Ce ar trebui facut in 2017 pentru dezvoltarea industriei de asigurari?
- Educatie financiara |
20.0% |
- Introducerea sau cresterea stimulentelor fiscale |
10.0% |
- Recastigarea increderii clientilor |
31.0% |
- Stabilitate legislativa |
23.0% |
- Reorganizarea companiilor cu probleme |
12.0% |
- Altele (va rugam mentionati la rubrica de comentarii) |
4.0% |
|
Total voturi: 100 |
|
adaugat de Gabi la 21.12.2016 08:45
|
Pana la urma?!!??
HA ... HA ... HA
Esti de treaba.
Cred ca ar trebui sa iau o pauza de p-aci. Nu fac bine nimanui .... nici macar mie. |
|
adaugat de Unu din 300 la 20.12.2016 23:52
|
Ei.......
Stiu ce ai vrut sa spui ; doar ca stam pe un blog si asa cum ?tim încercam sa cuprindem cat mai multe intr un spa?iu cat mai mic
De aceea au fost si interpret?rile defazate!
PS . ?tiam ca pana la urma vei în?elege ......
;-) |
|
adaugat de Gabi la 20.12.2016 22:30
|
Re:
Referitor la trainingurile din prezent? Vai. Vai. Vai.
Oricum nu la asta m-am referit cand am zis ca societatile trebuie sa se vanda.
O sa ma abtin cat pot sa nu mai zic nimic pe tema asta. |
|
adaugat de Gabi la 20.12.2016 22:22
|
Stiu exact ce ai vrut sa zici. Nu m-ai inteles deloc. Nu despre ton e vorba. Am un un miros extrem de dezvoltat. Cateodata ma scoate din sarite asta.
Referitor la mesaje ..... la fel era si mingea mea.: ))) |
|
adaugat de Unu din 300 la 20.12.2016 21:35
|
Mda
E posbil sa nu fi fost suficient de explicit, sau poate uneori totnul ironic la adresa asiguratorilor a fost perceput exact invers!
Sunt aceasi persoana.
Nici pe departe nu apar pe nici un asigurator, apoi eu din fire sunt foarte optimist, daca mi-ar lipsi optimismul, 100% eram de mult in lumea dreptilor......
Poate ca orele tarzii petrecute printre lucrarile de la birou m-au facut sa fiu mai ratacit printre cuvinte;
Mingea nu era pentru cei cu care discutam aici ; e o minge generica , iar raspunsul fie el si retoric nu avea cum sa vina; dealtfel nici nu il asteptam de la nici unul dintre cei care participau la discutie.
Ideea mea a izvorat din intrebarea daca va mai veni ziua de maine.
Asa cum spuneam ziua de maine e posbil pentru multi sa nu mai vina , iar pentru altii dintre noi sa vina cu mult soare.
Totul insa tine de cum ne comportam noi de felul in care stinm sa ne gestionam transferul de incredere catre clienti.
Fireste ca nu clientul e o problema; noi insine suntem o problema !
Clientul azi e , maine nu e!
Singurele polite din portofoliu pe care ma pot baza pe ele 100% sunt doar ale mele.
Din pacate nu noi dam ora exacta, cu sau fara ajutorul asiguratorilor care vor sa isi vanda marfa viata merge inainte.
Amanunte, amanunte si iar amanunte......Ai spus ca ai lucrat la asigurator( nu esti singura) si politica s-a schimbat?: NU!!!
E aceasi! Sa vanda cu orice pret !
Nu conteaza cum ; sa vanda ! Targhet , targhet si iar targhet; nu exista vanzari fara targhet!
Iti spuneam ca esti o idealista: si eu sunt ( nu esti singura )
Chiar crezi ca ii intereseaza cum vinzi tu si daca stii ce vinzi ( ai spus chiar tu:a venit a lasat un pliant si gata)Ptr ei important e sa vinzi : atat!
Ca se mai fac traininguri , ca se mai fac intalniri intre brokeri si asiguratori ; ei si??
Da se fac !
Chiar crezi ca asiguratorii nu se gandesc la reteaua lor de vanzari care e mai ieftina de cele mai multe ori decat sa deea un comision unui broker, fie el si de 1%?
Nu vei crede: e mai ieftin ptr ca vinde doar pentru el! Tu ca broker poti sa faci diferenta sa aduci in lumina unui client ce are el nevoie, iar daca polita nu o face il costa mai scump pe asigurator intrucat trainingul in care a investit in tine este =0 , pe cand cu un om din reteau lui profitul este garantat!
Stiu sunt multe lucruri care par anapoda; stiu ca suna extrem de cinic; eu as spune ca e doar pragmatism.
Inca mai circula o vorba prin popor: cine munceste nu are timp sa faca bani.
Eu pot sa spun ca a ne pierde in amanunte ne tin departe de tot ce e important
Poate ca uneori amuntele au intors lumea , poate ca ele scriu si istorie, dar sunt atat de multe si ne ocupa tot timpul.
Conteaza pentru cineva cate fire are gazonul?
Spectacolul a fie frumos,;
The show must go on ............ |
|
adaugat de Gabi la 20.12.2016 21:29
|
Si inca ceva: poate ca sunt o idealista, utopista, perfectionista ..... spune-mi cum vrei .... ma lasa rece .... dar daca vreau ca lucrurile sa mearga snur aia inseamna ca sunt neaparat idealista?
Da-mi voie sa cred ca sunt doar un om care vrea sa traiasca intr-o tara normala. Atat.
Vrei realitate?
Iti "dau realitate": de cand am deschis firma am inchis 4 contracte de munca, luna asta am incheiat contractul ultimului meu angajat. Ma refer strict la angajati. Ti se pare putin lucru asa-i? Mie nu. Am obosit sa mai lupt. Cu cine? De ce?
Clientii mi-au ramas sau chiar crescut ca numar (nu mult ....) dar am ramas singura. Si in firma si in jungla asta nenorocita. Cat timp? Nu stiu? E pentru prima data cand nu am niciun plan si nu vreau sa-mi fac. |
|
adaugat de Gabi la 20.12.2016 20:49
|
Ceva nu e in regula. ....UNU.
E o diferenta intre primele mesaje ale tale si ultimele. Mie mi se pare ca nu mai esti aceeasi persoana. Tot timpul mi-ai parut o persoana sigura pe tine, deschisa.
De cateva mesaje incoace o dai la intors. Ba ca .... uite luminita, ca o sa fie bine, ba ca clientii, ba ca societatile sunt de treaba ... asa dintr-o data.
Nu clientii sunt problema.
Nu inteleg unde bati sau ce s-a intamplat. |
|
adaugat de Unu din 300 la 20.12.2016 20:19
|
:-)
:-(
Hodoronc, tronc, .....trosc, pleosc......
Ce treaba are chestia aceea de impuns .......cu prefectura???????
Cine incearca sa deturneze atentia ???? De ce? Ca sa obtina ce? Chiar credeti ca isi bate cineva capul?????
Sunteti nostim!
Da! Sunt lucruri care deranjeaza; mereu vor exista subiecte care deranjeaza. Si?
Ne ajuta cu ceva?
Personal am intrat in discutie intrucat intrebarea este si va ramane de actualitate in orice moment!
Poti sa ai educatie financiara, poti sa ai cultura, poti sa ai mentalitate, poti sa ai stabilitate financiara, stabilitate legislativa, poti sa ai autoritati competente, poti sa le ai pe toate la un loc; dar daca nu ai clienti nu ai nimic!
Am incercat sa ridic o minge la un fileu se pare mult prea inalt........iar unii inca se uita si numara firele de iarba.......
Problema se invarte doar in jurul increderii clientilor in noi; altfel cum va explicati ca au intrat unii brokeri in insolventa, sau chiar mult mai aproape ca timp, de ce piata s-a injumatatit in brokeraj?
Doar ca s-a majorat capitalul social?
Vorbim doar de cel care ne furnizeaza veniturile si acela este doar clientul.Doar in jurul lui se invart toate ecuatiile.
Doar de pe urma lui traim cu totii!
Ai clienti ai despre ce sa vorbesti, nu ai clienti orice alt ceva este din categoria diverse.
Eu am spus ca tine doar de noi ca sa reusim sa ii facem pe clienti sa se uite la noi sa aiba incredere in noi.
Conteaza pentru oricine din piata asta ca avem grile date de asigurator sau de broker cu comisioane imense, atat timp cat nu ai cui sa vinzi politele?
Foloseste cuiva acest lucru?
Incalzeste pe cineva ?
Va asigur eu: pe nimeni!
Da; am spus cu putin timp inainte ca ma deranjeaza si nu imi convine nici mie situatia actuala, dar ingrijorarea mea si nemultumirea mea nu imi schimba cu nimic situtia in care ne invartim si caut sa gasesc soltutii in a ii face pe clienti sa nu isi piarda incerederea in mine si in oamenii cu care lucrez si daca e posbil sa ii fac si pe altii ca ei sa gandeasca la fel.
Pana la urma despre asta vorbim.
Daca client nu e ..............nimic nu e! |
|
adaugat de MORARU la 20.12.2016 18:13
|
Ducerea in derizoriu, este o buna tehnica de deturnare a atentiei de la un subiect care deranjeaza, doar ca nu este de bun simt!
Nu sunt avocatul asistentilor vostrii, la urama urmei este treaba fiecaruia ce contract a semnat si cum stie sa-si maximizeze venitul. |
|
adaugat de Unu din 300 la 20.12.2016 16:28
|
:-)))
Daca vrei sa vezi o idealista te rog sa te uiti in oglinda !
Chiar crezi ca te ia , ca ne ia , cineva in seama?????
De ce nu ma crezi?
Stiu ce spun!
Am spus ca multi se pierd in amanunte care nu sunt deloc semnificative;
cat % din x% crede-ma nu au nici o valoare!
Nu procentele conteaza cat primim si cu cat ramanem;
are importanta daca primesti acum 40% pentru rca daca nu ai cui sa il vinzi?
Eu vorbeam de un singur lucru in jurul caruia ne invartim si acela este doar clientul!
Daca client nu e ............nimic nu e..............
Acesta e singurul care conteaza, restul sunt amanunte!
Daca va pierdeti in amanunte nu veti vedea niciodata esenta;
;-) |
|
Arhiva
Sondajul curent
03.11.2017
Cum poate fi stimulata cresterea asigurarilor facultative? 27.10.2017
Ce inovatii tehnologice vom vedea in urmatorul an pe piata locala de asigurari? 20.10.2017
In cat timp decontarea directa va creste increderea consumatorilor in industria de asigurari? 13.10.2017
Cum vor evolua asigurarile de locuinte pana la finalul anului? 06.10.2017
Care este cea mai buna metoda prin care sa iti protejezi locuinta? 29.09.2017
Implementarea IDD va creste increderea consumatorilor in piata de asigurari? 22.09.2017
Sunt micro-asigurarile o solutie pentru piata din Romania? 15.09.2017
Sondaj 1asig.ro: Costurile conformarii la GDPR vor fi ... 08.09.2017
Considerati ca brokerii si asiguratorii vor fi pregatiti pentru a aplica Regulamentul General pentru Protectia Datelor - GDPR pana la 25 mai 2018? < 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | >
|