citit)
- Abilitati/calitati individuale: spirit inovativ, proactivitate, atentie la detalii, buna comunicare si relationare, flexibilitate, analiza si sinteza.

Responsabilitati in cadrul asociatiei:

- Organizarea si desfasurarea activitatii Sectiunii de asigurari auto
- Analiza, cercetare si sinteza: identifica, colecteaza si analizeaza informatii si realizeaza propuneri concrete; sintetizeaza informatiile primite de la societati si formuleaza concluzii
- Design solutii: participa ca specialist la activitatile asociatiei si propune solutii si continut pentru temele date; propune indicatori de masurare a calitatii pentru fiecare tema si urmareste realizarea acestor indicatori; intocmeste si raspunde de completitudinea si acuratetea documentelor necesare; acorda suport membrilor UNSAR atunci cand este solicitat de acestia pentru teme de specialitate in domeniul asigurarilor auto
- Comunicare: participarea la intalnirile de specialitate si comunicarea cu toti partenerii asociatiei
- Management de Proiect: stabileste activitati specifice si esalonarea lor in timp, prioritizeaza si documenteaza, urmareste riscuri si identifica oportunitati, gestioneaza relatia cu partile implicate (stakeholder management).

Cei interesati pot depune CV pana la data de 3 aprile 2020, la adresa de e-mail hr@unsar.ro.

CV-ul dumneavoastra va fi tratat cu maxima confidentialitate, atat din fluxul transmiterii, cat si in procesul de recrutare si selectie.

Stiri

Industria de asigurari sprijina lupta impotriva noului coronavirus

Industria de asigurari din Romania a luat in ultimele zile, in ritm accelerat, o serie de masuri speciale pentru a-si proteja atat clientii, cat si angajatii de riscul infectarii cu noul coronavirus, asigurand, in acelasi timp, continuitatea operatiunilor curente. Aceste masuri au fost decise si implementate individual de companii, a anuntat UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania.

Continuare

Cum a evoluat castigul salarial mediu al angajatilor din asigurari in prima luna a anului 2020

Castigul salarial mediu al angajatilor din activitatea de (re)asigurari si pensii private a crescut, in ianuarie 2020, cu 257 de lei fata de nivelul din luna precedenta, conform datelor centralizate de INS - Institutul National de Statistica.

Continuare

ANRE achizitioneaza asigurari private de sanatate pentru angajati

Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) organizeaza o licitatie pentru achizitionarea unui pachet de asigurari private de sanatate pentru 326 de salariati la nivel national, conform unui anunt de participare la licitatie publicat in SICAP.

Continuare

Topul companiilor de asigurare pe Facebook in 2020. Cine a inregistrat cea mai mare crestere a numarului de fani in ultimul an?

La finalul lunii februarie a acestui an, in Romania erau peste 11 milioane de utilizatori de Facebook, conform datelor publicate de Zelist, citate de Cristian FLOREA, ceea ce continua sa plaseze aceasta retea sociala pe locul 1 in tara noastra. In acest context, prezenta companiilor in acest mediu, inclusiv a celor din domeniul asigurarilor, ramane extrem de importanta. Publicatiile XPRIMM au realizat o cercetare in cadrul careia a fost analizata activitatea de pe Facebook a asiguratorilor de pe piata romaneasca.

Continuare

Guvernul asigura plata somajului tehnic in proportie de 75% din salariul brut

Guvernul a aprobat Ordonanta de urgenta pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2.

Continuare

Ministrul Muncii: 200.000 de contracte de munca suspendate au fost inregistrate in aceasta saptamana

Aproximativ 200.000 de contracte de munca sunt suspendate in acest moment, in conditiile in care multe companii din Romania si-au oprit activitatea. Numarul lor s-ar putea dubla, a spus la Digi24 ministrul Muncii, Violeta ALEXANDRU. Ea a adaugat ca guvernul are banii necesari pentru a plati somajul tehnic pentru angajatii cu contracte suspendate.

Continuare



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici