1asig.ro
1asig.ro

Prin ce metoda preferati sa comunicati cu asiguratorul/ brokerul dumneavoastra?

- Fata in fata 39.0%
- Telefon 11.0%
- E-mail 43.0%
- Posta 0.6%
- Aplicatie de tipul WhatsApp, Messenger etc 5.2%
- Altele (va rugam mentionati la rubrica de comentarii) 1.2%

Total voturi: 172




adaugat de LIA la 18.07.2018 15:01
E-mailul este p?referat. Chiar dac? aceasta este modalitatea preferat?, a? vrea s? am la dispozi?ie ?i celelalte modalit??i. Oricum, modalitatea de comunicare trebuie s? fie adaptat? în func?ie de situa?ie astfel: la încheierea contractului, a? vrea s? comunic fa?? în fa??, orice comunicare ulterioar? în perioada de valabilitate, a? vrea s? comunic prin e-mail, la o problem? punctual?, a? vrea s? comunic prin telefon, iar vizualizarea portofoliului de contracte (via??, RCA, Casco, locuin??) a? vrea s? le am într-o aplica?ie web.
 
adaugat de Vali Visan la 07.07.2018 10:13
Eu prefer fata in fata. Asa imi dau seama cu ce fel de om vorbesc, iar daca imi inspira incredere pot continua. Colaborarea fata in fata combinata cu email-ul este pentru mine ideal. Asigurarile s-au complicat in ultimii ani si e greu de inteles cum functioneaza doar citind cateva explicatii pe email sau intrepretand conditiile contractuale. @ Geo, poate este cazul sa intalniti consultanti bine pregatiti, nu generalizati parerea ppe care o aveti despre cei care lucreaza in acest domeniu. Cei mai multi au un nivel foarte ridicat profesional si lucreaza cu placere, stiu nu doar sa scrie corect gramatical dar si sa va raspunda la intrebarile ''grele'' asa incat sa le intelegeti.
 
adaugat de GEO la 06.07.2018 22:20
Dupa 10 ani in interiorul asigurarilor de viata, imi permit sa vorbesc din p.d.v. al clientului. 1.- sunt client de asigurari (viata si non viata); 2.- nu am si nu o sa am cont de "facebuci"; 3. - prefer mail-ul pentru ca : - e usor de arhivat; - este considerat document oficial in istanta; - ma distreaza eforturile consultantului/agentului in intalnirea cu limba romana dar si cu gramatica; - ma inspaimanta lipsa de pregatire a celor cu care discut; Face-to-face consultantul e setat pe "stoarce-l de recomandari!" si transpira intens rugandu-se sa nu primeasca intrebari grele despre polita clientului. PS Poate faceti un sondaj si despre seriozitatea asiguratorului cu intrbari de genul: "Daca sunteti bun platnic, va deranjeaza sa primiti polita dupa 3 luni?"
 
adaugat de GEO la 06.07.2018 22:20
Dupa 10 ani in interiorul asigurarilor de viata, imi permit sa vorbesc din p.d.v. al clientului. 1.- sunt client de asigurari (viata si non viata); 2.- nu am si nu o sa am cont de "facebuci"; 3. - prefer mail-ul pentru ca : - e usor de arhivat; - este considerat document oficial in istanta; - ma distreaza eforturile consultantului/agentului in intalnirea cu limba romana dar si cu gramatica; - ma inspaimanta lipsa de pregatire a celor cu care discut; Face-to-face consultantul e setat pe "stoarce-l de recomandari!" si transpira intens rugandu-se sa nu primeasca intrebari grele despre polita clientului. PS Poate faceti un sondaj si despre seriozitatea asiguratorului cu intrbari de genul: "Daca sunteti bun platnic, va deranjeaza sa primiti polita dupa 3 luni?"
 
adaugat de Mihai-Marian Pavelescu la 06.07.2018 18:59
La intalnirea fata in fata asiguratorul nu a fost in stare sa-mi raspunda la intrebari si a ramas ca la final sa-mi trimita un e-mail. Asa ca ce sa mai pierdem timpul? Mihai
 
adaugat de Maria la 06.07.2018 17:48
Observ ca cei mai multi doresc o comunicare cu asiguratorul pe e-mail, probabil TIMPUL este motivul pentru care nu doresc sa se intalneasca cu asiguratorul. Metoda face to face iti da incredere, poti sa primesti imediat raspunsul cautat, porti o discutie libera care te ajuta sa intelegi mecanismul asigurarii si multe altele.
 




Arhiva

Sondajul curent

16.11.2018 Va simtiti in siguranta in trafic?

09.11.2018 Veti face cumparaturi, anul acesta, de Black Friday?

02.11.2018 Cutremurul recent, de 5,8 grade pe scara Richter, v-a facut sa va ganditi mai mult la protectia locuintei?

26.10.2018 Ai intrat in dialog cu RoboCasa?

19.10.2018 Ce produse detineti pentru siguranta financiara a batranetii?

12.10.2018 Ce motive invoca clientii dumneavoastra cand refuza sa incheie o asigurare pentru locuinta (PAD sau facultativa)?

05.10.2018 La ce risc catastrofal considerati ca este expusa cel mai mult casa dumneavoastra?

28.09.2018 Cum estimati ca va evolua piata de asigurari la sfarsitul anului 2018?

21.09.2018 Cum apreciati decizia asiguratorului J.H.F. de a vinde asigurari de viata doar cu monitorizare fitness a asiguratului?

<  3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |  >